Altijd al aandacht voor mijn financiën.

Naar aanleiding van vragen van de belastingdienst contact gehad met van de bruggen adviesgroep. Er werd snel een afspraak gemaakt en alles duidelijk uitgelegd.

Súper goed geholpen!

Opvolging vanaf contactformulier was Direct en acuraat. Het opvolgende gesprek met de adviseur was zeer goed. Op al mijn vragen kreeg ik Direct en duidelijk antwoord!

Goed en duidelijk advies

Goede en duidelijke adviezen gekregen, dat we weten waar we aan toe zijn.

Persoonlijk deskundig advies

Prettig , ter zake kundig en neemt de tijd om een persoonlijk advies te geven.

professioneel deskundig advies

bij het oversluiten van de lopende hypotheek , heeft de hypotheek adviseur J. Arends voor de nog lopende zaken , de "kopzorgen " voor mij uit handen genomen . Tevens is het oversluiten boven verwachting positief door mij ervaren . Met vriendelijke groet , M.Grootenboer

• Afspraken nakomen

Goede uitleg over de hypotheek aanvraag.

Het hypotheekadvies werd snel en goed uitgelegd eventuele stappen om een nieuw huis te kopen werd ook toegelicht.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Wij vonden het een fijn gesprek Het was een oriënterend gesprek voor ons. Maar wij vonden 2900,-€ best aan de stevige kant. Voor de bemiddeling Mvg Erik frankot.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, komt afspraken na.

Verstand van zaken. Gaat met informatie aan de slag. Geeft een vertrouwd gevoel.

goede service

Een zeer prettige contact met de adviseur ,en een deskundig advies omtrent het oversluiten van de hypotheek . Met vriendelijke groet , M.Grootenboer

• Afspraken nakomen

het was een prettig orienterend gesprek. Wij zullen dan ook zeker wanneer de tijd daar is gebruik maken van de diensten van Jaco Arends

• Afspraken nakomen

Goed advies en erg deskundig. Prijs helaas alleen te duur voor het werk

• Afspraken nakomen

Uitgebreid te woord gestaan. Prettig en er werd alle tijd voor genomen.

• Afspraken nakomen

Gebruik gemaakt van een vrijblijvend hypotheek adviesgesprek, maar ik ben uitgebreid voorgelicht over de mogelijkheden die mijn financiële situatie biedt.

• Afspraken nakomen

Prettig gesprek, veel informatie gekregen.

• Afspraken nakomen

Trefwoorden: klantvriendelijk, deskundig, prettig. Momenteel zijn mijn persoonlijke omstandigheden zodanig dat de koopwoning-markt even geen optie is, maar mocht dat veranderen dan overweeg ik zeker opnieuw contact met u op te nemen.

• Afspraken nakomen

Ik heb heel goed kunnen voorleggen wat mijn vragen waren en ging met goed advies naar huis. Met dank.

• Afspraken nakomen

Ik heb steeds contact gehad met Jacco. Ik vind hem erg vriendelijk. Altijd een snelle reactie en hij heeft veel voor mij gedaan! Ik ben zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

informatie ontvangen zoals gevraagd en is een opstap naar verdere samenwerking

prima uitleg gehad

2 sterren: slechter dan verwacht

Veel fouten in berekening. Beperkte en onvolledige informatie verschaffing.

• Afspraken nakomen

Beste klant, wat jammer dat u mijn dienstverlening zo heeft ervaren! Ik heb zonder een rekening te sturen, veel informatie aan u gegeven, op basis van de beperkte financiële gegevens die u met mij wilde delen. Daarbij heb ik u aangegeven dat ik graag dieper op de zaken wilde ingaan. Daarvoor had ik echter wel meer openheid van zaken van u nodig. Die heeft u mij niet gegeven waarop we samen hebben besloten om de samenwerking te beëindigen.

Prettig contact met oog voor onze persoonlijke situatie. Denken mee, praten in voor ons duidelijke taal gezien de lastige materie en zijn actief en kundig.

Van Berckelstraat 84

5211 PH