Het gesprek liep lekker vlot en de adviseur wist precies wat onze wensen waren. De uitkomst wat de adviseur heeft voorgelegd viel erg tegen.

• Afspraken nakomen

Ik ben zeer tevreden over het resultaat van mijn nieuwe hypotheek. Het was ook snel geregeld.

• Afspraken nakomen

Tot nu toe is de ervaring heel positief. Advies is deskundig

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte ervaring gehad met de heer Husein de Vries.

• Afspraken nakomen

U heeft me ontzettend goed advies gegeven maar ik kan naar mij idee geen huis kopen. Ik had u nog een smsje gestuurd om u te bedanken. Met vriendelijk groet Hennie

• Afspraken nakomen

We hebben nog maar sinds kort contact met de heer Husein maar tot nu toe is het alleen maar positief

• Afspraken nakomen

Wij zijn deskundig geholpen door de heer de Vries. Hij heeft veel kennis van zaken en denk goed met de klant mee en komt zijn afspraken na!

• Afspraken nakomen

De heer heeft mij zeer vriendelijk geholpen, en zou nog contakt met hem hebben. moest nog enkele gegevens mailen, heb ik gedaan maar ik zit nog op een reactie te wachten.

• Afspraken nakomen

Prima adviseur. Zelden geef ik hoger dan een 8, nu dus ook!

• Deskundigheid N.v.t.

• Afspraken nakomen

staat altijd voor je klaar

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik werd opgebeld voor een afspraak om onze hypotheek zaken te bespreken/ herzien. Ik dacht dat is fijn. Werd helaas daarna weer gebeld dat onze afspraak niet doorgaat omdat ze toch niks voor ons kan doen.. had misschien eerder bekeken kunnen worden.

• Afspraken nakomen

Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Wij proberen van te voren zo duidelijk mogelijk te zijn omdat ook uw tijd kostbaar is. In uw geval was er inderdaad niks mogelijk qua hypotheek wijzigingen.

Zeer tevreden voor de snelle en prettige behandeling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettige gesprekken gehad en deskundig advies. Echter veel slordigheidsfouten gemaakt, die ik zelf moest corrigeren. O.a. verkeerde info doorgegeven aan TAF voor overlijdensrisicoverzekering, verkeerd rentevastperiode aangevraagd bij hypotheekverstrekker, makelaar op mij afgestuurd voor taxatie ondanks 2x aangegeven dat er al een taxatierapport was, fout in tenaamstelling, fout in samenlevingsvorm. Daarnaast ondoorzichtige tariefstelling. Daar voel ik mij echt bi genaaid. Ook geen reactie gehad op mijn vraag over het hogere tarief dan ik had verwacht.

• Afspraken nakomen

We hebben een fijne communicatie met onze financiële adviseur en worden goed ingelicht over de gang van zaken betreft onze hypotheek

• Afspraken nakomen

hr de vries heeft ons prima geholpen en is zeer deskundig we moeten alleen nog naar de notaris we hebben alle documenten binnen we zijn erg blij met hem

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voornamelijk 10 jaar geleden goed geholpen door Husein toen viel er ook wel wat meer te regelen natuurlijk Jammer vind ik dat ik zakelijk niet geholpen kan worden

• Afspraken nakomen

Zeer prettige ervaring en contact. Meer dan alles naar wens verlopen, waarvoor hartelijk dank!

Duidelijk en helder advies

• Afspraken nakomen

De heer de Vries is zeer gedreven in zijn vak en rent letterlijk voor je

• Afspraken nakomen

Mijn ervaringen met Van Bruggen Adviesgroep Tiel zijn uitstekend. Vandaar dat ik bij financiële vragen altijd contact opneem bij Van Bruggen adviesgroep Tiel.

• Afspraken nakomen

Was goed gesprek. Zijn nog in overleg met de bank op Curacao.

• Afspraken nakomen

Hebben een zeer prettig contact met Dhr Husein de Vries. Zijn kennis op het gebied van financiële zaken achten wij zeer hoog. Hij is zeer vindingrijk in het vinden van oplossingen voor financiële problemen. Krijgen ook sterk de indruk dat hij alles in het werk stelt om ons ten dienste te zijn. Telefonisch contact met hem loopt vaak via een derde persoon (secretaresse of dergelijke), waarna hij ons terugbelt. Dit wordt door ons als minder prettig ervaren. Al met al zijn wij zeer tevreden.

Over Van Bruggen Adviesgroep