Erg vriendelijk en behulpzaam. Niet opdringerig

• Afspraken nakomen

Een goed eerste gesprek gehad. De vragen die wij hadden werden op een juiste en prettige wijze beantwoord.

• Afspraken nakomen

De uitleg tot nu toe zijn zeer duidelijk en verhelderend voor ons.

• Afspraken nakomen

Ik was met vakantie, neem nog contact met u op.

• Afspraken nakomen

plezierig contact Remco van barneveld is deskundig zorgvuldig vriendelijk en toegankelijk

• Afspraken nakomen

Tot op heden loopt alles naar tevredenheid. Nog niet alles is afgrond kan daarom nog geen eindoordeel geven.

Zeer tevreden..

• Afspraken nakomen

Wij zijn erg tevreden tot nu toe.

• Afspraken nakomen

met één woord geweldig! had het al veel eerder zo moeten doen. Het geeft erg veel rust en neemt heel veel stress weg en dat is heel veel waard

• Afspraken nakomen

Prima gesprek, voorlopig nog geen vervolggesprek nodig!

• Afspraken nakomen

Na een niet bevredigende ervaring en het niet nakomen van afspraken bij de hypotheekshop, zijn wij contact op gaan nemen met de Verbruggen Adviesgroep. Wij zijn dik tevreden met het uitgebreide advies en het maatwerk wat we hebben ontvangen van onze adviseur Remco van Barneveld. De informele sfeer en zijn professionele houding, hebben wij als prettig ervaren.

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden met onze adviseur via van bruggen Adviesgroep. Absoluut een aanrader als je iemand zoekt met veel ervaring, die adequaat is en snel handelt.

• Afspraken nakomen

Ik vond het contact heel plezierig. Er werd terug gebeld op het moment dat afgesproken was. Op mijn vraag werd direct antwoord gegeven en er werd met me meegedacht. Bij een vervolgvraag liep het weer even goed. Ik heb er steun aan gehad en zal zeker als het op financiering van een nieuwe woning aankomt opnieuw contact opnemen.

• Afspraken nakomen

Waarschijnlijk ga ik binnenkort contact met jullie opnemen ivm een nieuwe hypotheek. Ben bezig met de verkoop van mijn huis en aankoop van een nieuw huis.

goed, genoeg informatie gekregen,

• Afspraken nakomen

Wij zijn heel erg enthousiast over de snelle advisering en service. Remco van Barneveld is onze adviseur. Een echte topper!!!

• Afspraken nakomen

Tot nu toe zijn de gesprekken en de opvolging daarvan positief verlopen.

• Afspraken nakomen

uitstekend geholpen door Remco van Barneveld bij het begeleiden van onze hypotheek over sluiting met hindernissen. Hij heeft ons met raad en daad bijgestaan en een hele snelle reactie tijd.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring, sorry, onze ervaring met de deskundige was zeer aangenaam. Hij stelde ons al snel op ons gemak en was duidelijk en eerlijk. Daarom hebben wij besloten dat, mochten we slagen met het vinden van een huis, de deskundige die we hebben ervaren zeer zeker zullen vragen ons te begeleiden in het aankopen van ons eerste paleis!

• Afspraken nakomen

mijn ervaring met adviseur Remco van Barneveld is mij prima bevallen. Hij heeft ons goed geïnformeerd, heeft de passende vorm van de hypotheek voor ons samengesteld en ons andere zaken geadviseerd, om zo min mogelijk risico te lopen op financieel gebied. Hij is al zijn afspraken op korte termijn nagekomen. Een fijne samenwerkinge!

• Afspraken nakomen

Ik ben bijzonder tevreden over de behandeling.

Over Van Bruggen Adviesgroep