Ik ben erg fijn geholpen. Er werd geluisterd naar mijn verhaal en er werd gekeken naar oplossingen. Ik ben erg tevreden

2 sterren: slechter dan verwacht

Heb vaak zelf contact molten zoeken. Via de website Lukt het moeilijk Snel contact te krijgen.

• Afspraken nakomen

Mijn excuses, er zijn in uw geval inderdaad een aantal zaken misgelopen en dat vind ik vervelend. Gelukkig hebben we ondertussen weer contact gehad en en heeft u antwoorden gekregen op de vragen die u gesteld heeft.

Zeer fijn gesprek en een goed advies

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Weinig toegevoegde waarde en hoge advieskosten. Rente tarieven op internet kan ik zelf vinden. 4000 voor wat administratieve handelingen is snel verdiend. "Omdat t verplicht is" een rapport te schrijven... Nee dank u..

• Afspraken nakomen

Vervelend dat u onze gesprekken zo heeft ervaren. U noemt nu het totale kostenplaatje inclusief de notariskosten, de taxatiekosten en de borgstelling voor de NHG. Dat zijn allemaal kosten waar ik geen invloed op heb. Voor het gedeelte wat ik voor u kan betekenen ben ik inderdaad gebonden aan de wet met als gevolg dat er oa een flink adviesrapport moet worden gemaakt. Zo makkelijk als u het hier doet overkomen is het (helaas) dus niet. We hebben net contact gehad en ik wens u succes met het volledig zelf regelen van uw hypotheek.

Wij waren helemaal blanko, maar zijn vriendelijk en goed geholpen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

wacht nog op antwoord over mijn aanvraag.verder tel goed geholpen vorig jaar.

• Afspraken nakomen

Wij hebben een zeer prettig gesprek gehad met een van uw adviseurs. Wij hebben een eerlijk advies gekregen waar wij mee verder kunnen. Tevens was de afspraak op zeer korte termijn te maken wat ook heel prettig was. Bedankt!

• Afspraken nakomen

Eerlijk en kort goed gesprek

top

Treurig

• Afspraken nakomen

Jammer dat u het zo heeft ervaren. Ik vind het ook vervelend dat de eerste afspraak niet is doorgegaan door mijn eigen schuld, heb daar ook uitgebreid excuses voor aangeboden. Maar we hebben daarna een week later een erg goed gesprek gehad. Helaas was het oversluiten van de hypotheek voor u niet interessant.

• Afspraken nakomen

Ik ben door de heer Peter Mak uitstekend geholpen, wat mij betreft krijgt hij een dikke tien (10).

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik zou na mijn vakantie in Juli worden terug maar ik ben tot op heden nog niet terug gebeld. Omdat ik nog geen haast heb heb ik nog geen actie ondernomen. Groet Jan v Koeveringe

• Afspraken nakomen

Zeer goede ervaring . Prettig gesprek met goede en vooral nuttige informatie.

• Afspraken nakomen

Eerlijk advies gekregen, zonder per sé iets te willen verkopen.

• Afspraken nakomen

Prima geholpen door Peter Mak, mijn complimenten!

Ben zeer tevreden!

• Afspraken nakomen

Keurig en alle vragen werden deskundig beantwoord.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn ervaring met van Brugge Adviesgroep is negatief! Na mijn vraag te hebben gesteld ben ik teruggebeld door een adviseur. Hij gaf aan e.e.a. uit te moeten zoeken en mij uiterlijk vrijdag terug te bellen. Dit is helaas nooit gebeurd. Vorige week werd ik eindelijk teruggebeld, maar had ik het telefoontje gemist. Geen voicemail of mailbericht... Ik heb nog geprobeerd om terug te bellen, maar kreeg geen gehoor (antwoordapparaat). Verder is er geen nieuwe poging gedaan om mij telefonisch te bereiken. Ik zou graag alsnog het advies van jullie ontvangen op kort termijn, aangezien ik dringend een hypotheek nodig heb voor de aankoop van een woning. Mocht het deze week nog niet het geval zijn dan zal ik naar een andere hypotheekadviseur gaan om daar advies in te winnen. 06-28642878

• Deskundigheid N.v.t.

vrolijk gesprek, duidelijk in wat en hoe te doen, was verhelderend en mee levend iets wat sommige banken ook wel mogen doen

Kerklaan 6 7311AG Apeldoorn

Over Van Bruggen Adviesgroep