Ton is een zeer vriendelijke en zeer deskundige franchisenemer van jullie bedrijf. Ton heeft verstand van de zaken en weet bijna overal een oplossing voor. Als er geen oplossing is (wat maar heel zelden voor komt) zegt Ton dat eerlijk. Je weet als klant zeker waar je aan toe bent. Geen kleine lettertjes of iets dergelijks.

• Afspraken nakomen

ik ben super geholpen bij Van Bruggen in Zoetermeer. Dhr tetteroo heeft mij vakkundig en snel geholpen, en hij is erg vriendelijk en vrolijk.

• Afspraken nakomen

Goed en deskubdig advies en duidelijke afspraken

• Afspraken nakomen

Prima geholpen. Geen opmerkingen.

• Afspraken nakomen

Fantastisch geholpen door Ton. Goed advies. Fijne sparringpartner en met respect voor onze eigen mening! Top!

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.