Heel fijn en persoonlijk

Advies op maat, fijne omgang. Echt veel vertrouwen.

Goed advies

Peter is een vriendelijke man die voor mij heeft uitgezocht wat voor hypotheek wij kunnen krijgen. Wij zijn nou voor dat bedrag aan het zoeken naar een huis. Wij zullen zeker via hem de hypotheek afsluiten.

top

Een duidelijke uitleg, waarbij ik een beter inzicht heb gekregen in mijn persoonlijke mogelijkheden

• Afspraken nakomen

Beter dan ik had verwacht

Heel veel kennis, super klant vriendelijk en aandachtig

Professional’s adviseur

Veel informatie over mijn vorige woning verkopen , het heeft mij geholpen .

Weinig initiatief

Heel onprofessioneel, Eigenlijk hadden we alles al zelf uitgezocht wilden alleen weten wat de beste oplossing was, dit kwam er helaas niet uit.

• Afspraken nakomen

Wat vervelend om dit te horen, dat is natuurlijk niet mijn bedoeling geweest! U had inderdaad al heel veel zelf uitgezocht, en daarbij had u al heel goed werk verricht. De oplossing waar u zelf op was uitgekomen was dus al de juiste en ik kon daar weinig aan toevoegen. Ik heb natuurlijk ook met exact dezelfde belastingregels te maken.

Hele goede uitleg en hulp

Wij hebben door van Bruggen adviesgroep ons huis kunnen kopen! Wij kregen goede uitleg en hadden veel contact met de adviseur. Zelfs ‘s avonds kreeg ik nog mails terug wat heel fijn was. De adviseur heeft banken vergeleken en daaruit de voordeligste optie uit kunnen kiezen.

• Afspraken nakomen

Goed voorgelicht over wat er wel en niet kan.

• Afspraken nakomen

Geweldige dienstverlening ondanks de ingewikkelde situatie.

Er is heel veel geduld opgebracht voor deze opdracht. Peter Mak heeft alles op alles gezet om mijn overname van de hypotheek voor mij zo gunstig mogelijk te maken en met succes. Telkens als het even niet leek te lukken kwam er weer een andere oplossing. Kortom geweldig opgelost en afgerond.

Deskundig advies

Alles goed en duidelijk uitgelegd. Adviezen voor vervolgstappen waren duidelijk, hiermee konden we verder.

In 1 gesprek alle advies helder en duidelijk

Rustige man die ons in onze waarde liet. Prettig en leuke gesprekken.

Goede eerlijke voorlivhting

None

Betrokkenheid en goede expertise

Zeer prettig oriënterend gesprek gevoerd met Peter Mak in het kader van aankoop nieuwe woning.

Zeer goede relatie met de consulten Peter Mak

X

• Afspraken nakomen

Goed advies gekregen waar ik mee verder kan

Duidelijke informatie over hypotheek

Bij het eerste telefonisch contact is meteen een afspraak gemaakt voor een gesprek. Dit is meteen via de mail bevestigd en ook is duidelijk aangegeven welke informatie tijdens het gesprek moest worden overlegd. In het gesprek heeft de heer Mak een goed advies gegeven.

Alles wordt voor je geregeld

Voor de tweede keer bij Van Bruggen Adveisgroep en dit keer voor zowel aankoop als verkoop.Peter denkt met ons mee, komt met goede ideeen, adviezen en oplossingen. Wij zijn zeer tevreden en mocht het in de toekomst nog een keer nodig zijn, melden wij ons weer.

Alles wordt voor je geregeld

Voor de 2e keer bij van Bruggen adviesgroep en dit keer voor zowel verkoop als aankoop. Peter denkt met ons mee komt met goed ideeën, adviezen en oplossingen. Wij zijn zeer tevreden en mocht het in de toekomst nog een keer nodig zijn melden wij ons weer.

Wederom goede ervaring

Voor de 2e keer bij van Bruggen adviesgroep en dit keer voor zowel verkoop als aankoop. Peter denkt met ons mee komt met goed ideeën, adviezen en oplossingen. Wij zijn zeer tevreden .

Professioneel

Professionele medewerker met verstand van zaken. Creatief in het bedenken van oplossingen. Prettige samenwerking.

Snel en duidelijk

Fijn en goed geholpen. Meneer Mak doet net dat extra hulp en advies bieden dat je nodig hebt.

Over Van Bruggen Adviesgroep