Zeer duidelijk adviesgesprek en adviessamenvatting. Vriendelijk ontvangen en alles is zeer duidelijk en met veel geduld uitgelegd . Ervaring: erg positief

• Afspraken nakomen

Tot nu toe super tevreden over alles.

• Afspraken nakomen

Positieve ervaring om mee samen te werken

• Afspraken nakomen

veel vertrouwen in van bruggen en dat was een hele geruststelling

prettige contacten

• Afspraken nakomen

Goede informatie. Snelle afwikkeling en vriendelijke mensen.

• Afspraken nakomen

voor de tweede keer in 9 jaar tijd een adviesgesprek gehad met goed resultaat en heldere uitleg

• Afspraken nakomen

Bij een eerste gesprek ontvang je uitgebreide informatie en krijg je antwoord op je vragen. Tijdens 2e gesprek ontvang je alle informatie over hypotheek, rente, hoogte, kosten in een uitgebreid boekverslag. Van alle bezoeken aan onafhankelijke adviseurs springt van Brugge er bovenuit. Zeker een aanrader.

• Afspraken nakomen

Open en eerlijk gesprek met David. Tevens aangenaam verrast met het aangeboden nieuwe voorstel, waardoor het overzichtelijker wordt. Tevens ga aflossen en lagere maandlasten.

• Afspraken nakomen

Ze komen zeer betrouwbaar over en hebben deskundig advies.

• Afspraken nakomen

Vakkundig , professioneel, vriendelijk en duidelijk. Alles wat je nodig hebt.

Prima uitleg

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede ervaring.we zijn nog niet klaar . Ik heb nog geen woning.

• Afspraken nakomen

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u ons contact als goed heeft ervaren. Ik wens u veel succes met het vinden van een geschikte woning. Als ik ergens mee van dienst kan zijn, laat het mij dan weten. Ik help u graag verder.

Ik werd prettig en deskundig geholpen.

• Afspraken nakomen

We zijn door David goed geïnformeerd over onze financiële situatie in diverse omstandigheden (bv pensioen, arbeidsongeschiktheid etc) en hebben een passend en toekomstbestendig hypotheekadvies gekregen. Alles overzichtelijk en netjes samengebonden.

• Afspraken nakomen

wij hadden een advies nodig en dat hebben we gekregen op een vriendelijke manier met groot inlevingsvermogen naar de klant

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

nadat ik er met rabobank purmerend niet uit kwam . ik heb nu een hypotheek van 455000 euro en heb mijn huis nu voor 1.3 miljoen verkocht en voor 9 ton wat terug gekocht , waar ik ook nog moet verbouwen.. heb ik bij van bruggen ( de heer david weijer ) een aanvraag gedaan voor hypotheek. duidelijk aangegeven dat ik een andere verstrekker dan de rabo wilde en na alle gegevens doorgestuurd te hebben zei de heer weijers dat hij zich niet kon voorstellen dat het niet goed zou komen , wat schetst mijn verbazing 2 dagen later belde de heer neve van de rabo weer dat hij via van bruggen een aanvraag had binnen gekregen...? de heer weijer had mij een mail gestuurd waarin hij 5 partijen had aangeschreven en daar stond de rabo niet bij..? toen ik na zijn vakantie hem daarop wees was ineens de rabo nog de enige partij en hadden die andere vijf geen interesse ( heb ik niets van op papier gezien ) ik denk dat de heer weijer de heer neve tegoed kent . al met al een slechte ervaring met de van bruggen groep.

• Deskundigheid N.v.t.

Vervelend dat u mijn advies zo hebt ervaren. Ik heb na ons gesprek uw aangeleverde gegevens goed bekeken en daaruit de conclusie getrokken dat ook de Rabobank (naast de 5 eerder genoemde geldverstrekkers) toch wel een passende geldverstrekker zou kunnen zijn gezien uw bijzondere situatie. Dat u bij uw eigen bank het meeste kans maakte had ik in ons gesprek reeds aangegeven. Dit is de reden dat ik derhalve ook Rabobank heb verzocht nogmaals naar de aanvraag te kijken. Helaas kreeg ik van de 5 andere banken geen positieve terugkoppeling. Ik snap dat u dat geen fijn nieuws vindt. Zoals gemeld is het m.b.t. uw bijzondere situatie het beste om rechtstreeks met Rabobank in gesprek te blijven omdat daar wellicht toch nog mogelijkheden zijn. Graag help ik, waar mogelijk, in de toekomst weer en bent u van harte welkom bij ons op kantoor.

prima gesprek. met constructieve en overigens vrijblijvende adviezen. geen verkooppraatjes

Over Van Bruggen Adviesgroep