Menselijk en duidelijk.

Een goed gesprek met groot inlevingsvermogen en een goed overzicht met wat de mogelijkheden voor je kunnen zijn.

Vriendelijk, deskundig en snel

Snel en deskundig wordt alles geregeld. Vriendelijk zijn ze allemaal en behulpzaam.

• Afspraken nakomen

Duidelijke en juiste informatie op onze vraag.

Prettig geholpen. Duidelijke en juiste informatie op onze vragen.

Goed ervaring

Vriendelijk, duidelijk en naar wens

• Afspraken nakomen

Kundig en goed in advies

Er werd snel gehandeld in het maken en uitvoeren van afspraken. Precies wat we zitten.

Kan niet, bestaat niet!

Remon en zijn collega's hadden een flinke , langdurige uitdaging met het verkrijgen van onze hypotheek. We hebben alles laten regelen door hen verkoop, aankoop, hypotheek en verzekeringen. Petje af voor het team, want onze aanvraag was niet makkelijk maar mijn motto was dat ook van het team " Kan niet, bestaat niet!" Dank heren en dames

Wat mij betreft een overbodig bezoek

Als je alle info hebt doorgegeven ontstaat een zelfde overzicht als op mijnpensioenoverzicht.nl Achteraf zonde van de het geld en een duur uurtje

Wat mij betreft een overbodig bezoek

Kort en duidelijk!

Mijn vraag werd prima behandeld via de telefoon. De adviseur was deskundig en wist precies te vertellen wat er echt toe doet.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Kort en duidelijk!

• Afspraken nakomen N.v.t.

Helder en duidelijk aangegeven waar de grenzen zijn van de mogelijkheden

Kort maar helder gesprek. Duidelijk aangegeven wat wel en wat niet kon. Daar houden we van.

Prettig persoon, goede uitleg

Duidelijke uitleg

Behulpzaam, kundig en vriendelijk

Ik heb meerdere appartementen bekeken, en steeds keek Marga Goederee met mij mee of het haalbaar was en wat ik kon bieden. erg prettig en kundig door haar geholpen en ik ben blij dat ik nu ook daadwerkelijk de offerte via haar hebben kunnen sluiten.

Molenweg 242 8012WT Zwolle

Over Van Bruggen Adviesgroep