De plaatselijke Van Bruggen-adviseur heeft zich goed ingeleefd in onze persoonlijke situatie, geeft snel het voor ons juiste advies en denkt zelfs mee met mogelijke toekomstige ontwikkelingen. Wij zijn erg tevreden met de dienstverlening.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij vinden de prijs-kwaliteit verhouding teleurstellend. Doordat wij zelf het grootste gedeelte al uitgezocht hadden en wisten wat voor hypotheek wij wilden restte alleen de aanvraag nog en een orv-verzekering. Meneer zou terugbellen en deed dit vervolgens niet op de afgesproken tijd en was eenmaal de afspraak vergeten toen wij langskwamen op kantoor. Bij de notaris is ons het belang van een samenlevingscontract uitgelegd, ik vind dit ook de taak van een adviseur. Daarnaast klopte de berekening van eigen middelen niet en bleek bij de notaris dat ik een formulier moest ondertekenen omdat het op deze manier niet ingedekt was. Ook hierover had ik beter ingelicht willen worden. Al met al moet ik zeggen dat de adviseur wel altijd vriendelijk was, maar de geleverde diensten vinden wij onvoldoende en niet in verhouding met het bedrag wat ons hiervoor gerekend is.

• Afspraken nakomen

Ik vond 't een fijn gesprek en heb en wist daarna waar ik aan toe ben waar het gaat om mijn mogelijkheden mbt het kopen van een huis. Dus gewoon goed!

• Afspraken nakomen

• Afspraken nakomen N.v.t.

• Afspraken nakomen

• Afspraken nakomen N.v.t.

Korte lijntjes, heldere uitleg, goed bereikbaar.

• Afspraken nakomen

Super Super geholpen door Adviesgroep Van Bruggengroep Wij kwamen voor hypotheek advies. Niks was te veel bellen of mailen je kreeg altijd gelijk antwoord terug. Zelf hadden wij het niet voor mekaar gekregen door dat ik ZZP was. Maar de van Bruggenadvies groep Zwolle wel. Wij kunnen ook iedereen aanraden die een goed advies willen maakt niet uit hypotheek verzekering of pensioen. Ga naar Adviesgroep van bruggen Zwolle. Fam Am van den Berg

• Afspraken nakomen

Top ervaring. Ik zal het zekers aanraden. Je kan met al je vragen bij hun terecht. Ben zeer tevreden. Dus een dikke 10 waard

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Afspraken nakomen

Top. Heldere uitleg, aansluitend bij mijn behoefte.

2 sterren: slechter dan verwacht

er was beloofd na het eerste bezoek de uitwerking toe te sturen zodat ik met het thuisfront kon overleggen.Daarna nooit meer iets gezien of gehoord. Heb nog wel een mail gestuurd maar daarop heb ik nooit een reactie gehad

• Afspraken nakomen

Goed ontvangst! Zeer deskundig advies door adviseur.

2 sterren: slechter dan verwacht

Afspraken niet nagekomen niet echt serieus genomen helaas

• Afspraken nakomen

Heel erg goed geholpen door Guido de Leeuw. Helaas was het huis wat we wilden verkocht. Nu op zoek naar ons plekje. En we komen dan zeker weer bij Guido om alles te regelen!

• Afspraken nakomen

Na verschillende hypotheek advisseurs te hebben gesproken, ben ik uiteindelijk in zee gegaan met Guido van Van Bruggen adviesgroep. Voor het eerste oriënterende gesprek nam Guido ruim de tijd (2 uur) en was oprecht geïnteresseerd en zeer vriendelijk waardoor ik zelf steeds meer zin kreeg in het kopen van mijn eerste huis. Zijn advies was duidelijk en hij maakte alles overzichtelijk en simpel, waardoor ik goed kon overzien wat er komt kijken bij het kopen van een huis. Dit alles resulteerde in de aankoop van mijn eerste huis. Ik kan Guido van harte bij iedereen aanbevelen.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.