Keihard werkend duo wat weet wat ze doen

Fijne mensen die hun afspraak nakomen

• Afspraken nakomen

We zijn goed geholpen en zeer tevreden

Onze adviseur is een vriendelijke man die alles goed kon uitleggen. Soms nog eens omdat de materie voor ons geen gesneden koek is. De vraag waarmee we kwamen daar is een oplossing voor gevonden en daar zijn we blij mee. Het was best een werk om alles uit te zoeken maar nu hebben we alles up to date en weten we precies hoe we ervoor staan.

Zeergoed en correct geholpen

....

• Afspraken nakomen

Goed in bet persoonlijke contact. Slecht als het gaat om de factuur.

Ik maak bezwaar tegen de factuur van 3.500 eiro. Het haat uitbreiding van een eerder afgesloten hypothheek. Bivendien heb ik vanaf het begin aangegegevn dat ik een hypotheek wilde va. 550k. Daarnaast hebt u nauwelijks werk gehad met de aanvullende hypotheek: de bank schrijft nauwkeurig voor welke documenten ze wil hebben. Ik heb voor al die documenten hezorgd ( en voor een deel betaald!). Bij elkaar naderen de kosten van deze aanvullende hypotheek 10% van het hypotheek-bedrag. Onacceptabel wat moj betreft

Prima advies

Uitstekend en kundig advies

Uiterst kundig advies met aandacht voor je persoonlijke situatie.

Duidelijke toelichting op vragen

Duidelijke en eerlijke toelichting op vragen zonder meteen eigen producten of inbreng aan te willen bevelen.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Goede en duidelijke uitleg

Goede en duidelijke uitleg over een eventueel bouwdepot. Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd.

Subliem geholpen door Bas

Zeer positief. Meedenkend, alert, scherp, adequaat en bewust van situatie en mogelijkheden. Uiterst tevreden!

• Afspraken nakomen

Op uiterst correcte wijze snel van dienst geweest

Per email verzoek gedaan met verzoek om een afspraak; Dezelfde dag een reactie en 2 dagen later al een afspraak op een moment dat het mij paste. Op alle vragen een duidelijk antwoord gekregen.

De informatie goed uitgelegd

Informatie mbt opname overwaarde goed uitgelegd

• Afspraken nakomen

Zeer goed en fijn geholpen

Op onze vragen een duidelijk antwoord gekregen en hulp bij de uitvoering .

Zeer deskundig advies

Nam alle tijd om zaken uit te leggen en gaat echt met maatwerk aan de slag om het beste resultaat eruit te halen.

Bas is een topadviseur

Tweede keer een hypotheek via jullie afgesloten, wederom heel fijn, duidelijk advies door Bas van den Berk. Makkelijk te bereiken, vriendelijk en snelle actie. Kortom helemaal top.

Helder en duidelijk

Helder en duidelijk

• Afspraken nakomen

Vanaf het eerste gesprek goed en duidelijke uitleg door Jaco. Goed advies, duidelijk. Reageert zeer snel. Zeer goed bereikbaar. Niks is teveel. Zijn zeer tevreden!!

Gemoedelijk

Fijn en duidelijk advies

Laagdrempelig en prettig

Goede sfeer en duidelijke uitleg prettig om samen aan tafel te zitten voor advies

Uitstekend geholpen

Jaco denkt goed mee, reageert snel op mailtjes en handelt mijn aanvraag snel af.

• Afspraken nakomen

Zeer klantvriendelijk. Er wordt goed rekening gehouden met persoonlijke omstandigheden. Goede service.

Snel en vakkundig advies

Ik heb meerdere keren advies ingewonnen bij de adviseur en hij heeft me iedere keer goed geholpen met de koop en verkoop van mijn woning. Ook momenteel worden we goed geholpen!

perfect

perfect goede service.

• Afspraken nakomen

Deskundig, behulpzaam, meedenkend en vriendelijk.

Al bij diverse kennissen aanbevolen en iedereen denkt er inmiddels net zo over.

• Afspraken nakomen

Snel, goed advies en betrokken

Ik ben heel blij met de dienstverlening van Van Bruggen Adviesgroep. Jaco heeft mij ontzettend goed geholpen en het is altijd erg prettig communiceren met hem. Hij geeft duidelijke uitleg en is altijd goed bereikbaar, of hij belt snel terug!

Over Van Bruggen Adviesgroep