Staat altijd klaar met een goed advies

Wij zijn heel tevreden over de Van Bruggen Adviesgroep Zoetermeer vanwege hun goede adviezen en discretie. Ze denken mee en dat is super fijn.

Perfect geholpen

Perfect geholpen

Geweldige Service

Zijn eerlijk/betrouwbare mensen die weten om de juiste advies te geven die bij jou situatie past. We zijn zeer tevreden met onze hypotheek adviseur en ook onze verzekeringen lopen via Van Bruggen Adviesgroep. Ik raad mensen zeker aan want je krijgt een top service.

helder en deskundig advies

Ons werd allereerst goed inzicht gegeven in onze financiële situatie. Daarna werden wij stap voor stap meegenomen in voor ons ingewikkeld proces in voor ons niet alledaagse materie. Daardoor konden wij met een gerust hart gewogen beslissingen nemen.

• Afspraken nakomen

Fijne duidelijk uitleg en er wordt tijd voor genomen.

• Afspraken nakomen

Een prettig contact en een vakkundige en vlotte afhandeling van onze aanvraag. Zeker aan te bevelen.

Top adviseur

Het team (Ton en Cynthia) is goed ingespeeld op de klant en informatie is op alle vlakken top.

• Afspraken nakomen

Tijdens ons eerste gesprek hebben we een heldere en realistische uitleg gekregen op onze vragen.

Met de informatie die we kregen kunnen we een beetje een stappenplan maken in geval van worst case scenario. We zijn zeer tevreden met het gekregen advies.

• Afspraken nakomen

Snelle, vakkundige, ervaring met Van Brugge adviesgroep ( Leon Brouwer en Remco van Barneveld)

• Afspraken nakomen

Eerlijk, duidelijk, betrouwbaar en klantvriendelijk!

• Afspraken nakomen

Prima gesprek met duidelijke uitleg van de mogelijkheden en de gevolgen.

• Afspraken nakomen

Een hele prettige en leerzame ervaring. Wij gaan zeker in de toekomst verder met van Bruggen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas is er met mij geen contact opgenomen na mijn verzoek

• Afspraken nakomen

Beste meneer, zoals net telefonisch al besproken nogmaals mijn excuses. Ik was in de veronderstelling u reeds geholpen te hebben. We hebben net een goed telefonisch gesprek gehad en wellicht kan ik nog wat voor u betekenen in de toekomst.

Ton Tetteroo voelt bijzonder goed aan hoe hij de klant moet benaderen. Luistert goed en geeft vervolgens een goed doch vrijblijvend advies. Niet moet maar alles kan. Hij straalt kennis en vertrouwen uit. Een aanrader !

Open en helder gesprek.

• Afspraken nakomen

Net een eerste orienterend gesprek gehad; na een 2e gesprek kan ik, denk ik, een betere reactie geven

• Afspraken nakomen N.v.t.

Hele vriendelijke mensen die je te woord staan, maar ik vindt het te vroeg om een eerlijke beoordeling te geven.

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Zeer prettig geholpen met deskundig advies

• Afspraken nakomen

Mijn 2de hypotheek afgesloten via van bruggen zoetermeer. Wederom complimenten aan ton tetteroo. Alles is nog beter als een paar jaar geleden.

• Afspraken nakomen

Hele duidelijke en heldere uitleg. Ik was eerst bij een amdere adviseur geweest, na dat eerste gesprek heb ik nog iren vraagtekens en hoofdpijn gehad. Hier niet! Na een uurtje stonden we weer buiten en was alles helder. Ook de persoonlijke noot en de betrokkenheid vond ik erg prettig. Nu helemaal in de wolken met ons nieuwe huis! Bedankt!

• Afspraken nakomen

ik ben zeer te vrede over de werkzaamheden die zij voor mij verrichten. reageren heel snel als ik vragen heb en kan ook voor alle vragen bij ze terecht.

Over Van Bruggen Adviesgroep