zondermeer prima en goed

Een goed en professioneel gesprek gehad met de heerJohan van Beek. Hij kwam zondermeer goed en voldoende senior over en stelde de juiste vragen en gaf adequate en zinvolle informatie met nadrukkelijk toegevoegde waarde ten opzicht van de reeds aanwezige kennis.

• Afspraken nakomen

Goed advies en snelle afhandeling

Zie eerder en advies prijs zou wel lager mogen

• Afspraken nakomen

Altijd goed en eerlijk advies

Het contact met Johan van Beek is zeer prettig. Hij weet voor mij onbekende informatie op heldere manier uit te leggen. Daarbij een goed en eerlijk advies.

• Afspraken nakomen

Ontvangst en gesprek prima.

Vriendelijke ontvangst. Mijn vragen werden meer dan goed beantwoord. Er werd ook alle tijd genomen.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Allemaal heel duidelijk en snel afgehandeld.

Prima.

Erg prettig gesprek

Erg prettig gesprek

Prettig gesprek

Wij hebben een fijn gesprek gehad met Dennie. Hierbij krijgen wij goed inzicht in onze financiële situatie voor onze zoektocht naar een nieuwe woning.

Kijken naar kansen

Als alleenstaande starter is de eerste stap zitten op de huidige woningmarkt geen gegeven. Ik zag de laatste tijd vooral de onmogelijkheden op de markt. Ik heb mijn voorbereiding gedaan maar tijdens mijn gesprek met van Bruggen was er ruimte om te kijken naar mijn kansen. Ik weet niet of ik in komend jaar al erin zal slagen om mijn voet tussen de deur te krijgen maar dat zal niet aan van Bruggen liggen. Het was een fijn gesprek waarin ik mij serieus genomen voelde, er werd uitgebreid de tijd genomen om verschillende scenario's door te spreken.

Goed gesprek

Vertrouwelijke en fijne sfeer

Kundig en gedreven met veel kennis van zaken. Er wordt gedacht in mogelijkheden en niet in wat niet kan. Kortom tevreden!

• Afspraken nakomen

half gesprek, en niets gemaild gekregen

Ik had gevraagd om een pensioen hypotheek gesprek. Het ging alleen over een hypotheek en daar heb ik een advies over ontvangen. Kees

Zeer positief

Vriendelijke adviseur aan huis

• Deskundigheid N.v.t.

Zeer klantvriendelijke en professioneel

Tot nu toe nog maar kort ervaring met Van Bruggen Adviesgroep. Tot dus ver zeer vriendelijke en professioneel geholpen, zelfs s'avonds na werktijd.

• Afspraken nakomen

Fijn gesprek, vriendelijk en deskundig

Vriendelijk te woord gestaan. Duidelijke uitleg

Vlot en deskundig hypotheekadvies

Erg fijne ervaring. Alles werd erg goed uitgelegd, alle vragen geduldig beantwoord en er werd meegedacht naar alternatieven. Het tijdsblok werd ook ruimschoots overschreden, maar wij kregen geen enkel ogenblik dat het gesprek snel afgesloten moest worden. Tevens geen enkele push om snel een beslissing te maken. Kortom, een erg relaxed informerend gesprek

Correct en duidelijk

X

• Afspraken nakomen

Heel professionele en fijne dienstverlening

De financieel adviseur bij Van Bruggen Adviesgroep heeft me in een gesprek heel veel helder kunnen maken en liet zien goed op de hoogte te zijn van alle mogelijkheden. Echt maatwerk dus!

• Afspraken nakomen

Professioneel en fijn in omgang

Heel goed bedrijf waar je deskundig advies krijgt. Zeer makkelijk in omgang. Nemen de tijd voor je. Hier kun je terecht voor alle financiële zaken, verzekeringen en belastingaangiftes Groeten Angelique & Marc

• Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg, kennis van zaken en goede service. Tevens snel handelen en direct doorpakken toen wij hiernaar vroegen.

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Goed meegedacht en uitgebreide deskundige toelichting op mijn vragen.

• Afspraken nakomen

Fijn gesprek, kundig advies!

Prettig gesprek gehad. Een goed gevoel aan het eind van het gesprek en wij zijn goed geholpen.

perfect

Na het ontvangen van een brief van een levensverzekering contact opgenomen. Men nam contact met ons op en zijn daarna alle financiën een keer gaan doornemen en kwamen tot de conclusie dat er dingen verbetert konden worden. Dit is allemaal snel en correct afgehandeld.

• Afspraken nakomen

Een eerste gesprek gehad wat als prettig is ervaren er werd alle tijd voor me genomen.

Prima deskundig advies

Gesproken met een deskundig adviseur inzake de wijze van handelen in een situatie eerder stoppen met werken en met welke aspecten en mogelijke valkuilen rekening gehouden dient te worden. Mijn situatie is best een lastige, dus is deskundige hulp daarbij nodig en dat is prima gelukt en heeft mij tot een bepaalde beslissing kunnen brengen.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, persoonlijk en vakkundig.

Prettig en to the point

Over Van Bruggen Adviesgroep