Goed gesprek met een deskundige

We hebben een fijn gesprek gehad. Johan was duidelijk, open en heeft ons veel informatie gegeven. Zeker aan te bevelen!

• Afspraken nakomen

zeer snel, deskundig en klantvriendelijk

Digitale uploads werken goed daardoor een vlot eerste gesprek waar snelle opvolging aan gegeven wordt.

Hypotheek vraag

Snel de mogelijkheden besproken

Heel fijn

Uitstekende hulp gekregen. Duidelijke informatie en een zeer vriendelijke adviseur. Heel erg bedankt en tot snel!

Klant- en gebruiksvriendelijk

Heldere afspraken kunnen maken en informatie op gebruiksvriendeijke en snelle manier kunnen aanleveren

Formidabele

De adviseuse heeft een goede vakkennis . en geeft je een goed advies van de hypotheek, en een goede uitleg over de vorm van de hypotheek. Top

• Afspraken nakomen

Uitstekend, open en to-the-point advies.

Dit was mijn vierde bezoek aan een financieel adviseur inzake een overbruggingskrediet. Waar de vorige adviseurs hun bronnen afschermden waartoe zij tot een bepaald advies kwamen, was Van Bruggen open en besprak de mogelijke opties; een verademing. deze adviseur kan ik iedereen aanraden.

• Afspraken nakomen

Informatie gekregen mbt mijn pensioen. Duidelijke uitleg. Goede service.

• Afspraken nakomen

Goed, prima en deskundig voorzien van advies

Ik kon snel terecht en ben vriendelijk geholpen door zowel helpdesk als de adviseur. Advies was ook helder

Goed en eerlijk advies

Zijn goed geholpen eerlijk advies.

• Afspraken nakomen

Alert, flexibel & levering van maatwerk

Alerthei, flexibiliteit en levering van maatwerk waren voor ons belangrijk en doorslaggevend in het proces van de aankoop van onze woning!

Heel fijn geholpen

Vriendelijk, , eerlijk en goede begeleiding gehad van johan en Jasper!

• Afspraken nakomen

Duidelijke, snelle en vriendelijke communicatie.

Verhelderend gesprek.

Wij hadden een aantal vragen over onze hypotheek en pensioen. Er wordt goed naar je geluisterd en je krijgt een goed en duidelijk advies. Wij kunnen het iedereen aanraden.

• Afspraken nakomen

Prettig rustig en duidelijk adviesgesprek

Het was een zeer prettig gesprek, waarbij wij rustig, vriendelijk en duidelijk advies hebben mogen ontvangen. Zodra wij een keuze hebben gemaakt wat wij willen gaan doen, komen wij zeker terug bij deze adviseur.

Klant vriendelijk en deskundig

Wordt altijd zeer vriendelijk te woord gestaan. Zoeken altijd mee naar oplossingen. Deskundig.

Zeer behulpzaam

• Afspraken nakomen

Goed orienteringsgesprek prettig ontvangen en correcte afspraken.

• Afspraken nakomen

Goede en duidelijke uitleg top

Goede uitleg en gevraagd aanvullende informatie te verstrekken omtrent verminderen arbeidsuren in combinatie deel pensioen naar voren halen.

Deskundig advies

Deskundig en leerzaam gesprek

super fijn gesprek

We hebben pas 1 afspraak gehad en die was zeer plezierig

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Duidelijk en betrouwbaar advies.

We werden vriendelijk ontvangen en in een mum van tijd wisten we ook wat de (on)mogelijkheden waren.

Meedenkend, vriendelijk, en duidelijk

Negon al met de afspraak. Voor mij was vervoer lastig, geen probleem, doen we het via video bellen. Van te voren kon ik via beveiligde app alle gegevens en papieren doorsturen. Super dus. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Aan het eind van het gesprek was het helder. Alles werd gelijk netjes op een rij gezet in de mail.

Goed geholpen en duidelijk

Erg tevreden op de manier hoe hun alles hebben geregeld gewoon top

• Afspraken nakomen

echt heel prettig en fijn

Ben geholpen in Oosterhout door Johan van Beek. Wat een fijne ervaring in rust, duidelijkheid, vriendelijkheid en klantgericht met een juist en eerlijk advies.

Torenstraat 15

4901EG Oosterhout