Deskundig, behulpzaam, meedenkend en vriendelijk.

Al bij diverse kennissen aanbevolen en iedereen denkt er inmiddels net zo over.

• Afspraken nakomen

Snel, goed advies en betrokken

Ik ben heel blij met de dienstverlening van Van Bruggen Adviesgroep. Jaco heeft mij ontzettend goed geholpen en het is altijd erg prettig communiceren met hem. Hij geeft duidelijke uitleg en is altijd goed bereikbaar, of hij belt snel terug!

Kan niet beter

Mijn adviseur is Jaco Arends, ben altijd al erg tevreden geweest over zijn manier van communicatie, diensten en ervaring. Alle mogelijke opties worden besproken en hij geeft goede advies.

Geweldige service!

Vorig jaar pand verkocht..prima geholpen en niks was teveel!

Duidelijk en goed geholpen

Onze adviseur heeft ons duidelijk en goed advies gegeven. En wanneer wij iets niet duidelijk vonden heeft hij ons nogmaals met pen en papier uitgelegd. Hij heeft ook antwoord kunnen geven op al onze vragen en onduidelijkheden Wij zijn al jaren klant en worden altijd goed geholpen.

prima geholpen

goed advies ,vriendelijk ,deskundig begreep goed wat wij wilden gewoon goed geholpen

• Afspraken nakomen

Reisverzekering is snel en goed geregeld!

Na het doornemen van onze wensen m.b.t. de reisverzekering was deze snel en goed geregeld. Bedankt, Jaco!

Prettige dienstverlening

Jaco denkt met ons mee en helpt ons goed door het hele traject.

• Afspraken nakomen

Jaco is een fijne en deskundige man. Neemt tijd en moeite om uitleg te geven. Werkt adequaat, doet wat hij zegt en zegt wat hij doet.

teleurstellend 1

Wij zijn in oktober 2020 geweest bij Jaco Arends in den Bosch voor een orienterend gesprek om een indicatie te krijgen wat wij in onze situatie aan hypotheek aan kunnen gaan. Dus we zijn niet zomaar de huizenmarkt ingedoken en kijken waar we uitkomen. In januari 2021 het perfecte huis gevonden voor onze situatie. Nu de hypotheek regelen bij van Bruggen. Ik ben ondernemer dus ik weet dat ik mijn situatie meer tijd nodig heeft dan gewoon iemand in loondienst. Jaco geeft aan dat 6-8 weken genoeg moet zijn. We hebben 8 weken gekregen van de verkopende partij. Als wij deze hypotheek zouden krijgen dan zouden alle kleine irritaties, die bij zo’n aanvraag hypotheek komen, voor lief genomen worden. Het was irritant/vervelend maar we hebben ons droomhuis. Dan zou het nonchalante wat Jaco toch uitstraalt en wat misschien komt door jaren lang dit werk te doen voor lief nemen. Dan zouden de mails die wij gestuurd hebben en die ze niet gehad hebben voor lief nemen. Het contract wat we per ongeluk hadden laten liggen niet terug gestuurd kregen per post maar een kopie kregen per mail voor lief nemen. Dan zouden we ook voor lief nemen dat niets uitgelegd werd van het online dossier. To-do items stonden tussen de to-do items die afgekeurd waren. Regelmatig bellen met de vraag moet ik deze informatie aanleveren of niet. Dan zouden we ook voor lief nemen dat de ING 4 weken nodig had om tot een beslissing te komen. Jaco had hier geen back-up plan. Alles was bedoeld om deze hypotheek bij ING onder te brengen. We hebben hier ook voor lief genomen dat Jaco niet voor een back-up heeft gezorgd. Maar dit neem je allemaal voor lief als je hypotheek goedgekeurd gaat worden. MAAR DAT IS NIET GEBEURD.

• Afspraken nakomen

Vooropgesteld, ook wij vinden het heel vervelend dat het niet is gelukt om uw hypotheek rond te krijgen. Dit was echt een bijzondere uitdaging qua aantal aanvragers en een ondernemers situatie. Vanaf de start zijn we daar ook duidelijk over geweest. Uiteindelijk was de aanvraag bij de ING Bank de 5e aanvraag in uw dossier, 4 andere geldverstrekkers wilden de aanvraag niet accepteren. Door de vele verschillende aanvragen werd het er in uw online klant-portaal ook niet veel duidelijker op. In onze communicatie naar u toe zijn wij tekortgeschoten, onze welgemeende excuses hiervoor. We snappen de grote teleurstelling dat de aankoop van uw droomhuis niet is gelukt, ondanks onze grote inzet en vele uren werk. We hebben echter helaas niet in de hand of een geldverstrekker uw aanvraag accepteert.

negatief

Meerdere malen gevraagd om informatie via mail te verstrekken en wordt toch nog via app gedaan.

Altijd vriendelijk geholpen

Zie boven

• Afspraken nakomen

Vriendelijke en correcte benadering!

Komt zijn afspraken na en neemt direct actie om alle informatie te verzamelen t/b/v. een hypotheekaanvraag.

Eerlijk en kundig advies

We lieten ons financieel portfolio beoordelen en kregen een kundig en eerlijk advies. Zeker aan te raden.

• Afspraken nakomen

Deskundig,to the point ,hartelijk.

Waar ik al 3 gesprekken via de tel. Met de Rabo achter de rug had werd ik door Jacco Arends op kantoor ontvangen. Koffie,persoonlijk praatje onder het werk door! Binnen 30 min. Stond ik buiten met plan van aanpak ,goed advies, en 3 opdrachten. Deze opdrachten zelfde avond verstuurd en de morgen erna om 0830 uur de bevestiging in de mail dat mijn hypotheek bij de Rabo was aangevraagd met alle benodigde gegevens. Hoezo snel,adequaat handelen. Een verademing tegenwoordig. Grote klasse, bedankt.

• Afspraken nakomen

Goede heldere adviezen, fijn contact

Zie hierboven

Uitstekende service, zeer tevreden

Zeer plezierig contact met Jaco, weloverwogen advies gehad, tevreden over de verdere afhandeling.

Prima financiële adviezen

Ik heb superfijne ervaringen, het volste vertrouwen Een zorg minder.. of eigenlijk heel veel zorgen minder

• Afspraken nakomen

Snelle service en deskundig advies

• Afspraken nakomen

Goed ontvangen, alles duidelijk uitgelegd

Er was snel contact, op korte termijn afspraken geregeld. Een goede ontvangst en een juiste uitleg.

• Afspraken nakomen

Ter zake kundige, snelle dienstverlening/voorlichting en gericht op maatwerk

Goede en ter zake kundige dienstverlening, gericht op maatwerk.

Vriendelijk en deskundig advies

Zeer prettig contact, vlotte terugkoppeling en deskundig advies.

• Afspraken nakomen

Leuk, gezellig en vooral doeltreffend.

Zowel mijn man als ik hebben het gesprek met Bas van den Berk als positief ervaren. Het was ook voor het eerst dat we zo'n gesprek hadden, dus geen vergelijking. Het was erg leerzaam. Bas gaf goede uitleg en had geduld met ons.

• Afspraken nakomen

Altijd al aandacht voor mijn financiën.

Naar aanleiding van vragen van de belastingdienst contact gehad met van de bruggen adviesgroep. Er werd snel een afspraak gemaakt en alles duidelijk uitgelegd.

Súper goed geholpen!

Opvolging vanaf contactformulier was Direct en acuraat. Het opvolgende gesprek met de adviseur was zeer goed. Op al mijn vragen kreeg ik Direct en duidelijk antwoord!

Van Berckelstraat 84 5211 PH

Over Van Bruggen Adviesgroep