Klantgericht en klantvriendelijk en laagdrempelig en heerlijke koffie.

Wij zijn op een zeer prettige wijze geholpen. Jullie zijn zeer klantgericht en klantvriendelijk en helder in jullie communicatie.

• Afspraken nakomen

Staan altijd voor ons klaar!

Erg fijn dat wij als onervaren kopers zeer goed begeleid zijn en veel zaken in Jip en Janneke taal duidelijk uitgelegd hebben gekregen.

• Afspraken nakomen

Goed advies en snelle afhandeling

Denken in oplossingen. Zeer tevreden over het gegeven advies en de afhandeling daarvan. Vriendelijke medewerkers die hun afspraken nakomen en alert reageren op mail/telefoon. Was nooit zo van de tussenpersonen, maar heb m'n mening moeten bijstellen. Hebben me tijd (en ergernis) bespaard door het niet zelf te hoeven doen.

• Afspraken nakomen

Behulpzaam en een fijne begeleiding tijdens de aankoop van mijn eerste woning

Vanaf het begin werd ik gelijk hartelijk ontvangen en kon er op korte termijn (dezelfde dag nog) gelijk een telefonische afspraak worden ingepland. Er werd gelijk meegedacht over de mogelijkheden, waardoor de aankoop van mijn eerste woning zonder enige stress is verlopen. Niet alleen de financieel adviseur maar ook de binnendienst medewerkers hebben mij goed kunnen helpen tijdens de afwezigheid van de FA. Er werd netjes een update gestuurd en tijdig geëscaleerd als dit nodig was. Dank aan het team dat jullie me zo fijn hebben kunnen begeleiden tijdens de aankoop van mijn eerste woning! Het voelde fijn en vertrouwd, top!

• Afspraken nakomen

Geduldig, begripvol, informatief en gerustellend in, voor ons, spannende tijden.

Hartelijk welkom geheten, door Dhr. Daan van der Til. Vriendelijk en begripvol, omdat wij met onze handen werken, niet erg thuis in de digitale wereld, maar uitstekend, en geduldig geholpen. Ook voor de vervangende collega's ,die zelfs de moeite nam om in het weekend iets te bekijken en te communiceren ,is rond uit te prijzen. Vooral laatste gesprek geruststellend gecommuniceerd, informatief en meedenkend. Absoluut een geweldig team , Bedankt.

• Afspraken nakomen

Het team van Van Bruggen heeft mij goed geadviseerd in mijn vraag. De adviseurs Daan en Bert waren zeer deskundig, oplossingsgericht en zeer snel in hun acties. Daarnaast hebben ze meer gegeven dan ik van tevoren had kunnen bedenken! Ook de persoonlijke noot zoals empathie voor de klant ontbrak niet. Kortom: Ik kan de toekomst rooskleurig tegemoet zien! Team van Bruggen: jullie zijn met recht toppers! 1-9-2023

• Afspraken nakomen

Al jaren betrokken en deskundige adviseur.

We hebben de heer van Til enkele keren om advies gevraagd en we zijn hier zeer tevreden over. Het advies was prettig, op basis van deskundigheid en eerlijk. Ook tijdens de vakantie periode zijn we goed te woord gestaan door de collega, de heer van Dijk. De administratieve afhandeling is altijd vlot en correct. Kortom, we hebben het volste vertrouwen in Van Bruggen Apeldoorn.

• Afspraken nakomen

Van begin tot eind goed geholpen

Bij aanpassing van mijn verzekerings- en hypotheek pakket een goed gesprek gehad met de adviseur, en daarbij duidelijk de voor- en nadelen benoemd. Uiteindelijk heeft dit tot een goed resultaat en financieel aantrekkelijk pakket geleid, erg blij mee.

• Afspraken nakomen

Fijn bedrijf om in armen te nemen. Zeker een aanrader

Altijd goed geholpen door van Bruggen Adviesgroep

• Afspraken nakomen

Heb er eerlijk advies gekregen wat ik zeer waardeer

Het was mijn eerste afspraak bij de van Bruggen advies groep. Liep al jaren met een vraag rond. Heb er een eerlijk advies gekregen, wat ik zeer waardeer. Het was een prettig gesprek en kan de van Bruggen groep zeker aanbevelen als het gaat om financieel advies.

• Afspraken nakomen

een gesprek van ongekende mogelijkheden

Na een gesprek met Daan van der Til over een brief van de hypotheekbank en weer een degelijk advies daarover kwam de vraag "Kan ik verder nog wat voor je doen?" Als je niet weet wat er mogelijk is, is het moeilijk om een antwoord op die vraag te geven. Als je dan in heldere taal voorgerekend krijgt wat er mogelijk is en wat het je kost; dan weet je wat de mogelijkheden zijn die je nog niet kende. Niet dat ik me rijk reken, maar ik ging toch rijker naar huis. Dank je Daan

• Afspraken nakomen

Duidelijk en helder vriendelijk gesprek

Vlotte afhandeling

Konden snel afspraak maken. Snel actie ondernomen. Inzicht in tarieven mag wel wat worden vergroot

• Afspraken nakomen

Mijn contact met Van Bruggen is prima. Duidelijke uitleg, neemt de tijd, beantwoordt vragen snel en accuraat. Plezierig in de omgang.

Snel en doeltreffend

Er wordt doorgaans zeer snel inhoudelijk gereageerd op een aanvraag.

...

• Afspraken nakomen

Alleen maar goede ervaringen.

Goede adviezen. Vriendelijk en goed bereikbaar.

Prima!!

Deskundige en prima adviezen!

nvt

nvt

Deskundig advies

Wij hebben een zeer prettig gesprek gehad en alle antwoorden op onze vragen gekregen!

• Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg, nemen alle tijd.

Op voorhand aangeven wat de geldverstrekker nodig heeft. Ook duidelijke uitleg van een overbrugging hypotheek.

Korte lijntjes Duidelijke uitleg Mee denkend

• Afspraken nakomen

Ik vond het een plezierig en verhelderend gesprek.

Het gesprek heeft mij duidelijkheid gegeven over mijn situatie en mogelijkheden m.b.t. het verkrijgen van een hypotheek. Ik waardeer de openheid over werkwijze en dat geeft vertrouwen.

• Afspraken nakomen N.v.t.

een vertrouwd adres al jaren lang

Soms moet je je weer eens bezig houden met geld, rente etc. Nou is dat niet zo mijn ding. Nooit geweest eigenlijk. Wat is het dan fijn om een vertrouwd adres te hebben om deze dingen eens door te praten en hulp te vragen en de goeie keuzes te maken. Ook deze keer werd de tijd genomen door Daan vd Til om rustig met mij door te nemen wat nu de verstandige keuzes zijn. En wat nog belangrijker is dat ik het vertrouwen heb dat het om mijn belangen gaat. Controle is goed maar vertrouwen voelt beter

Goed advies

Prima gesprek waar we verder meekunnen

• Afspraken nakomen N.v.t.

Over Van Bruggen Adviesgroep