Goed en eerlijk advies

Zijn goed geholpen eerlijk advies.

• Afspraken nakomen

Alert, flexibel & levering van maatwerk

Alerthei, flexibiliteit en levering van maatwerk waren voor ons belangrijk en doorslaggevend in het proces van de aankoop van onze woning!

Heel fijn geholpen

Vriendelijk, , eerlijk en goede begeleiding gehad van johan en Jasper!

• Afspraken nakomen

Duidelijke, snelle en vriendelijke communicatie.

Verhelderend gesprek.

Wij hadden een aantal vragen over onze hypotheek en pensioen. Er wordt goed naar je geluisterd en je krijgt een goed en duidelijk advies. Wij kunnen het iedereen aanraden.

• Afspraken nakomen

Prettig rustig en duidelijk adviesgesprek

Het was een zeer prettig gesprek, waarbij wij rustig, vriendelijk en duidelijk advies hebben mogen ontvangen. Zodra wij een keuze hebben gemaakt wat wij willen gaan doen, komen wij zeker terug bij deze adviseur.

Klant vriendelijk en deskundig

Wordt altijd zeer vriendelijk te woord gestaan. Zoeken altijd mee naar oplossingen. Deskundig.

Zeer behulpzaam

• Afspraken nakomen

Goed orienteringsgesprek prettig ontvangen en correcte afspraken.

• Afspraken nakomen

Goede en duidelijke uitleg top

Goede uitleg en gevraagd aanvullende informatie te verstrekken omtrent verminderen arbeidsuren in combinatie deel pensioen naar voren halen.

Deskundig advies

Deskundig en leerzaam gesprek

super fijn gesprek

We hebben pas 1 afspraak gehad en die was zeer plezierig

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Duidelijk en betrouwbaar advies.

We werden vriendelijk ontvangen en in een mum van tijd wisten we ook wat de (on)mogelijkheden waren.

Meedenkend, vriendelijk, en duidelijk

Negon al met de afspraak. Voor mij was vervoer lastig, geen probleem, doen we het via video bellen. Van te voren kon ik via beveiligde app alle gegevens en papieren doorsturen. Super dus. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Aan het eind van het gesprek was het helder. Alles werd gelijk netjes op een rij gezet in de mail.

Goed geholpen en duidelijk

Erg tevreden op de manier hoe hun alles hebben geregeld gewoon top

• Afspraken nakomen

echt heel prettig en fijn

Ben geholpen in Oosterhout door Johan van Beek. Wat een fijne ervaring in rust, duidelijkheid, vriendelijkheid en klantgericht met een juist en eerlijk advies.

• Afspraken nakomen

Kennis van zaken en heel meedenkend

Betrouwbaar en vertrouwelijk gesprek!!

Fijn advies gesprek

Onze gesprekspartner had verstand van zaken en wist op een eenvoudige wijze te vertellen waar de risico's en mogelijkheden zaten. Daarna een goed gespreksverslag ontvangen. Zeer tevreden.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Top ervaring- en dienstverlening; meedenken in mogelijkheden, snel en komt alle afspraken na.

Fijne ervaring; juist en kundig advies, meedenken in mogelijkheden en alle afspraken zijn na gekomen. Tevens goede communicatie en bereikbaarheid.

• Afspraken nakomen

Het was een rustig begrijpend gesprek .

Zie boven ..

• Afspraken nakomen

keurige ontvangst en duidelijke en realistische uitleg.

zie bovenstaande opmerking.

Heb goed advies gehad

Het was duidelijk en leerzaam

• Afspraken nakomen

Goed, prettig, netjes en beleefd, wél duur.

Zie hierboven. Héél menselijk, goed en innemend. Er wordt veel ruimte gelaten om vragen te stellen, je mening te geven, je wensen duidelijk te maken én daar wordt prima op ingespeeld tot dat je als klant tevreden bent. Dat is heel mooi. Nogmaals, wel erg prijzig. Vriendelijke groet, Bart Sluis.

• Afspraken nakomen

We zullen vast niet de allergoedkoopste zijn maar u krijgt, zoals u zelf al aangeeft, wel de beste service.

Er werd naar al mijn vragen geluisterd

Ik was ondanks dat ik al twee huizen heb gehad nogal onwetend, omdat het het eerste huis ik dat ik alleen ga kopen. Ik voelde me veilig om iedere vraag die ik had te kunnen stellen. En ook op vragen na het oriënterend gesprek kreeg ik gelijk antwoord per mail. Ik kon met een duidelijk beeld hoe hoog ik kon bieden mijn bezichtiging gaan doen.

Duidelijk en goed advies

Professioneel en helder advies gekregen. Alles werd duidelijk en met alle tijd uitgelegd!

Over Van Bruggen Adviesgroep