Vriendelijk, kundig

In het verleden hebben wij naar alle tevredenheid een hypotheek afgesloten en ons huis verkocht, beide via Van Bruggen Adviesgroep Zwolle. Marga heeft ons goed geholpen bij het inzichtelijk krijgen van de financiële kant. Ze wist onze wensen goed boven tafel te krijgen en dacht mee in een passende hypotheek. Het verkopen van onze woning verliep ook erg prettig. Rémon is een kundige en vriendelijke makelaar. Ons huis was binnen no-time verkocht. Wat ik ook erg prettig vond, is dat we op ieder moment in het proces wisten waar we aan toe waren. Ook nu we weer rondkijken op de huizenmarkt, is Van Bruggen Adviesgroep Zwolle de hypotheekadviseur en makelaar waar we naartoe gaan. Ik beveel het van harte aan!

• Afspraken nakomen

Precies zoals je mag verwachten!

Een zeer prettig gesprek gehad met Max, alles is uitstekend uitgelegd aangegeven. Hierna kwam er nog een samenvatting van het gesprek op de mail.

• Afspraken nakomen

We zijn gerustgesteld na uitleg over de Obvion-apk-brief

We zijn nu bij VanBruggenAdviesgroep in Zwolle geregistreerd en nemen rond 2029/2030 contact op omtrent de aflossingsvrije Obvion-hypotheek

• Afspraken nakomen N.v.t.

nuttige informatie en verstandig advies

ze was erg vriendelijk en begripvol voor mijn situatie en ze adviseerde me met zoveel wijze tips

Uitermate tevreden

Wij hebben eerder bij Guido de Leeuw een hypotheek afgesloten en wederom hebben we bij hem aan zijn bureau gezeten. Deze man denkt mee in het voordeel van de klant en geeft heldere uitleg. Zowel mijn vrouw als ikzelf zouden geen andere hypotheekadviseur willen.

• Afspraken nakomen

Helder en duidelijk gesprek waarin alle opties goed werden behandeld.

Max heeft me heel goed en duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden zijn. Ook de flexibiliteit die er is spreekt me aan. Naast dat het gesprek inhoudelijk goed was was de sfeer informeel en ondanks dat het een online afspraak was had ik het gevoel dat ik samen met hem aan tafel zat.

• Afspraken nakomen

Goed bereikbaar, nemen de tijd, goede uitleg

Van Bruggen heeft ons uitstekend geholpen bij het opzetten van een financieringsplan voor de aankoop van ons huis. Goed en snel advies, zowel op kantoor bij hen als via telefoon en mail.

super gesprek gehad

we hebben een goed en super gesprek gehad. Alles is duidelijk.

prettig gesprek en complete overview van mijn situatie

prettig gesprek en complete overview van mijn situatie

Goed duidelijk uitgelegd

Een warm bad

Wij hebben fijn contact met iedereen bij Van Bruggen Adviesgroep. Ze nemen hier echt de tijd voor je en zijn heel betrokken in het proces. Voor startende woners zoals ons is het erg fijn als iemand met je mee kijkt en mee denkt. Wij raden Van Bruggen Adviesgroep zeker aan iedereen aan!

• Afspraken nakomen

Super samengewerkt,met een fantastisch resultaat

Na veel 5en en 6en toch het gewenste resultaat bereikt

• Afspraken nakomen

Super!! Expertise en zeer klant..en mens vriendelijk.

Zeer toegankelijk. Het is nooit teveel om e.e.a.meedere keren uit te leggen. Mijn traject was pittig,maar is met geduld en volharding tot een goed resultaat gebracht! Transparante communicatie,ook als het soms wat lastig was. Namens een erg tevreden klant.

• Afspraken nakomen

Een zeer betrouwbaar en begrijpelijk adviesgesprek

Ik heb een zeer prettige eerste kennismaking gehad met Van Bruggen Adviesgroep, waarin de tijd werd genomen om mijn financiële situatie in kaart te brengen en de mogelijkheden rondom de koop van een appartement te bespreken. Alles werd rustig en begrijpelijk uitgelegd, wat fijn is voor iemand die zelf (nog) weinig verstand van zaken heeft. De belofte van vrijblijvendheid is goed nagekomen. Aankoopbegeleiding en een bijdrage voor bieden met zekerheid is benoemd, maar had op geen enkele manier een verplichtend karakter. Juist daardoor neem ik ze in overweging.

• Afspraken nakomen N.v.t.

professioneel advies in persoonlijk gesprek

Ondanks het feit dat het een "kennismakingsgesprek" zou worden ging Remon zeer adequaat in op mijn vraagstelling. Op maat gemaakt kennismakingsgesprek zou ik willen zeggen. Ik ga zeker gebruik maken van de dienst van van Bruggen.

Correcte mensen met kennis

Goede uitleg over hoe je een huis kunt kopen en goede begeleiding om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Netjes geholpen door Max nu hopen dat er wat moois voorbij komt. Zelfs alles binnen 2 dagen op de mail veel eerder dan verwacht super service.

Prima advies

Helder advies en objectief

Duidelijke vriendelijk uitleg

In eerste gesprek mogelijkheden globaal besproken zoals gevraagd was Plus aanvullende tips. Goed handvat voor een volgende stap indien die zich voor doet

Al meer dan 15 jaar super geholpen

Guido en team Zwolle, wederom bedankt

Excellent Service

1. Expat Friendly 2. Trustworthy 3. Reliable and easily reachable

• Would you recommend us? Yes

Duidelijk informatie

Prima.

Bertokken en kundig.

Het was de 1e kennismaking en dat was meteen goed. Goede ontvangst, betrokken medewerker die duidelijk en helder informatie gaf. Het mislukte, maar dat lag niet aan Van Bruggen. Er werd eerlijk verteld dat wij geen risico's moesten nemen. Wij zijn prima geholpen.

Menselijk en duidelijk.

Een goed gesprek met groot inlevingsvermogen en een goed overzicht met wat de mogelijkheden voor je kunnen zijn.

Vriendelijk, deskundig en snel

Snel en deskundig wordt alles geregeld. Vriendelijk zijn ze allemaal en behulpzaam.

Over Van Bruggen Adviesgroep