Capabel, duidelijk, betrokken en slagvaardig

Of je nou wel of geen huis met hem koopt ik raadt je aan met hem in zee te gaan. Schept duidelijkheid en in de meeste gevallen lukt het beoogde doel en doet meer dan andere adviseurs om het allemaal in goede banen te leiden. Geen weggegooid geld.

• Afspraken nakomen

Out of the box, spannend en gaat ervoor

Deze hypotheekadviseur (Husien) dacht daadwerkelijk vanuit ons en kwam daardoor op een andere hypotheekvorm. Dit was niet de meest makkelijke weg maar hij ging de hindernissen zeker niet uit de weg. Met als gevolg de best passende hypotheek voor ons! Zijn we erg blij mee.

• Afspraken nakomen

Proffesionele en duidelijke adviezen.

Totale ontzorging m.b.t. Financiele en verzekeringszaken. Duidelijke uitleg en ruim voldoende aanbieders waar uit te kiezen valt.

Uitstekende voorlichting

Een prettige samenwerking met de adviseur. Luisterde goed en gaf goed advies wat paste in onze situatie.

Goed en duidelijk

Duidelijk en goed advies, en nemen de tijd voor je.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, veel kennis, en flexibel v.w.b. bereikbaarheid(zelfs in het weekend)

Zitten nog in een afrondende fase.

deskundig, vakundig en snel

Husein doet zijn uiterste best voor je

• Afspraken nakomen

Adequate, deskundig,bereidwillig, luistert naar de wensen, snelwerkend, komt met goede voorstellen.

Goed en duidelijk advies

• Afspraken nakomen

Een prima en kundig advies. Kan niet beter.

• Afspraken nakomen

Adviseur heeft snel en kordaat het vraagstuk afgehandeld.

• Afspraken nakomen

We zijn goed beholpen. Er was een deskundig advies en ondanks alles is de hypotheek op tijd afgerond.

• Afspraken nakomen

Perfect ontvangen gevolgd door een zeer uitgebreid "oriëntatie' gesprek. Pro-actief en meedenken zijn hierbij enkele kernwoorden.

• Afspraken nakomen

De zaken goed en deskundig geregeld, alleen het tarief wat daarvoor gevraagd is is aan de hoge kant. Alle financiële gegevens waren al bekend van voorgaande zaken dus hoefden niet meer te worden uitgezocht.

• Afspraken nakomen

Zeer prettig geholpen. Goede adviezen. Er wordt aandacht aan je besteed.

• Afspraken nakomen

Prettig en snel geregeld.

• Afspraken nakomen

Goede service en zeer vriendelijk behandeld

• Afspraken nakomen

Fijne ervaring met de heer Husein

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Afspraken nakomen

Super fijn en deskundig geholpen!

2 sterren: slechter dan verwacht

slecht...kan het niet anders maken helaas. Jullie zoeken zelf contact met mij om de hypotheek te bekijken en komen vervolgens geen enkele afspraak na. Na het 1e telefonisch contact afpraak gemaakt. Dhr Volleberg kwam er bij het 2e telefoongesprek echter achter dat hij dan van Tiel naar Angerlo moest en dat was hem iets te ver....dat was al vreemd omdat jullie contact met mij zoeken. Afgeproken om het eerst telefonisch te doen. We hebben een telefoongesprek gehad en dhr Volleberg zou naar ons komen om alles uit te werken en op papier te zetten. Echter heeft hij ook deze afspraak afgezegd omdat hij de waarde van ons huis verkeerd had ingeschat. Prima dat kan natuurlijk maar als je weken de tijd hebt om dit uit te zoeken stuur je toch niet de avond voor de afspraak (deze was om 9.00 bij ons thuis) om 22,40 een mail om dit af te zeggen...met de belofte dat hij zou bellen maar ook daar wachten we al weer 2 weken op..Die bewuste mail heb uiteraard de volgende morgen pas gelezen toen ik mij afvroeg waar hij bleef.. Dat hij niet terug zou bellen had ik eigenlijk al wel verwacht daar ik al eerder hem moest bellen omdat hij dit niet deed. Het vertrouwen is iig weg...helaas. Vreemd dat jullie mensen bellen met een mooi verhaal en vervolgens zo met klanten omgaan.

• Afspraken nakomen

Mijn welgemeende excuses! U heeft helemaal gelijk, er is bij u het nodige mis gegaan en dit valt niet goed te praten. Dank dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Ik heb de afgelopen dagen getracht u telefonisch te spreken om mijn excuses aan te bieden, helaas krijg ik telkens uw voicemail. Ik wil u graag alsnog voorzien van de juiste informatie.

Prima advies! Goed toegelicht met diverse rekenmodellen.

Over Van Bruggen Adviesgroep