Erg goed

Snel een duidelijk beeld gekregen met de mogelijkheden voor mij en er werd met de klant meegedacht- goed en vriendelijk contact

Optimale ontzorging

Snel, klantvriendelijk, behulpzaam, zorgvuldig, prima communicatie. En uitstekend resultaat.

Goede begeleiding en advies

Ben goed begeleid bij het afsluiten van mijn hypotheek.

zeer goed

fijn en goed ingelicht kunnen we in toekomst misschien gebruik van maken.

Geweldige persoonlijke benadering

Heel vriendelijk ontvangen door Daan. Hij heeft ons op een zeer prettige manier begeleid en doet regelmatig een stapje extra, waar wij zeer tevreden over zijn.

Ontzettend behulpzaam en deskundig

Het hypotheekadvies was buitengewoon positief. De adviseur nam de tijd om onze financiële situatie grondig te begrijpen en stelde vervolgens verschillende opties voor die perfect pasten bij onze behoeften en mogelijkheden. Hun deskundigheid en geduld maakten het proces soepel en geruststellend, en we voelde ons volledig ondersteund tijdens elke stap van het proces.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, klantgericht, vlotte reactie op vragen en kundig advies gekregen

Wij hebben fijn overleg gehad waarbij goed werd meegedacht over wat voor ons de beste hypotheekoplossing kon zijn. Wij hebben het contact als zeer prettig ervaren.

• Afspraken nakomen

Hele fijne en snelle service!

Ik vind de service van van Bruggen ontzettend fijn. We werden snel en persoonlijk geholpen door onze adviseur, en er was nauwe samenwerking met onze aankoopmakelaar. Al met al zou ik het iedereen aanbevelen.

• Afspraken nakomen

zeer vriendelijk en deskundige informatie

Veel ruimte voor eigen inbreng, duidelijke en begrijpelijke informatie

• Afspraken nakomen

We zijn erg netjes te woord gestaan en hebben op al onze vragen een goed antwoord gekregen.

Helemaal goed/ vriendelijk/hulpzaam

In alles goed

Keurige vakkundig advies

Toppers

Toppers

Een prettig oriëntatiegesprek

Daan van der Til heeft onze situatie goed in beeld gebracht en de mogelijkheden zijn duidelijk geworden. Het gesprek voelde vertrouwd. Fijn dat ze op deze locatie nauw samenwerken met: Samen met de makelaar.

Perfecte service vooral van Daan van der Til

Ontzettend snel en eerlijk advies en denkt met de klant mee... voor mij nooit meer een andere adviseur..

Prima kennismaking

Het kosteloze oriëntatie-/kennismakingsgesprek leverde dusdanig nieuwe inzichten en een advies op waardoor vervolgacties vooralsnog niet nodig bleken te zijn.

Super service!

• Afspraken nakomen

Gebrek aan inlevingsvermogen en afspraak wordt niet nagekomen

Ik heb in eerste instantie contact gehad met het kantoor in Apeldoorn. Dat contact is prima verlopen en heb ik niks op aan te merken. De afspraak kon op mijn verzoek op zeer kort termijn worden ingepland, waar ik erg blij mee ben. Waar ik niet zo blij mee ben is hoe het gesprek met de hyptotheekadviseur is verlopen. Ik had op een vrijdagmiddag een teams-afspraak met Bert van Dijk. Hij gaf mij een hypotheekberekening volgens de regels van 2023. Hij gaf aan dat vanaf de daarop volgende maandag volgens de regels van 2024 moet worden aangevraagd. Ik had hem al aangegeven dat ik nog geen bezichtiging had ingepland, dus waarom hij dan volgens de regels van 2023 een hypotheekberekening maakt, snap ik niet. Ik heb hem verzocht om een berekening te maken op basis van de regelgeving van volgend jaar en op basis van mijn dan actuele salaris. Ik heb toen nog een aantal vragen gesteld over de nieuwe regelgeving i.r.t. het energielabel & de maximale leencapaciteit & de regelgeving dat alleenstaande volgend jaar meer kunnen lenen. Ik zat in het gesprek samen met mijn vader en wij hebben allebei het idee dat we de antwoorden er uit moesten sleuren! Zeer moeizaam, stroef gesprek! Ik heb hem zelfs nog geïnformeerd over regelgeving die volgend jaar van kracht is die hem niet bekend is (maximale leenbedrag om energiebesparende maatregelen toe te passen wordt verhoogd). Ik lees mij voor zo'n gesprek altijd goed in! Al met al heeft Bert mijn inziens onvoldoende inlevingsvermogen getoond. Ook vind ik het enorm slordig dat, wanneer Bert beloofd om de berekening per mail op te sturen, ik een week later (vrijdagavond) nog op zoek moet naar zijn contactgegevens omdat hij dit nog steeds niet heeft gestuurd. Ik heb in het gesprek aangegeven dat ik snel wil kunnen handelen, als ik er vervolgens dan zelf achter aan moet om een overzicht van de gemaakte berekening op de mail te krijgen, vind ik daar wel wat van. Als hij het die maandag had gestuurd had ik dat nog begrepen, maar niet na 1 week!

• Afspraken nakomen

Ik heb uw review gelezen, Ik ben blij dat het voortraject goed is verlopen en dat we snel een afspraak via Teams hebben weten te maken. Het was inderdaad een wat stroef gesprek, dat kan helaas soms gebeuren. Verder heeft u mijn uitwerking een week na het gesprek ontvangen, dit vindt u te laat. Ons streven is ook om dit sneller te doen, maar personele onderbezetting leidt op dit moment tot wat tragere reactie dan normaal. Mijn excuses daarvoor, zoals ook net al telefonisch doorgegeven. Ik wens u succes bij de aankoop van de nieuwe woning!

Goed en duidelijk advies

Proactief, precies en effectief

Van Bruggen Adviesgroep is een professionele organisatie met meedenkende professionals wat leidt tot een heel goed resultaat.

Verhelderend realistisch gesprek

Ons gesprek ging over toekomstig pensioen. De adviseur gaf realistisch vooruitzicht en gaf mogelijkheden aan. We zijn heel goed geholpen.

Een prettig ervaren.

• Afspraken nakomen

Direct geholpen en altijd meedenkend!

We zijn goed geholpen met onze hypotheek aanvraag. We konden met al onze vragen terecht en zijn vriendelijk en eerlijk te woord gestaan. Er was goed overgedragen bij afwezigheid contactpersoon, waardoor niks stagneerde. Klein puntje, maar misschien persoonlijk: Er was in mijn ogen veel mailcontact, als er dingen aangeleverd moesten worden of ontbraken, in mijn ogen had het telefonisch sneller gekund. Zo ook dat de hypotheek is goed gekeurd lezend via de mail.. een telefoontje is dan, in mijn ogen, meer gepast.

Vriendelijk en heldere uitleg

Gesprek gaf vertrouwen in de te nemen stappen bij het zoeken naar een andere woning en de financiële afwikkeling

• Afspraken nakomen N.v.t.

Prins Willem Alexanderlaan 711 7311 ST Apeldoorn

Over Van Bruggen Adviesgroep