Klant- en gebruiksvriendelijk

Heldere afspraken kunnen maken en informatie op gebruiksvriendeijke en snelle manier kunnen aanleveren

Formidabele

De adviseuse heeft een goede vakkennis . en geeft je een goed advies van de hypotheek, en een goede uitleg over de vorm van de hypotheek. Top

• Afspraken nakomen

Uitstekend, open en to-the-point advies.

Dit was mijn vierde bezoek aan een financieel adviseur inzake een overbruggingskrediet. Waar de vorige adviseurs hun bronnen afschermden waartoe zij tot een bepaald advies kwamen, was Van Bruggen open en besprak de mogelijke opties; een verademing. deze adviseur kan ik iedereen aanraden.

• Afspraken nakomen

Informatie gekregen mbt mijn pensioen. Duidelijke uitleg. Goede service.

• Afspraken nakomen

Goed, prima en deskundig voorzien van advies

Ik kon snel terecht en ben vriendelijk geholpen door zowel helpdesk als de adviseur. Advies was ook helder

Goed en eerlijk advies

Zijn goed geholpen eerlijk advies.

• Afspraken nakomen

Alert, flexibel & levering van maatwerk

Alerthei, flexibiliteit en levering van maatwerk waren voor ons belangrijk en doorslaggevend in het proces van de aankoop van onze woning!

Heel fijn geholpen

Vriendelijk, , eerlijk en goede begeleiding gehad van johan en Jasper!

• Afspraken nakomen

Duidelijke, snelle en vriendelijke communicatie.

Verhelderend gesprek.

Wij hadden een aantal vragen over onze hypotheek en pensioen. Er wordt goed naar je geluisterd en je krijgt een goed en duidelijk advies. Wij kunnen het iedereen aanraden.

• Afspraken nakomen

Prettig rustig en duidelijk adviesgesprek

Het was een zeer prettig gesprek, waarbij wij rustig, vriendelijk en duidelijk advies hebben mogen ontvangen. Zodra wij een keuze hebben gemaakt wat wij willen gaan doen, komen wij zeker terug bij deze adviseur.

Klant vriendelijk en deskundig

Wordt altijd zeer vriendelijk te woord gestaan. Zoeken altijd mee naar oplossingen. Deskundig.

Zeer behulpzaam

Heel goed

Goed orienteringsgesprek prettig ontvangen en correcte afspraken.

• Afspraken nakomen

Goede en duidelijke uitleg top

Goede uitleg en gevraagd aanvullende informatie te verstrekken omtrent verminderen arbeidsuren in combinatie deel pensioen naar voren halen.

Deskundig advies

Deskundig en leerzaam gesprek

super fijn gesprek

We hebben pas 1 afspraak gehad en die was zeer plezierig

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Duidelijk en betrouwbaar advies.

We werden vriendelijk ontvangen en in een mum van tijd wisten we ook wat de (on)mogelijkheden waren.

Meedenkend, vriendelijk, en duidelijk

Negon al met de afspraak. Voor mij was vervoer lastig, geen probleem, doen we het via video bellen. Van te voren kon ik via beveiligde app alle gegevens en papieren doorsturen. Super dus. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Aan het eind van het gesprek was het helder. Alles werd gelijk netjes op een rij gezet in de mail.

Goed geholpen en duidelijk

Erg tevreden op de manier hoe hun alles hebben geregeld gewoon top

• Afspraken nakomen

echt heel prettig en fijn

Ben geholpen in Oosterhout door Johan van Beek. Wat een fijne ervaring in rust, duidelijkheid, vriendelijkheid en klantgericht met een juist en eerlijk advies.

• Afspraken nakomen

Kennis van zaken en heel meedenkend

Betrouwbaar en vertrouwelijk gesprek!!

Fijn advies gesprek

Onze gesprekspartner had verstand van zaken en wist op een eenvoudige wijze te vertellen waar de risico's en mogelijkheden zaten. Daarna een goed gespreksverslag ontvangen. Zeer tevreden.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Top ervaring- en dienstverlening; meedenken in mogelijkheden, snel en komt alle afspraken na.

Fijne ervaring; juist en kundig advies, meedenken in mogelijkheden en alle afspraken zijn na gekomen. Tevens goede communicatie en bereikbaarheid.

• Afspraken nakomen

Het was een rustig begrijpend gesprek .

Zie boven ..

Bedrijfsgegevens

Torenstraat 15

4901EG Oosterhout

[email protected]

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.