Professioneel en no-nonsense

Reële en deskundige advisering, alsmede snelle en efficiënte afhandeling.

Professioneel en no-nonsense

Reële en deskundige advisering, alsmede snelle en efficiënte afhandeling.

Zeer goed geholpen

Erg fijn gesprek gehad via Teams. Duidelijk en zeer vriendelijk geholpen.

Altijd goede adviezen

Ik heb zoveel op zakelijk als privé adviezen gekregen over aankoop & hypotheek. Peter is zeer deskundig en nauwkeurig.

Vriendelijk en behulpzaam

We werden vriendelijk geholpen met onze vraag. Er werd de tijd genomen en zaken waar we niet dagelijks mee bezig zijn, zijn helder en begrijpelijk uitgelegd.

Prima adviseur

Langdurige relatie waar8n Peter uitstekende adviezen heeft gegeven.

• Afspraken nakomen

Meteen geholpen met goed advies

Gebeld en meteen goede hulp en advies.

Zeer prettig

Ondanks Covid een zeer persoonlijke benadering gehad. Oom werd er goed geluisterd naar onze wensen en prioriteiten. Vanuit de adviseur werd er maximaal meegedacht in mogelijkheden voor ons

• Afspraken nakomen

Super snel, en vakbekwaam geholpen

• Afspraken nakomen

een toptraject met een betrouwbare en degelijke dienstverlener

Het hele traject heeft zich gekenmerkt door snelheid, goede afstemming en vriendelijke service.

Deskundig en werken snel

Aangezien wij al bekend waren bij Van Bruggen Veenendaal liep alles zeer voorspoedig.

Persoonlijk en goed

Advies en hulp op maat met aandacht voor de persoonlijke (financiële) situatie. Wordt niet een standaard pakket verkocht maar er wordt echt gekeken wat bij jou past.

• Afspraken nakomen

Zeer goede kennis en kunde en altijd bereid om te helpen!

Peter heeft ons zeer goed geholpen met de financiële keuzes. Ook neemt hij altijd de tijd om alles door te nemen en reageert ook nog vaak op een tijdstip dat je juist iets moet beslissen. Dus in de avond en weekend, terwijl hij dit niet hoeft te doen.

• Afspraken nakomen

Prettige ervaring, zeer deskundig en meedenkend!

De adviseur is prettig in de omgang en weet vrij snel wat de wensen zijn. De deskundigheid ligt op hoog niveau en is ook meedenkend qua eventuele risico’s. Kortom, we zijn heel blij met de keuze bij van Bruggen in Veenendaal!

• Afspraken nakomen

Zeer positief en een deskundig advies

Goede begeleiding en een uitstekend advies

Professioneel en persoonlijk

Van begin tot eind erg vriendelijk contact. Open sfeer. Professioneel, zowel in advies en service. Bij onverwachte omstandigheden wordt er goed op gereageerd. Erg vertrouwelijk.

Deskundig en zeer prettig

De samenwerking met onze adviseur Peter van Kilsdonk was zeer prettig en succesvol. Peter is zeer deskundig. Zijn advies heeft ons een nieuwe hypotheek opgeleverd waardoor we mínder kosten kwijt xijn en er langer vsn kunnen profiteren

Vriendelijk.

Vriendelijk en corect behandeld! Top. Alleen jammer dat wij iedere keer van Ede naar Veenendaal moesten.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaringen zijn zeer naar wens verlopen.

Goed adviezen en meedenken met de klant. Professioneel geholpen

Oke!

mijn ervaringen zijn zeer naar wens verlopen.

• Afspraken nakomen

Wat onmogelijk leek voor ons is mogelijk geworden door de betrokkenheid en vasthoudenheid

zie bovenste zin, mede door De betrokkenheid en vasthoudenheid van Peter en Rika is voor ons de droom uitgekomen.

prima werk geleverd

Zeer deskundig , klantvriendelijk en adequaat gehandeld en behandeld.

Over Van Bruggen Adviesgroep