supergoed!!!

Duidelijk, begrijpelijk en ook nog eens een supervriendelijke en deskundige adviseur

• Afspraken nakomen

We hadden ons geen betere hypotheek adviseur kunnen wensen.

Zeer deskundige en vriendelijke man om zaken mee te doen.

Liever 1 woord; TOP!

Denkt mee en heeft veel kennis. Echt een vakman.

• Afspraken nakomen

Mark Bosma is een deskundig adviseur met een persoonlijke benadering. Hij luistert goed naar je wensen, geeft passend advies, is pro-actief en betrokken en staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden, zelfs in zijn vrije tijd en tijdens zijn vakantie! Enige verbeterpunt is dat hij een aantal (achteraf goede) keuzes heeft gemaakt, zonder deze vooraf aan ons toe te lichten. Al met al hebben wij de samenwerking met Mark Bosma van Van Bruggen Adviesgroep als zeer prettig ervaren.
  • Afspraken nakomen

Mark heeft mij ontzettend goed en deskundig geholpen. Doordat we een aantal woningen hebben bezichtigd heeft hij elke keer weer een juiste hypotheekberekening gemaakt. Hij heeft veel expertise en kundigheid. Ik zal hem zeker weer aanraden bij kennissen wanneer dit zal spelen.
  • Afspraken nakomen

Mark is een ontzettend harde werker. Doet wat hij belooft en heeft een enorme expertise. Kent alle ins- en outs de hypothekenwereld en denkt op alle mogelijke manieren mee. Mark heeft me nu reeds voor een tweede keer geholpen met een hypotheekaanvraag; zeker niet de laatste keer! Zou hem zeker aanraden aan vrienden en familie.
  • Afspraken nakomen

Erg goede service, Mark is heel attent en zijn advies was helder gedurende het gehele proces van hypotheekaanvraag. Ook handig dat we 's avonds konden afspreken.
  • Afspraken nakomen

Mark is zeer flexibel en zorgt ervoor dat je goed zicht hebt over de mogelijkheden. Hij heeft overal oplossingen voor en heeft veel expertise!
  • Afspraken nakomen

Mark is een topadviseur. Ik zou hem zeker aan anderen aanraden. Je kunt hem alles vragen en hij is eerlijk en duidelijk. Hij weet wanneer hij net een stapje extra moet zetten om iets voor elkaar te krijgen. En zo toch de voet tussen de deur te krijgen in deze chaotische markt. Zonder hem was het ons zeker niet gelukt!
  • Afspraken nakomen

Wij zijn zeer prettig geholpen door Mark Bosma. Direct in 1 keer alle juiste informatie voorhanden en snelle correcte opvolging. Na eerste aanvraag slechts 1 aanvullend verzoek en daarmee alles in orde gemaakt.
  • Afspraken nakomen

Prima adviseur, heldere adviezen en snelle (re)actie op vragen etc

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mark Bosma is bij ons thuis geweest voor een adviesgesprek. Hij maakte een goede en deskundige indruk. Aangegeven met hem in zee te willen. Hij zou ons diezelfde dag nog alle benodigde documenten sturen. Sindsdien niets meer van hem vernomen. Via het secretariaat en zijn mobiel contact met hem proberen op te nemen. Maar niets heeft gebaat. Los van het feit dat dit zeer onprofessioneel en onverschillig overkomt moeten wij nu weer op zoek naar een andere adviseur wat de nodige tijdsinvestering vergt. Slechte beurt van Van Bruggen
  • Afspraken nakomen

Mark heeft mij vanaf het moment aan deskundig begeleid. Ik kon met al mijn vragen terecht en ik had korte lijnen met hem via de telefoon of e-mail. Hij heeft meegedacht en is vakkundig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Sterk: • snelle doorlooptijd hele proces hypotheekverstrekking/aankoop woning • doorgaans snelle reactie op vragen per mail Aandachtspunten: • beter aandacht voor persoonlijke situatie klant; meer gevoel geven dat advies maatwerk/persoonlijk is in plaats van stanaard af te werken lijstje. • direct vertrouwen opbouwen door goed beeld alle te doorlopen stappen te schetsen en te verwachten bijbehorende wacht-/doorlooptijd.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, deskundig advies, punctueel, goed bereikbaar, en dacht overal in mee zonder al te sturend te zijn. Nam ons veel zorg en werk uit handen bij regelen vd hypotheek. Simpelweg zeer prettige ervaring met van Bruggen, Mark Bosma (onze adviseur), aanrader!!
  • Afspraken nakomen

Mark denkt goed mee, is behulpzaam en erg vriendelijk.

• Afspraken nakomen

Mark heeft veel aandacht gehad voor ons als klant. Wij dachten dat we met mijn contract (tijdelijk zonder intentieverklaring) kansloos waren om een huis te kopen. Mark heeft voor ons een weg gevonden om alsnog een hypotheek te kunnen krijgen met bouwdepot waardoor wij nu kunnen beginnen met een grote renovatie en snel kunnen verhuizen. Ook heeft hij voor ons de onderhandelingen voor de aankoop snel en goed gedaan binnen de grenzen van ons budget waardoor wij als onervaren kopers daar geen stress aan hadden. Ik hoop dat Mark meer mensen die in dezelfde situatie zitten als wij kan helpen met het kopen van een huis!
  • Afspraken nakomen

Onze ervaring met Mark: een super vriendelijke en behulpzame man. Hij kwam op een zaterdagmiddag bij ons thuis (gratis) en stipt op tijd. Hij heeft ons erg veel kunnen vertellen en heeft veel kennis. We wilden graag met hem in zee, maar vanwege kosten hebben we er toch voor gekozen onze hypotheek zelf te regelen.
  • Afspraken nakomen

Deskundig, toegankelijk, maakt alles makkelijk, neemt zorgen weg, draagt pragmatische oplossingen aan.

• Afspraken nakomen

Voor de 2e keer bijgestaan door Dhr. Bosma, de 1e keer voor het aankopen van een huis en deze keer voor het oversluiten van de hypotheek. Dhr Bosma hebt ons hierbij zeer goed geholpen, kunnen altijd terecht voor vragen en alles weer zeer goed en snel geregeld! Voor de aankoop van een eventueel nieuw huis in de toekomst zullen we hem ook zeker weer benaderen om ons hierbij te helpen! Een dikke 10 voor Mark!
  • Afspraken nakomen

Mark neemt de tijd voor een gesprek. Hij komt ook 's avonds of in het weekend bij je thuis langs. Die flexibiliteit is erg fijn. Mark zorgt ook voor duidelijke correspondentie via e-mail en voor heldere afspraken over de advieskosten. Tijdens onze hypotheekaanvraag hadden wij wel iets meer willen horen over de voortgang/tijdsduur.
  • Afspraken nakomen

De adviseur heeft (uiteraard) verstand van zaken en het doel van de samenwerking is vooral "ontzorgen". Dat is erg prettig en precies wat je nodig hebt als je voor het eerst een huis koopt. Er komt natuurlijk veel bij kijken, maar de adviseur legt alles rustig en duidelijk uit en desnoods nog een keer en nog een keer. Daarnaast is de adviseur ook erg flexibel. Afspraken in de avond zijn bijvoorbeeld geen enkel probleem en hij komt gewoon thuis bij je langs. Ideaal als je fulltime werkt. Kortom, ik ben tot nu toe heel tevreden.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.