Goede adviezen

Wij hebben bij de aanvraag van het adviesgesprek gevraagd of het een bezwaar was om in het engels te communiceren. Daarop kregen wij te horen dat dit geen probleem was. Echter, de dame die ons te woord stond bleek dit niet te kunnen. Niets ten nadele van haar, we konden duidelijk merken dat zij niet geinformeerd was over het feit dat we het in het engels wilden doen. Mijn engelstalige partner besloot daarop om niet deel te nemen aan het gesprek. We hebben het in het nederlands voortgezet waarbij ik goede adviezen kreeg en duidelijke uitleg. Het was - uiteraard - veel informatie en dit kon ik na afloop niet in volledigheid overbrengen naar mijn partner. Dat vonden we erg jammer.

Helder, vriendelijk en transparant

Accuraat, snel, inhoudelijk juist. Communicatie is bijzonder goed.

Duidelijk advies

Prettig gesprek en duidelijk advies

• Afspraken nakomen

Over ons 1e gesprek zijn wij zeer tevreden. We zijn nu in afwachting van af handeling van onze eventueel nieuwe hypotheek. Hopelijk worden we hierdoor nog enthousiaster over Van Bruggen.

Heldere uitleg

Gewoon prima

• Afspraken nakomen

Prettig gesprek met deskundige inslag.

Goed ontvangst met een persoon die ingelezen heeft in de klant.

Snel en deskundig

Heldere informatie ontvangen van een vriendelijke en deskundige financieel adviseur.

• Afspraken nakomen

Altijd vriendelijk, vlot en deskundig geholpen

Fijne dienstverlening

• Afspraken nakomen

Vriendelijke mensen behulpzaam eerlijk en Draaien er niet omheen. Gewoonweg aan te raden.

• Afspraken nakomen

Uitermate vriendelijk en prettig contact

We werden hartelijk ontvangen. Het gesprek verliep prettig en alles werd goed uitgelegd. Ook na het gesprek werden we elke keer goed geholpen en hadden we het gevoel dat ze echt de tijd voor ons namen. Er werd goed naar ons geluisterd en met ons meegedacht.

Awesome

The meeting more than exceed our expectations, in a very friendly way the Remon guided us to understand all our financial potential.

Erg prettige ervaring

Wij hebben een erg fijn, duidelijk en vriendelijk gesprek gehad met Marga. Zouden haar zeker aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Adequate actie en handeling van de adviseur. Heldere uiteenzetting.

De adviseur, Max Dalvoorde van kantoor Zwolle, is helder, to the point, snel in het nemen van acties. Eigenlijk zoals het hoort. Heb het wel anders mee gemaakt.

Geweldige inzet !

ik weet dat mijn situatie lastig is daarom vind ik het zo knap dat deze mevrouw alle mogelijkheden bleef onderzoeken We zijn er nog niet helemaal uit, maar ik ben wel heel tevreden

Informatief, helder , duidelijk

Zie boven

• Afspraken nakomen N.v.t.

Accuraat, klantvriendelijk

We zijn bezig met een overwaarde-hypotheek en merken dat tot nu toe alles vlot verloopt. Er is aandacht voor onze zaak!

• Afspraken nakomen

Prettig gesprek en goede uitleg over de mogelijkheden

Goede ervaring met deskundige mensen

voortreffelijk

vriendelijk, klantgericht en meedenkend

• Afspraken nakomen

Wij zijn heel fijn geholpen door de heer R.Knikker. Alles duidelijk uitgelegd.

Perfecte begeleiding

Staan altijd voor je klaar als je ze nodig hebt en denken goed met je mee.

• Afspraken nakomen

Goede uitleg op mijn onderwerp

Transparant

Vriendelijk ontvangst. Duidelijk uitleg gekregen.

• Afspraken nakomen

duidelijk, helder en zeer behulpzaam

Prima geholpen, dankzij Van Bruggen Adviesgroep Zwolle hebben wij al onze langgekoesterde plannen kunnen uitvoeren!

• Afspraken nakomen

Enorm dankbaar voor de kwaliteit (en snelheid) van jullie dienstverlening.

We hebben in ons zoekproces naar een huis contact gehad met verschillende partijen/aanbieders. Het verschil tussen jullie en de andere partijen is groot. De kwaliteit van het advies dat gegeven wordt is beter. We merkten snel dat jullie specialisten beter meedenken en met oplossingen komen die het verschil maken! En niet onbelangrijk, de vriendelijkheid van de mensen waar we contact mee hebben gehad was erg prettig.

Vriendelijk en snel

We hadden een huis op het oog en moesten snel handelen i.v.m. sluitingsdatum voor het uitbrengen van een bod. Dinsdag gebeld met Van Bruggen Adviesgroep, donderdag een afspraak om te kijken hoe en wat we konden bieden wat voor ons wenselijk was m.b.t. maandlast hypotheek. Dezelfde dag nog een makelaar van het kantoor langs geweest om een globale schatting te doen voor de verkoop opbrengst van ons huis. Dit gaf ons een goed beeld of we en wat we wilden bieden. Huis gekocht, nu ons huis nog verkopen maar dat komt vast goed.

Over Van Bruggen Adviesgroep