uitstekend

voor de derde keer de financiën voor de aankoop van een andere woning via van Bruggen gedaan. Ook tussendoor kan je advies vragen en dat is erg prettig. Het contact is warm en proffessioneel. Geen enkele fout of druk. Alle vragen worden vlot beantwoord en bij afwezigheid is er altijd een andere medewerker beschikbaar.

• Afspraken nakomen

Deskundig, helder en eerlijke advies.

Goede klantgerichte dienstverlening

Wij zijn door Van Bruggen Adviesgroep van goede adviezen voorzien bij de aankoop van onze eerste woning en het afsluiten van diverse verzekeringen. Stapsgewijs goed op weg geholpen met eerlijk advies tijdens prettige gesprekken. Kortom een aanrader voor een ieder die vakkundig hypotheek- en/of verzekeringsadvies nodig heeft. Wij zijn tevreden!

• Afspraken nakomen

Mijn aanvraag is ontzettend goed verlopen!

Gewoon goed!

Onze eerste kennismaking met Daan was gewoon duidelijk en goed. Daarna zijn wij erg prettig geholpen door Pascalle. Bij vragen kan je altijd terecht en krijg je vlot een reactie. Ook de afdeling verzekeringen is erg prettig. Geert Jan heeft ons ook erg fijn geholpen. Dus wij zullen jullie zeker kunnen aanbevelen.

State of the art

Ontzorging optima forma, persoonlijk, klantvriendelijk en professioneel

uitstekend

De hypotheek die ik wilde is op een uitstekende wijze tot stand gekomen en de medewerkers zijn allervriendelijkst en nemen de tijd voor je,

• Afspraken nakomen

Wij zijn al jaren bij van Bruggen Adviesgroep, Prima advies vriendelijk en weten waar het over gaat. Beantwoorden binnen een paar uur als je vragen hebt. Er zit dan ook wel een prijskaartje aan .Maar komt nooit voor verrassingen te staan. eerlijk en duidelijk,

Kundig en klantvriendelijke dienstverlener

Inmiddels aantal keer zaken gedaan met Daan van Til en Patricia Verzijl. Beide kundige personen die weten waar ze het over hebben. Daan is vaak druk, maar heeft altijd hart voor zijn klanten en mailt zonodig zelfs in zijn vrije dagen.

• Afspraken nakomen

Zeer snel en adequaat geholpen!

Net zoals eerdere aanvragen ben ik ook nu weer goed geholpen door Daan. Goed advies op basis van mijn wensen.

• Afspraken nakomen

Goede begeleiding van het proces

Onze aanvraag voor het oversluiten van een hypotheek was erg complex. We kregen een gedegen advies van onze adviseur. Hierna heeft de binnendienst de aanvraag zeer gedegen begeleid. Hierbij werden tijdslijnen goed bewaakt en werd (eventueel extra gevraagde) informatie snel aangeleverd. Met andere woorden, er wordt alles aangedaan om de zaken rond te krijgen, met voor ons een positief resultaat.

Duidelijke communicatie

Netjes en vlot geholpen geen vraag is te gek en op het laatst moest er bij ons nog gou even vanalles op een rijtje gezet worden dit was ook snel geregeld.

Professioneel vakwerk

Al heel wat jaren doen we plezierig zaken met Van Bruggen advies Apeldoorn. Duidelijke antwoorden op onze vragen en praktische uitwerking van financiële vraagstukken. Eerlijke voorlichting en goede informatie. De behandeling van onze dossiers inzake verzekeringswerk en hypotheek in 2 woorden: Professioneel vakwerk! Daan, Patricia en Ester, dankjewel!

• Afspraken nakomen

We zijn heel vriendelijk en goed geholpen

Als er ooit eens advies nodig hebben Zullen we altijd weer naar van Bruggen gaan

• Afspraken nakomen

Duidelijk uitleg, meedenkend en snel handelend.

Binnen een uur na de eerste kennismaking al een offerte de deur uit om nog van een lagere rente te kunnen profiteren! Hele traject als zeer prettig ervaren door de duidelijke uitleg en het meedenken.

• Afspraken nakomen

Duidelijk en afspraak is afspraak.

Het was wederom een hele prettige dienstverlening. Een paar heldere scenario's met voor- en nadelen en vervolgens een snelle afhandeling. Automatische taxatie, kiezen van notaris en hulp bij administratieve handelingen. En tijdens het proces af en toe een check of het allemaal goed loopt. Gewoon goed.

• Afspraken nakomen

Onwijs duidelijk en persoonlijk!

Wij zijn ontzettend goed begeleid door het hele proces van de aankoop van ons eerste huis. Van gedegen advies over hypotheken en verzekeringen, tot fijn persoonlijk contact. Erg belangrijk vonden wij dat er zo actief mee gedacht werd over de beste optie(s) voor ons.

Deskundig, duidelijk en klantvriendelijk

Een prettig en helder gesprek gehad met adviseur Daan van der Til. Deskundig en duidelijk werden ons de mogelijkheden voorgelegd, zodat we een goede keuze konden maken. De offerte kwam snel, waarna het verdere proces stapsgewijs, snel en adequaat door Patricia Verzijl werd uitgewerkt. Alles is nu gereed en het wachten is op het passeren bij de notaris. Wij zijn erg teveden over de werkwijze en klantvriendelijkheid van Van Bruggen Adviesgroep, Apeldoorn. Aan te bevelen!

Prima, betrokken, prettige samenwerking

Wij hebben wederom een prettige samenwerking ervaren. Duidelijk, behulpzaam, betrokken. Erg fijn.

• Afspraken nakomen

Heel erg tevredem over contact en resultaat

Een enthousiaste, hardwerkende groep mensen, die keurig de dingen regelt en altijd voor je klaar staat bij vragen. Ze halen het beste eruit voor de klant

zeer goede ervaring

ben zeer goed geholpen alles werd duidelijk uitgelecht en als ik het niet begreep dan lechten ze het gewoon weer opnieuw uit en de mensen die mij geholpen hebben waren zeer vriendelijk ik heb geen klachten

• Afspraken nakomen

Altijd eerlijk deskundig en helder advies

Wij zijn al jaren tevreden klanten van Van Bruggen Apeldoorn, niet alleen voor hypotheekadvies maar ook voor onze verzekeringen. Advies is altijd eerlijk, persoonlijk en duidelijk. Kan de verzekering goedkoper, lichten ze de klant in. Altijd bereid om tussendoor korte vragen te beantwoorden. Service gericht, klantvriendelijk en deskundig, daarmee omschrijven wij kantoor Apeldoorn.

Doe zaken met de Van Bruggen Adviesgroep

Al meer dan 10 jaar maak ik tot grote tevredenheid gebruik van de diensten van de Van Bruggen Adviesgroep. De medewerkers zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en kundig. Er wordt geluisterd en meegedacht in oplossingen. Wat me ook bijzonder aanspreekt is dat de Van Bruggen Adviesgroep nauwgezet en zorgvuldig handelt. Als onafhankelijke adviesorganisatie wil hij de meest klantvriendelijke dienstverlener van Nederland zijn. Al de keren dat ik met de Van Bruggen Adviesgroep te maken had, heb ik ervaren dat hij die missie volledig kon waarmaken. Voor wie advies nodig heeft voor alle zaken betreffende de aan-/verkoop van een woning beveel ik de Van Bruggen Adviesgroep zonder enige reserve van harte aan.

• Afspraken nakomen

Je weet dat alles goed geregeld wordt!

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en de tijd die ze voor je vrij maken. Als je een vraag hebt, dan wordt er snel gereageerd of opgepakt. Zelf voelde ik me af en toe een zeur, omdat ik veel vroeg en wilde weten hoe het allemaal zat. Maar niks is te gek en je wordt netjes geholpen en dat gevoel dat ik een zeur ben geven ze je ook totaal niet. Haha wat ik mezelf wel prima kan voorstellen. Daarnaast hebben ze een hele goede onderlinge samenwerking en voel je jezelf ook geen nummertje. Dit zorgt er ook voor dat een eventuele vakantie geen verstoring is in het proces. Heel erg fijn! Ze kijken en denken goed mee met je persoonlijke situatie en halen het onderste uit de kan voor je. Ik hoop dat ik voorlopig niet meer hoef te verhuizen, maar als dat wel zo is dan weet ik waar ik moet aankloppen voor hulp.

Snel, informatief en deskundig

Prins Willem Alexanderlaan 711