snelle en goede afhandeling

goede uitleg

• Afspraken nakomen

Een goede en prettige manier van werken en uitleg over wat je vraagt.

De zaken die geregeld moeten worden gaan perfect, het is prettig hoe ze aangeven wat er moet gebeuren en wat je moet doen. Ook als je vragen stelt krijg je een duidelijke en heldere uitleg. De communicatie buiten de afspraken lopen wel eens wat stroefjes, maar moet hier wel bij vermelden dat ik als klant misschien wel is wat ongeduldig ben en niet altijd rekening houdt met dat er meer klanten zijn.

Een goed gevoel.

We hadden een kennismakingsgesprek en we hadden ons daar goed op voorbereid. We hebben geprobeerd alle relevante informatie mee te nemen. Op basis van het gesprek en de informatie kon men ons meteen een goed advies geven en we gaan zien of verdere opvolging nodig is, maar dan gaan we hun zeker weer vragen.

• Afspraken nakomen

Er is te makkelijk advies gegeven in het eerste gesprek

Daarna volgden de problemen zich op

Prima ervaring,goed geholpen.

Zeer goede begeleiding

Zeer goed advies en persoonlijke begeleiding

Goed en betrouwbaar

Heel goede ervaring

Zeer prettig

Zeer prettig

• Afspraken nakomen

Duidelijk antwoord op onze pensioenvraag

Goed gesprek, het advies bevestigde onze vermoedens. Fijn dat de Van Bruggen deskundige de kwestie even van alle zijden belichtte.

• Afspraken nakomen

Vlotte afhandeling van mijn aanvraag uitbetaling aanvullend pensioen spaarrekening.

Zoals al omschreven, werd mijn verzoek om de uitbetaling van de lijfrente/ aanvullend pensioen spaarrekening te regelen vlot en efficiënt afgehandeld.

Fijn duidelijk gesprek

Ik ga me nog wel verder oriënteren i.v.m. de hoge kosten. Deze vind ik wel vrij hoog.

Prettig en toegankelijk

Prettige kennismaking en een helder verhaal. We kunnen weer een stap verder in de huizenjacht..

• Afspraken nakomen

Er volg nog een afspraak met de advies groep om de hypotheek rond te krijgen,het contact wat ik heb gehad was aangenaam erg vriendelijk personeel

• Afspraken nakomen N.v.t.

De heer Mulderij is duidelijk ter zake kundig en klantvriendelijk. Hij legde mij haarfijn uit, wat de negatieve aspecten waren van mijn financiële wensen en hij heeft mij overtuigd de door mij bedachte route niet in te slaan. Ik vond het heel prettig, dat hij vanuit mijn perspectief naar de zaak keek, zonder een eventueel voordeel voor uw bedrijf als uitgangspunt te nemen.

• Afspraken nakomen

Een open gesprek gehad, waar we ook een goed gevoel bij hadden na afloop. We hebben duidelijke uitleg ontvangen en ook voldoende ruimte gekregen om alle onduidelijkheden te vragen en daar kregen we ook rustig antwoord op. We zijn goed geholpen, hij had alle tijd voor ons.

Over Van Bruggen Adviesgroep