Ik ben er goed geholpen

Tijdens het gesprek wordt er de tijd genomen om alles door te nemen en de uitleg is duidelijk. Ik ging met meer inzicht weg en wat tips die mij kunnen helpen bij mijn pensioen.

Geweldig goed geholpen.

Mijn eerste ervaring bij het intake gesprek met Ton Tettero was direct positief te noemen. Gedurende het gehele proces is er vakkundig en proactief mee gedacht en gecommuniceerd. Ook tijdens de "spannende" laatste dagen heeft Ton het initiatief gehouden, de lijntjes kort gemaakt en de offerte op tijd binnengehaald. De communicatie met Cyntha Tettero was helder en bondig, wat ik als zeer prettig heb ervaren. Het resultaat is naar volle tevredenheid. Ik kan iedereen aanraden zich tot het filiaal van Van Bruggen - Zoetermeer te wenden als het gaat om advies en het verzorgen van de financiering. Cynthia en Ton, enorm bedankt! het was een complexe aanvraag maar door jullie tot een goed eind gebracht.

• Afspraken nakomen

Ze hebben me goed geholpen, ze zijn duidelijk en hartelijke mensen.

Persoonlijke, kundige begeleiding

Wij hebben vooral contact gehad met Ton. Je merkt dat Ton al lang in het vak zit. Hij weet precies waar hij over praat en geeft passende adviezen bij jouw situatie. Deze adviezen bestonden, bij ons, uit diverse 'opties' waar wij uit konden kiezen en waar wij rekening mee konden houden. Ook het persoonlijk contact met Ton is prima. Het ging niet enkel en alleen over het financiële advies - er was ook ruimte voor een gezellig praatje. Daarnaast wordt Ton ondersteund door Cynthia - ook zij is makkelijk in de omgang en goed benaderbaar voor vragen.

• Afspraken nakomen

Super service en deskundig!!!

Ton Tettero heeft echt alles gedaan om ons te helpen, en zoals verwacht met succes!!! Superfijne persoon met verstand van zaken! Dank je wel Ton!!!

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijke ontvangst en kennis van zaken.

• Afspraken nakomen

Heel goed en prettige communicatie

We hebben het als zeer prettig ervaren en kunnen iedereen van Bruggen aanbevelen

• Afspraken nakomen

Geheel naar verwachting. goed advies en er wordt meegedacht!

Prima ervaring met antwoorden waar we wat mee kunnen.

• Afspraken nakomen

Goed geholpen door Ton met mijn hypotheekaanvraag! Alles snel geregeld en helemaal tevreden :)

• Afspraken nakomen

Adviseur luistert goed en afspraak is afspraak

Goede gesprekken en vlotte afhandeling

Erg goed geholpen door Ton

Via Google zijn we terecht gekomen bij de Van Bruggen Adviesgroep in Zoetermeer. Gelijk een vriendelijk gesprek en al snel konden we terecht voor een eerste afspraak. Ton heeft ons erg goed geadviseerd en creatief meegedacht om tot de beste optie te komen. Bij vragen tussendoor konden we ook altijd terecht wat erg prettig was. Ton, nogmaals hartelijk dank voor de goede hulp, mochten we in de toekomst financieel advies nodig hebben komen we zeker bij je terug!

• Afspraken nakomen

Fijne service en een goed advies

Een heel prettig en gezellig gesprek met dhr Tettero, waarna snel een helder advies volgde. Dank voor de goede service

• Afspraken nakomen

Gedreven en kundig medewerker die professioneel bijstaat.

Ik ervaar dhr Tettero van van Bruggen adviesgroep als een professioneel en betrokken medewerker die meedenkt en voorstelt wat verstandig en raadzaam is.

vriendelijk

zeer vriendelijk, nam zijn tijd

fijne samenwerking!

Ton heeft me geholpen bij het verkrijgen van een hypotheek voor mijn huis. Vanaf het allereerste contact was hij zeer professioneel en deskundig, en hij legde alles geduldig en duidelijk uit. Hij was zeer betrokken bij mijn persoonlijke situatie en begreep mijn financiële doelstellingen volledig. Hij kwam met opties die het beste pasten bij mijn financiële situatie en hielp me bij het maken van een weloverwogen beslissing. Ton maakte ook het hele proces heel soepel en efficiënt. Hij zorgde voor alle documenten die nodig waren voor de aanvraag van de hypotheek en begeleidde me door het hele proces.

• Afspraken nakomen

Heel goed geholpen. Er wordt meegedacht.

Super klantvriendelijk!!

Super klantvriendelijk en deskundig!

Ton neemt de tijd.

Ton neemt de tijd om alle opties te bespreken. En doet er werkelijk alles aan om de financiering tot een succes te maken! Heel fijn!

Duidelijk en vakkundig

Makkelijke afspraak plannen en goede communicatie. Fijne uitleg

Uiterst betrouwbaar en klantvriendelijk

Het is niet de 1e keer dat ik deze Van Bruggen Adviesgroep inschakel. Zonder hun was ik niet aan een ander huis begonnen. Ze loodsen je door alle problemen van begin tot finish en staan altijd klaar om je gerust te stellen met feiten en cijfers die duidelijk zijn voor je. Super!!!

Goed advies vriendelijke mensen

Een relaxte sfeer op kantoor en een goed gezellig gesprek gehad en duidelijk advies. Een aanrader om eens je voor te laten lichten over je mogelijkheden

• Afspraken nakomen

Onze ervaringen met Adviesgroep Zoetermeer zijn al jarenlang positief!

Wij (Annette en Vincent) doen sedert jaren een beroep op Ton Tettero voor zijn deskundig, financieel advies met name op het gebied van hypotheken. Hoewel een zakelijke relatie, is ons contact met hem altijd vriendelijk en prettig. Niet onvermeld mag blijven de ondersteuning van Cynthia Tettero. In haar hoedanigheid van binnendienstmedewerker is ook zij ons altijd op een vriendelijke manier ter wille.. Beiden komen te allen tijde hun afspraken na. Wij hopen nog vele jaren een beroep te kunnen doen op Cynthia en Ton Tettero.

Helemaal Goed!!

Goed voorgelicht, goed geholpen en prettige manier van overleg.

Vriendelijk ,duidelijk advies , begripvol

Goed gesprek, neemt de tijd ervoor ,eerlijk en duidelijk in advies

• Afspraken nakomen

Zeer klantvriendelijk en weet ook in moeilijke situaties mee te bewegen. Uitstekende service

Over Van Bruggen Adviesgroep