Uitstekend advies en snelle service.

Ik heb het advies als zeer prettig ervaren. De verschillende mogelijkheden worden heel duidelijk uitgelegd, dat maakt een keuze maken welke hypotheekvorm je kiest makkelijker. Ook wordt er heel goed meegedacht met het bepalen van de hoogte van de hypotheek. Verder zijn de kosten, rente en aflossing inzichtelijk en duidelijk. Als er nog vragen zijn worden deze snel en duidelijk uitgelegd. Kortom Van Bruggen Adviesgroep is een aanrader met dank aan David en Jolanda.

• Afspraken nakomen

To the point, duidelijk en servicegericht

In het prettige gesprek met de adviseur werd mijn vraag snel duidelijk en werd er adequaat naar een passend antwoord gezocht met onderstaande van een nieuwe tool. De uitkomsten worden begin januari bekend.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Geduldig en goede uitleg

Neemt de tijd voor je

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring waardeer ik als erg positief!

Het betrof orientatie omtrent omzetten van hypotheek-vorm. En ook omtrent mogelijkheid van verhuur van mijn huidige woning. Heel deskundig werd het toegelicht, en werd ook advies gegeven. Onderwerp van gesprek was ook nog de taxatie van de bestaande woning, bij verhuur is eerst namelijk taxatie verplicht! Ik ben er heel tevreden over!

bedroevend

ik wilde een huis kopen in de goor van hinlopenstraat in purmerend ben naar David de Wijer geweest met de gegevens was geen probleem had het voor me uitgerekend staat op de app het contact hierover maar ging op vakantie heeft het overgedragen aan Peter Mak heeft me goed geholpen maar het huis ging niet door conclusie 35000 betalen en de menige andere kosten notaris taxateur ga maar door als David allert was geweest had dit mij 45000 euro gescheeld David is niet geschikt voor dit werk

• Afspraken nakomen

Wat vervelend om te horen! Het verhaal ligt echter wel iets genuanceerder dan dat u beschrijft. Voor de bepaling van de maximale hypotheek heb ik voor u een berekening gemaakt. In een later stadium is aangegeven dat voor het bepalen van een inkomen voor een ondernemer altijd een inkomensverklaring aangeleverd dient te worden. Hier is meermalen contact over geweest. U hebt tussentijds een woning gekocht en ons daar niet over geïnformeerd. Pas na het verlopen van de ontbindende voorwaarden hebt u contact met ons opgenomen. Uiteindelijk bleek het inkomen niet voldoende waardoor de aankoop niet door kon gaan. Had u zich tijdig gemeld bij ons (voor het verlopen van de ontbindende voorwaarden) dan hadden wij u kunnen behoeden voor deze financiële tegenvaller en de koop zonder kosten kunnen laten ontbinden. Uiteraard betreuren wij de gang van zaken ten zeerste en hadden u hiervoor graag behoed.

Ontzorgen, adviseren en communiceren!

Voor de derde keer bij David voor afsluiten van een hypotheek, dit keer met veel haken en ogen. En ook dit keer weer fijn geholpen. Goed advies en vooral goede communicatie.

Deskundig en vriendelijk.

Deskundig advies bij omzetten hypotheek. David neemt de tijd en legt alles duidelijk uit. Vriendelijk personeel.

Goede dienstverlening

De dienstverlening is top. Offertes worden uitgebreid behandeld met verschillende invalshoeken. En zeker klantgericht.

• Afspraken nakomen

Keurig geholpen en men begreep onze wrnsen

Prima geholpen

We zijn door David geholpen aan een financiële mogelijkheid om een stuk woningverbetering te kunnen realiseren. Advies op maat.

• Afspraken nakomen

alles was Top geregeld ook in corona tijd.

Alles werd goed uit gelegd, David neemt echt de tijd voor je als klant. Wij willen van bruggen groep Purmerend nog bedanken voor de beste adviezen.

Deskundig begeleid

David is deskundig, doet zijn best en hield ons steeds goed op de hoogte.

• Afspraken nakomen

goede uitleg en altijd bereid op zaken meerder keren goed uit teleggen en altijd bereikbaar

David de Weijer geeft altijd goede uitleg en si altijd bereid op zaken meerder keren goed en heler uit teleggen

• Afspraken nakomen

4e Hypotheek aanvraag, wederom fantastisch !!

David de Weijer, Is gewoon een topper !!

• Afspraken nakomen

Uitstekend advies met snelle services en correcte afwikkeling

Uitstekend advies met informatie op maat waarbij ik supersnel antwoord kreeg op al mijn vragen. Heel attent en correcte en snelle afwikkeling.

Zeer prettig en vakkundig

Prettig kontakt, keurig op tijd met de afspraken en goed nakijken van de afspraken.

Prettige dienstverlener.

Wordt netjes te woord gestaan en zoeken naar de juiste en beste oplossing.

• Afspraken nakomen

Prima service en klantgericht.

Het eerste gesprek had een oriënterend karakter. Wij hebben onze vragen kunnen stellen en in een volgend gesprek zullen deze beantwoord worden.

• Afspraken nakomen

Op alle tijden van de dag een persoonlijke en professionele ondersteuning

Onze eerste gesprek met David gaf ons gelijk een erg goed gevoel. Je bent geen nummer maar word echt behandeld als klant. Voor ons was dit erg belangrijk omdat alles voor ons nieuw was en we dus veel vragen hadden. Deze konden we elk moment van de dag stellen. Ook het gebruik van een whiteboard i.p.v. pc werkte voor ons een stuk duidelijker, omdat alles goed werd uitgetekend was het veel beter te begrijpen. Wij zijn erg tevreden met van Bruggen advies groep.

• Afspraken nakomen

Perfecte klantenservice en medewerkers. Heel blij met jullie als hypotheekadviseur

• Afspraken nakomen

Wij zijn heel tevreden met het bereikte resultaat en bedanken David en zijn medewerkers voor al het goede werk dat er is verricht.

• Afspraken nakomen

Duidelijk en deskundig advies. Goede cummunicatie, waarbij je altijd met vragen terecht kunt en snel reactie krijgt.

positief en vriendelijk personeel

Vriendelijke en vooral een geduldige man,die de tijd neemt en je er ook op wijst,als je vragen hebt altijd bellen.Goed gevoel erover

• Afspraken nakomen

Uitstekend geadviseerd, eerste afspraak simpel via internet kunnen maken. Verkenningsgesprek gaf een prima beeld van de mogelijkheden, afspraken die volgden waren duidelijk en helder, nemen waarnodig de tijd en komen gemaakte afspraken na. Absolute aanrader indien persoonlijk, op maat gesneden, advies nodig is.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.