• Afspraken nakomen

We geven een tien voor de algehele dienstverlening. Er viel echt helemaal niets op aan te merken. Acties werden snel uitgevoerd, we werden goed op de hoogte gehouden en er werd met ons meegedacht. Super!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hebben het gesprek als niet heel prettig ervaren. Wij ervaarden geen klik met de adviseur en mogelijk was dit wederzijds.

• Afspraken nakomen N.v.t.

• Afspraken nakomen

De informatie die we kregen was zeker van waarde voor de uiteindelijke keuze die we hebben genomen mbt de aankoop van een huis. Onze adviseur nam de tijd om alles helder uit een te zetten.

• Afspraken nakomen

Wat ik wilde weten werd duidelijk uitgelegd

geen resultaat

• Afspraken nakomen

Had adviesvraag over omzetting hypotheek ivm evt kosten besparing. Uit gesprek bleek dat de evt omzetting niet zo kostenbesparend zou uitvallen als tussentijdse boetevrije aflossing .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Erg globaal eerste gesprek. Onvoldoende om vertrouwen te krijgen in een eventuele aankoop van zo' n bedrag. Erg duur.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Met het advies zijn we naar de Rabobank gegaan,alwaar we nagenoeg hetzelfde te horen kregen.

• Afspraken nakomen

Luisterde goed en kwam afspraak goed na . voldoende tijd om verhaal te doen. A.g.v. verkoop stuk weiland ging transactie niet door. beveel jullie zeker bij anderen aan!

• Afspraken nakomen

Ik ben zeer goed geholpen en dat terwijl ik geen diensten afnam bij jullie bedrijf. Geheel kosteloos advies gekregen wat toch nog een uur tijd gekost heeft. Ik waardeer dit zeer!

• Afspraken nakomen

Attente reacties, soms wat later dan gepland.

• Afspraken nakomen

De adviseur heeft me uitgebreid geholpen met het bereiken van mijn woning. Echt een aanrader!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

slecht

• Afspraken nakomen

Vervelend om dit te horen, mijn welgemeende excuses. Ik hoor graag van u wat er precies slecht was, aangezien ik u nog niet heb gesproken. Ik zou u wel graag alsnog helpen. U kunt mij via 0800-1800 bereiken.

• Afspraken nakomen

Wij zijn door Henri van goed en vakkundig advies voorzien. Er werd tijd voor ons genomen en alles werd rustig uitgelegd. Het contact verliep zakelijk maar vlot en ook de afhandeling ging voorspoedig. Het bouwdepot had achteraf bezien nog wel wat meer aandacht kunnen hebben, met name het opgeven van de investeringen. Dit staat nu vast en hier hadden we beter over na moeten denken. We vonden het wel jammer dat Henri op het laatste moment toch niet aanwezig kon zijn bij de notaris. Het leuke moment werd zo niet gedeeld. Toch zeker een aanrader voor professioneel advies!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Waren wat verandering in de situatie de ochtend voor de afspraak. Hierdoor ging aankoop met bijbehorend advies niet door. De Interesse in mij als klant viel zo overduidelijk weg dat bij een volgende keer ik niet weer bij deze man langs ga. En binnen nu en een jaar heb ik zeker goed advies nodig.

• Deskundigheid N.v.t.

Mijn excuses als ik zo ben overgekomen, dat is zeker niet mijn bedoeling geweest. Ik help iedereen graag, ook als dat niet direct tot inkomsten voor mij leidt. Het gesprek is op mij ook niet zo overgekomen.

Over Van Bruggen Adviesgroep