een vertrouwd adres al jaren lang

Soms moet je je weer eens bezig houden met geld, rente etc. Nou is dat niet zo mijn ding. Nooit geweest eigenlijk. Wat is het dan fijn om een vertrouwd adres te hebben om deze dingen eens door te praten en hulp te vragen en de goeie keuzes te maken. Ook deze keer werd de tijd genomen door Daan vd Til om rustig met mij door te nemen wat nu de verstandige keuzes zijn. En wat nog belangrijker is dat ik het vertrouwen heb dat het om mijn belangen gaat. Controle is goed maar vertrouwen voelt beter

Goed advies

Prima gesprek waar we verder meekunnen

• Afspraken nakomen N.v.t.

Goed, duidelijk, Jip en Janneke taal.

Leuke positieve kennismaking. Goed bereikbaar altijd snel antwoord terug. Geen vraag is te gek. Jip en Janneke taal. Behulpzaam en meedenkend. Top dus!

Duidelijk uitleg en advies

Duidelijk uitleg en vervolg advies.

professioneel en deskundig kantoor

Afspraken worden goed nagekomen. Door Daan zeer fijn geholpen. Prettige en persoonlijke benadering. Wij voelen ons hier thuis.

• Afspraken nakomen

Zeer prettige benadering en deskundig advies van Daan

Zeer goed.

Duidelijk en helder

Kenny wist waar hij het over had. Gaf me de informatie die ik nodig had en ik ging met een goed gevoel weg. Volgende keer kom ik zeker terug voor advies als ik het nodig heb.

Geweldige service

Na enkele jaren bleek tot onze schrik dat de hypotheekverstrekker e.a. niet goed verwerkt had. Na spoed beraad met het kantoor van Van Bruggen Adviesgroep in Apeldoorn werd er direct en accuraat gehandeld. De fout werd door de hypotheek verstrekker erkend en netjes opgelost. Dankzij Van Bruggen Adviesgroep is dit zonder onverwachte negatieve gevolgen voor ons afgehandeld. Voor helder en kundig advies, zelfs na langere tijd, staan zij voor je klaar. Wat ons betreft van harte aan bevolen.

Geweldige service

Positief

Het eerste gesprek heb ik als bevredigend ervaren

Goed en snel geholpen

Sinds juni ben bezig geweest om mijn hypotheek te verhogen. Vanaf begin af aan al snel geholpen.

Prima geadviseerd

Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Goed en correct advies ontvangen

Goede keus

Denken met je mee, en je krijgt goed advies. Ik zou het aanraden aan andere mensen en of familie

• Afspraken nakomen

Het advies is net zo als mijn vorige 2 ervaringen snel, overzichtelijk en sterk k

De afspraak was snel gemaakt. De uitleg van de heer B. van Dijk was goed omdat hij zich goed inleefde in onze huidige financiële situatie. De ruggespraak die de heer van Dijk direct bij het gesprek al met de SNS bank voerde verbaasde mij positief. Het e-mailrapport is duidelijk. Ik wil nog even een kort en vrijblijvend gesprekje hebben over het afronden van mijn huidige financiën (extr. ruimt. hyp.) dat moet aansluiten op de nieuwe hyp. zodat we geen missers hebben. De bank wil a.s. vrijdag nog wat info hebben over onze toekomstige financiële situatie net zoals in febr. van dit jaar. en dat werd zeer positief beantwoord.

• Afspraken nakomen

Goede service, prettig contact en helder advies.

Er is zorgvuldig naar onze situatie en wensen gekeken. De adviseur nam alle tijd om ons van een goed advies te voorzien waar wij ook volledig achter stonden. Al met al een prima ervaring!

Zeer proffessioneel

Goede informatie, alles goed geregeld, een heel goede indruk .

• Afspraken nakomen

Superfijn en snel contact en goed geregeld!

De dag voor bezichtiging superfijn contact gehad met Bert. We wisten meteen wat onze financiële mogelijkheden waren. Bert heeft ons gekoppeld aan een aankoopmakelaar. De woning is aangekocht en de hypotheek was snel geregeld. We konden met al onze vragen meteen terecht en we werden gedurende de hypotheekaanvraag door het team in Apeldoorn op de hoogte gehouden. Dat was superfijn. Met veel vertrouwen wisten we dat het met de hypotheek goed zou komen. Superfijne ervaring!

Geeft vertrouwen.

Zie sterren.