ik ben zeer te vrede over de werkzaamheden die zij voor mij verrichten. reageren heel snel als ik vragen heb en kan ook voor alle vragen bij ze terecht.

• Afspraken nakomen

Ik had graag iets vernomen omtrent de lage rente op hypotheken, en of dit voor ons van toepassing had kunnen zijn voor onze huidige hypotheek. Wij hebben hier zelf echter een afspraak voor moeten maken. Op deze afspraak zijn wij goed geholpen, het heeft echter voor ons op dit moment geen zin, ik hoop echter dat over 6 jaar als de hypotheek afloopt wij tijdig door u geadviseerd worden.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring is goed, het was een duidelijk en vriendelijk gesprek en daarom hebben we zijn adviezen opgevolgd.

• Afspraken nakomen

Mijn idee is : we kunnen altijd streven naar beter. Wij zijn zeer goed geholpen en nog steeds. wij krijgen op alle vragen een antwoord. Misschien nog wel een puntje om over na te denken. Wij zijn nieuw op gebied van een huis kopen.( en wat er bij komt kijken.) Zou handig zijn om een soort van draaiboekje te ontvangen hoe het in elkaar zit. van intake gesprek tot tekenen van een huis. Nu is een deel mondeling gegaan. dus je vergeet wel eens wat. Wij krijgen natuurlijk antwoord op onze extra mail. hoe zat het ook al weer. bv. Welke papieren neem ik mee bij welk gesprek. Conclusie: Ben nog steeds zeer blij dat we deze stap met Jullie hebben genomen. En mocht ik nog eens besluiten om wat te gaan doen weet ik waar ik moet zijn. Met vriendelijke groet, Bert Nieuwold

• Afspraken nakomen

Ton is een zeer vriendelijke en zeer deskundige franchisenemer van jullie bedrijf. Ton heeft verstand van de zaken en weet bijna overal een oplossing voor. Als er geen oplossing is (wat maar heel zelden voor komt) zegt Ton dat eerlijk. Je weet als klant zeker waar je aan toe bent. Geen kleine lettertjes of iets dergelijks.

• Afspraken nakomen

ik ben super geholpen bij Van Bruggen in Zoetermeer. Dhr tetteroo heeft mij vakkundig en snel geholpen, en hij is erg vriendelijk en vrolijk.

• Afspraken nakomen

Goed en deskubdig advies en duidelijke afspraken

• Afspraken nakomen

Prima geholpen. Geen opmerkingen.

• Afspraken nakomen

Fantastisch geholpen door Ton. Goed advies. Fijne sparringpartner en met respect voor onze eigen mening! Top!

Blauw-roodlaan 4 2718SJ Zoetermeer

Over Van Bruggen Adviesgroep