Staat altijd voor je klaar en zeer klant vriendelijk! Denkt met je mee.

• Afspraken nakomen

tot op heden zeer vriendelijk en professioneel geholpen . Vooral ook snel contact wanneer nodig en alles wordt snel in gang gezet en geregeld

• Afspraken nakomen

Super goed geholpen door Danielle Stroom met ons hypotheek advies en het regelen van de hypotheek en alles eromheen we zijn blij dat Danielle met onze spoed aanvraag meteen heeft kunnen helpen Mvg maickel en tiffany

• Afspraken nakomen

Wij hebben Danielle Stroom ervaren als een zeer vriendelijke en deskundige financieel adviseur. Ze geeft op een duidelijke manier advies en denkt mee met haar klanten.

• Afspraken nakomen

Wij hebben Mevr.Stroom ervaren als zeer deskundig. Zij is duidelijk in haar uitleg, verdiept zich goed in de situatie op een prettige en vriendelijke manier. Uitstekend geregeld.

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden over het hypotheekadvies van mevrouw Stroom. Netjes uitgelegd, snel geregeld en denkt goed met je mee. Binnen een paar weken was de hypotheek rond. Komt daarnaast op verzoek bij je thuis langs, zo nodig zelfs 's avonds. Daarnaast een erg vriendelijk en aardige vrouw.

• Afspraken nakomen

Goed en persoonlijk advies door een vriendelijke adviseur!

• Afspraken nakomen

Het is gewoon duidelijk, begrijpelijk uitgelegd, neemt de tijd, doet iets extra's. Verteld ook wat wel of juist niet kan! Iedere keer als ik bij haar kom, ongeacht resultaat, geef het een helder beeld. PRIMA! UITSTEKEND!

• Afspraken nakomen

Dit was mijn eerste contact met Van Bruggen Adviesgroep. Ik was zeer tevreden en heb er ook een goed vertrouwen in. Alles werd mij goed uitgelegd.

• Afspraken nakomen

Ik ben netjes behandeld- ingelicht. Het nadeel was dat ik geen direct contact met uw medewerkster heb gehad.

• Afspraken nakomen

Daniëlle Stroom geeft op zeer prettige, vriendelijke en betrokken wijze een deskundig advies, op maat, eerlijk en helder. Er is een zeer hoge mate van betrouwbaarheid en service doordat ze steeds bereikbaar is voor vragen en daar meteen mee aan de slag gaat. Ik beveel Daniëlle Stroom als adviseur ten zeerste aan.

• Afspraken nakomen

Top advies ontvangen en zeer prettige manier van samenwerken. Snel,duidelijk en accuraat! Een definitieve aanrader op financieël gebied! Kun je echt je financiele zaken met een gerust hart door laten afwikkelen.

Vriendelijk en geduldig.

• Afspraken nakomen

We hebben een geweldige ervaring gehad. Direct was er een klik met Daniella ze begreep wat we wilden. Op emails telefoon werdt direct gereageerd. Echt een top vrouw die haarberoep super verstaat en mee denkt met de klanten.

• Afspraken nakomen

Onze adviseur was zeer deskundig en duidelijk. Ze heeft ons goed geholpen op een zeer klantvriendelijke manier. Alleen maar top

• Afspraken nakomen

Vriendelijke en deskundige adviseur die ons, kostenloos en vrijblijvend, voorzag van een verhelderend hypotheekoverzicht

• Afspraken nakomen

Prettig eerlijk andvies zonder verkooppraatje en onnodige ballast. Heb het ervaren als een "op maat"gesprek.

• Afspraken nakomen

Daniëlle Stroom heeft alles in werking gezet om te zorgen dat ik mijn droomwoning kon krijgen! Ze heeft mij goed geholpen ondanks de vele blokkades die wij onderweg tegen kwamen. In de toekomst zal ik haar dan ook zeker nog benaderen indien ik advies nodig heb.

• Afspraken nakomen

danielle stroom heeft ons heel goed geholpen ze heeft zich echt op onze hypotheek gestort om het allemaal voor elkaar te krijgen

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

Over Van Bruggen Adviesgroep Maastricht

Filter op Taal