Vriendelijk, persoonlijk en vakkundig.

Prettig en to the point

uitstekende begeleiding!

Het is altijd weer een feestje als je met je financieel-adviseur om te tafel kan gaan zitten voor wat voor vraag dan ook!

• Afspraken nakomen

Tot nu toe goed geholpen, duidelijk verhaal. Vervolgafspraak komt nog

• Afspraken nakomen

Ervaren adviseur vriendelijk ontvangen. Zeer goede uitleg gekregen. Ben met een zeer tevreden glimla

Zeker aanbevelen bij andere mensen.

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en nemen de tijd voor je.

Heel goed advies gegeven en alles netjes uitgelegd. Ben zeer tevreden,zal andere mensen ook adviseren om langs te gaan.

Goed, open en eerlijk

We krijgen goede huur en koop mogelijkheden aangeboden. Dat voelt goed.

Goed advies

Ging om 2e hypotheek, een beperkt advies dus ( 1 oriënteringsgesprek en 1 adviesgesprek.. Onbegrijpelijk dat voor zijn beperkte klus in beginsel wordt uitgegaan van €2.500 voor advies. terwijl andere bedrijven hier b.v. €600 voor rekenen. De heer van Beek had daar begrip voor en heeft aanpassing toegezegd.Hij kon goed luisteren, was vriendelijk, slagvaardig en ging in op alle vragen. Dat was prima. Aanbeveling hangt af van de kosten.

• Afspraken nakomen

Precies gekregen waar ik naar opzoek was!

Het was een fijn gesprek waarbij werd geluisterd naar mijn verhaal en vragen. Vervolgens vragen inhoudelijk beantwoord en is er een advies gegeven. Dit advies is later ook nog gemaild.

In een woord “slecht”

januari jl. Papieren over de mail ontvangen om door te lezen. Abracadabra voor ons. We hebben nog een mail gestuurd met vragen. Geen respons. Ondertekening Per mail retour gestuurd Ivm afspraak bij notaris. Vervolgens nooit meer iemand gezien of gesproken. Geen reactie maar wel een dikke vette rekening! Terwijl we alles notabene zelf hebben moeten doen lekker makkelijk verdiend dus voor Van Brugge.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Beste meneer, het is natuurlijk niet de bedoeling dat u ontevreden over mijn dienstverlening bent. Ik heb meerdere malen met u contact gehad en ik heb een nieuwe hypotheek voor u geregeld, daar is veel werk in gaan zitten. Later in het proces kwam u met vragen over het testament waarop ik u heb gevraagd (per mail) om mij een kopie daarvan op te sturen zodat ik uw vragen goed kon beantwoorden. Daarop heb ik geen reactie meer mogen ontvangen. Ik denk dat wij dus op elkaar hebben zitten wachten qua reactie. U mag mij alsnog de kopie van het testament toesturen, dan zal ik alsnog de vragen beantwoorden.

Prognose sloot aan bij hypotheekadvies

Een jaar of twee geleden gebruik gemaakt van een gratis adviesgesprek tbv een hypotheek. Na twee jaar kwam het ideale huis voorbij. Gelukkig bleek het oude advies zeer betrouwbaar om te gebruiken!

Super geholpen

Hele goede service. Kan het alleen maar aanraden.

• Afspraken nakomen

Goede objectieve informatie in een prettige sfeer

Goede ervari g ook met snelheid van afhandelen

Erg behulpzaam

Ik ben door te gaan zoeken via google bij van Bruggen terecht gekomen. Ik ben goed geholpen en ik raad ook dit bedrijf aan voor starters ( net zoals ik ).

• Afspraken nakomen

Ik ben met veel aandacht en begrip geholpen.

Met Alexander de Bie (Kantoor Torenstraat Oosterhout) heb ik heel prettig contact gehad, hij heeft mij met aandacht, geduld en veel advies en tijd bijgestaan met de verkoop van mijn huis en het afsluiten van de hypotheek. Ook het contact met Johan( aankoop nieuwe huis) en Jasper(verzekeringen en telefonische vragen) was heel prettig en goed. Door deze prima ervaring kan en zal ik als het zich voordoet dit kantoor met deze mensen aanbevelen om mee in zee te gaan.

• Afspraken nakomen

Prima geholpen, en prima geinformeerd

Ik ben door Alexander prima geholpen. Hij heeft alles duidelijk uitgelegd en zijn best gedaan de beste hypotheek voor mij te vinden. Het omzetten van de hypotheek gaf wat problemen maar hij heeft dit goed opgelost. Ik ben erg tevreden!

Van A tot Z

Bij onze aankoop van onze eerste woning zijn wij uitermate goed begeleid en geadviseerd door Alexander de Bie. Van A tot Z, alles was voor hande en de juiste kennis was aanwezig. Mede door de fijne ''samenwerking'' met Alexander konden wij na het tekenen van het koopcontract binnen 2 weken al de zekerheid hebben dat de financiering rond was. Uitstekend!

Zeer slecht

Adviseur kwam te laat op de afspraak. Heeft niet goed uitgezocht of Venn hypotheken bedrijven met meerdere holdings aannam. Nam weinig zelf contact op, moesten vaak zelf erachteraan. Zou zaken opsturen naar raadhuys voor een inkomensverklaring, dit veel te laat gedaan. Uitstel van ontbindende voorwaarden en bankgarantie aangevraagd zonder ons medeweten. Na uitstel meldde hij dat Venn hypotheken helemaal niet in zee gaat met bedrijf zoals mijn partner heeft. Dit had hij vanaf dag 1 kunnen weten want het staat blijkbaar gewoon op de website van Venn. Daarnaast zei hij niet te weten dat er meerdere holdings waren, hoewel hij vanaf het eerste gesprek over een organogram beschikte. Hij kwam met een nieuwe voorstel maar had dit ook niet verder nagecheckt dan enkel in zijn systeem kijken of ze met zakelijke klanten werken. Nooit excuses voor iets gekregen wat fout was gegaan. Uiteindelijk zijn wij er zelf uitgestapt omdat we totaal geen vertrouwen meer in hadden!

• Afspraken nakomen

Wij vinden het jammer dat u deze ervaring met ons kantoor heeft ondervonden. Graag geven wij onze reactie. De adviseur was in de veronderstelling dat de hypotheekaanvraag in uw situatie geaccepteerd zou worden maar heeft u vooraf ook aangegeven dat uw situatie complex was. Waaruit de complexiteit bestaat is met u besproken, we zullen dit niet hier vermelden ivm uw privacy. De verklaring die opgevraagd moest worden bij Raadhuys kon pas worden opgevraagd toen u uw definitieve jaarstukken had aangeleverd. Dit heeft u op 9 mei gedaan waarna diezelfde dag ook de verklaring is opgevraagd. Daarna bleek inderdaad dat de betreffende geldverstrekker geen aanbod wilde doen. Er is u aangeboden uw aanvraag verder te behandelen, dit is in overleg met u niet gedaan. Wanneer u ons inschakelt om uw aanvraag te verzorgen voelen wij ons ook verantwoordelijk voor de gevolgen als u de hypotheek te laat of niet rond krijgt. Wij zijn daarom dan ook in actie gekomen naar de verkoper om de ontbindende voorwaarden te verlengen. We hopen dat u inmiddels uw hypotheek heeft kunnen regelen. Jammer dat wij u niet verder hebben mogen helpen.

Heel duidelijk en goed

Ik heb het gesprek als heel positief en helder ervaren. Begin 2012 heb ik al gebruik gemaakt van jullie diensten toen ik een huis ging kopen. Ook nu was alles weer heel helder en zijn al mijn vragen beantwoord.

• Afspraken nakomen

Onze Ervaring met van Bruggen Adviesgroep Oosterhout was zeer plezierig en we voelen ons goed geholpen.

• Afspraken nakomen

het is steeds een feest om bij jullie te mogen zijn

• Afspraken nakomen

Er wordt goed naar je geluisterd en men komt met veel bruikbare adviezen. Alles wordt op papier afgedrukt.

• Afspraken nakomen

Het eerste gesprek is heel fijn verlopen. Er is uitgebreid de tijd voor ons genomen en alle informatie is heel duidelijk uitgelegd.

• Afspraken nakomen

Bij het intake gesprek kreeg ik goede informatie en werden mij goede opties aangeboden.

• Afspraken nakomen

Zeer prettige contact gehad.

• Afspraken nakomen

Zeer l klantvriendelijk, duidelijke uitleg mbt onze vragen, fijn contactpersoon. Zijn erg blij dat wij Van Bruggenadviesgroep als onze adviseur hebben.

Torenstraat 15 4901EG Oosterhout

Over Van Bruggen Adviesgroep