met één woord geweldig! had het al veel eerder zo moeten doen. Het geeft erg veel rust en neemt heel veel stress weg en dat is heel veel waard

• Afspraken nakomen

Prima gesprek, voorlopig nog geen vervolggesprek nodig!

• Afspraken nakomen

Na een niet bevredigende ervaring en het niet nakomen van afspraken bij de hypotheekshop, zijn wij contact op gaan nemen met de Verbruggen Adviesgroep. Wij zijn dik tevreden met het uitgebreide advies en het maatwerk wat we hebben ontvangen van onze adviseur Remco van Barneveld. De informele sfeer en zijn professionele houding, hebben wij als prettig ervaren.

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden met onze adviseur via van bruggen Adviesgroep. Absoluut een aanrader als je iemand zoekt met veel ervaring, die adequaat is en snel handelt.

• Afspraken nakomen

Ik vond het contact heel plezierig. Er werd terug gebeld op het moment dat afgesproken was. Op mijn vraag werd direct antwoord gegeven en er werd met me meegedacht. Bij een vervolgvraag liep het weer even goed. Ik heb er steun aan gehad en zal zeker als het op financiering van een nieuwe woning aankomt opnieuw contact opnemen.

• Afspraken nakomen

Waarschijnlijk ga ik binnenkort contact met jullie opnemen ivm een nieuwe hypotheek. Ben bezig met de verkoop van mijn huis en aankoop van een nieuw huis.

goed, genoeg informatie gekregen,

• Afspraken nakomen

Wij zijn heel erg enthousiast over de snelle advisering en service. Remco van Barneveld is onze adviseur. Een echte topper!!!

• Afspraken nakomen

Tot nu toe zijn de gesprekken en de opvolging daarvan positief verlopen.

• Afspraken nakomen

uitstekend geholpen door Remco van Barneveld bij het begeleiden van onze hypotheek over sluiting met hindernissen. Hij heeft ons met raad en daad bijgestaan en een hele snelle reactie tijd.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring, sorry, onze ervaring met de deskundige was zeer aangenaam. Hij stelde ons al snel op ons gemak en was duidelijk en eerlijk. Daarom hebben wij besloten dat, mochten we slagen met het vinden van een huis, de deskundige die we hebben ervaren zeer zeker zullen vragen ons te begeleiden in het aankopen van ons eerste paleis!

• Afspraken nakomen

mijn ervaring met adviseur Remco van Barneveld is mij prima bevallen. Hij heeft ons goed geïnformeerd, heeft de passende vorm van de hypotheek voor ons samengesteld en ons andere zaken geadviseerd, om zo min mogelijk risico te lopen op financieel gebied. Hij is al zijn afspraken op korte termijn nagekomen. Een fijne samenwerkinge!

• Afspraken nakomen

Ik ben bijzonder tevreden over de behandeling.

• Afspraken nakomen

Wij zijn snel, vakkundig en naar volle tevredenheid geholpen door de heer van Barneveld. Er was sprake van goede communicatie en afspraken zijn prima nagekomen.

• Afspraken nakomen

Wat betreft de deskundigheid zal dit met de tijd moeten blijken, het is meer een kwestie van vertrouwen hebben in de geboden oplossingen, daarover is wel een positief gevoel van achter gebleven.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.