Persoonlijke aandacht en advisering

Met aandacht voor onze financiële wensen en behoeften een maatwerkoplossing aangeboden.

netjes advies

net advies

Goed advies

• Afspraken nakomen

Mijn vriendin en ik zijn zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

Prima advies van de adviseur

Zoals altijd weer staat Peter Kilsdonk voor ons klaar. Zelfs op zijn vakantie adres neemt hij de moeite om ons vakkundig te woord te staan.

• Afspraken nakomen

Goede service en alle begrip.

Wij kwamen binnen wandelen en werden meteen geholpen. Waarna een afspraak werd ingepland super.

Alles onder één dak.

Bij de aankoop van een woning niet alleen het financiële gedeelte met Van Bruggen aangepakt, maar ook begeleid in de aankoop. Fijn om zo’n sterk merk achter je te hebben staan.

Snel duidelijkheid

In een betrokken en open gesprek werden mij binnen één gesprek meerdere scenario's geschetst die mogelijk waren op basis van mijn situatie. Erg uitgebreid serviceaanbod, waarbij met alle in Nederland actieve banken wordt samengewerkt.

Top advies

Top advies op maat Legio mogelijkheden

• Afspraken nakomen

Perfecte response op vragen en snel en deskundig

Perfecte response op vragen en snel en deskundig.

• Afspraken nakomen

Eindelijk een echt betrokken en geïnteresseerde Adviseur

Peter zoekt alles direct tot op het bot uit. Hij zegt niet gauw dat iets niet kan maar gaat alles na, belt tijdens de call met banken voor de meest up-to-date informatie. Hier kunnen veel adviseurs een voorbeeld aan nemen. Alleen jammer dat hij verder niets extra's voor mijn situatie kon bereiken.

Uitstekend!

Wij zaten eerst bij een ander hypotheekadviseur. Hij beloofde van alles, maar puntje bij paaltje kon hij weinig waar maken. Hij adviseerde ons, om zelfs ons koopcontract te annuleren. Op de site van Google zijn wij de reviews gaan lezen en er waren meerdere mensen die daar last van hadden. Als je niet onder standaard viel, dan had je een probleem. Wij zijn overgestapt naar Van Bruggen Adviesgroep in Veenendaal en daar zijn wij erg blij mee. Wij hadden nog maar 3 weken de tijd om onze zaken rond te krijgen. Qua prijs is hij duurder dan onze eerste hypotheekadviseur, maar zeker waar voor je geld. In onze eerste week hebben wij onze offerte van de hypotheekverstrekker. Peter houdt je altijd op de hoogte over de stand van zaken, erg prettig

• Afspraken nakomen

Goed gesprek, helderheid en hulp gekregen

Met bovenstaande heb ik alles weergegeven wat van belang is.

• Afspraken nakomen

Ze luisteren naar je wensen, denken mee en doen meer dan ze zouden hoeven doen.

• Afspraken nakomen

Ik werd prima geholpen en geïnformeerd.

Geen commentaar

Deskundig, klant-gericht en professioneel

Zeer vlotte communicatie, weet precies waar het over gaat, en denkt erg mee met klant

• Afspraken nakomen

Meteen paraat, goed meedenkend, persoonlijk contact

Ik kan daar altijd terecht en wordt goed geholpen!

prima advies

het was een uitermate belangrijk gegeven, dat ik goed bezig ben. dank voor het langs komen.

• Afspraken nakomen

****** duidelijk ervaring op het terrein van financieel advies en ook bij het eerste oriëntatie gesprek bereid om heel scherp mee te denken

Duidelijk uitgelegd

Adrian .

10/10 !!

Rustig en vriendelijk geholpen

Ik heb het oriëntatie als fijn ervaren. De medewerker nam rustig de tijd om van alles uit te leggen. Als ik iets niet begreep dan legde hij het nog een keer uit door het uit te tekenen/op te schrijven. Er werd mij niets opgedrongen/verkocht. Medewerker dacht echt mee en ik voelde mij serieus genomen.

Klant op 1

We hadden een online hypotheek advies gesprek, dat zeer prettig was met Peter. Daarnaast hadden we de vraag om een aankoopmakelaar in de hand te nemen. Rika kwam toevallig ook net thuis en heeft ons daarna ook nog te woord gestaan en rustig de tijd voor ons genomen. Super!

Perfecte service en dienstverlening

Perfecte service en dienstverlening