Erg behulpzaam

Ik ben door te gaan zoeken via google bij van Bruggen terecht gekomen. Ik ben goed geholpen en ik raad ook dit bedrijf aan voor starters ( net zoals ik ).

• Afspraken nakomen

Ik ben met veel aandacht en begrip geholpen.

Met Alexander de Bie (Kantoor Torenstraat Oosterhout) heb ik heel prettig contact gehad, hij heeft mij met aandacht, geduld en veel advies en tijd bijgestaan met de verkoop van mijn huis en het afsluiten van de hypotheek. Ook het contact met Johan( aankoop nieuwe huis) en Jasper(verzekeringen en telefonische vragen) was heel prettig en goed. Door deze prima ervaring kan en zal ik als het zich voordoet dit kantoor met deze mensen aanbevelen om mee in zee te gaan.

• Afspraken nakomen

Prima geholpen, en prima geinformeerd

Ik ben door Alexander prima geholpen. Hij heeft alles duidelijk uitgelegd en zijn best gedaan de beste hypotheek voor mij te vinden. Het omzetten van de hypotheek gaf wat problemen maar hij heeft dit goed opgelost. Ik ben erg tevreden!

Van A tot Z

Bij onze aankoop van onze eerste woning zijn wij uitermate goed begeleid en geadviseerd door Alexander de Bie. Van A tot Z, alles was voor hande en de juiste kennis was aanwezig. Mede door de fijne ''samenwerking'' met Alexander konden wij na het tekenen van het koopcontract binnen 2 weken al de zekerheid hebben dat de financiering rond was. Uitstekend!

Zeer slecht

Adviseur kwam te laat op de afspraak. Heeft niet goed uitgezocht of Venn hypotheken bedrijven met meerdere holdings aannam. Nam weinig zelf contact op, moesten vaak zelf erachteraan. Zou zaken opsturen naar raadhuys voor een inkomensverklaring, dit veel te laat gedaan. Uitstel van ontbindende voorwaarden en bankgarantie aangevraagd zonder ons medeweten. Na uitstel meldde hij dat Venn hypotheken helemaal niet in zee gaat met bedrijf zoals mijn partner heeft. Dit had hij vanaf dag 1 kunnen weten want het staat blijkbaar gewoon op de website van Venn. Daarnaast zei hij niet te weten dat er meerdere holdings waren, hoewel hij vanaf het eerste gesprek over een organogram beschikte. Hij kwam met een nieuwe voorstel maar had dit ook niet verder nagecheckt dan enkel in zijn systeem kijken of ze met zakelijke klanten werken. Nooit excuses voor iets gekregen wat fout was gegaan. Uiteindelijk zijn wij er zelf uitgestapt omdat we totaal geen vertrouwen meer in hadden!

• Afspraken nakomen

Wij vinden het jammer dat u deze ervaring met ons kantoor heeft ondervonden. Graag geven wij onze reactie. De adviseur was in de veronderstelling dat de hypotheekaanvraag in uw situatie geaccepteerd zou worden maar heeft u vooraf ook aangegeven dat uw situatie complex was. Waaruit de complexiteit bestaat is met u besproken, we zullen dit niet hier vermelden ivm uw privacy. De verklaring die opgevraagd moest worden bij Raadhuys kon pas worden opgevraagd toen u uw definitieve jaarstukken had aangeleverd. Dit heeft u op 9 mei gedaan waarna diezelfde dag ook de verklaring is opgevraagd. Daarna bleek inderdaad dat de betreffende geldverstrekker geen aanbod wilde doen. Er is u aangeboden uw aanvraag verder te behandelen, dit is in overleg met u niet gedaan. Wanneer u ons inschakelt om uw aanvraag te verzorgen voelen wij ons ook verantwoordelijk voor de gevolgen als u de hypotheek te laat of niet rond krijgt. Wij zijn daarom dan ook in actie gekomen naar de verkoper om de ontbindende voorwaarden te verlengen. We hopen dat u inmiddels uw hypotheek heeft kunnen regelen. Jammer dat wij u niet verder hebben mogen helpen.

Heel duidelijk en goed

Ik heb het gesprek als heel positief en helder ervaren. Begin 2012 heb ik al gebruik gemaakt van jullie diensten toen ik een huis ging kopen. Ook nu was alles weer heel helder en zijn al mijn vragen beantwoord.

• Afspraken nakomen

Onze Ervaring met van Bruggen Adviesgroep Oosterhout was zeer plezierig en we voelen ons goed geholpen.
  • Afspraken nakomen

het is steeds een feest om bij jullie te mogen zijn
  • Afspraken nakomen

Er wordt goed naar je geluisterd en men komt met veel bruikbare adviezen. Alles wordt op papier afgedrukt.
  • Afspraken nakomen

Het eerste gesprek is heel fijn verlopen. Er is uitgebreid de tijd voor ons genomen en alle informatie is heel duidelijk uitgelegd.
  • Afspraken nakomen

Bij het intake gesprek kreeg ik goede informatie en werden mij goede opties aangeboden.
  • Afspraken nakomen

Zeer prettige contact gehad.
  • Afspraken nakomen

Zeer l klantvriendelijk, duidelijke uitleg mbt onze vragen, fijn contactpersoon. Zijn erg blij dat wij Van Bruggenadviesgroep als onze adviseur hebben.
  • Afspraken nakomen

Heldere uitleg, duidelijk advies, vriendelijke bejegening.
  • Afspraken nakomen

Zeer tevreden over hulp bij hypotheek in 2016. Wij hebben alle verzekeringen ondergebracht bij van Bruggen Adviesgroep in Oosterhout. We worden nog steeds prima geholpen met lopende zaken. Een pluim voor Robert Maljaars en Anne Sprenger!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Gegevens opgevraagd bij huidige financier en door gegeven aan van Bruggen groep ,kreeg te horen dat er kontakt zou worden opgenomen. Tot opheden niets gehoord
  • Deskundigheid N.v.t.

Beste meneer, ik heb uw gegevens mogen ontvangen. Ik probeer elk verzoek zo snel mogelijk af te handelen. Het maken van uw voorstel stond nog op de planning. Ik begrijp uit uw reactie dat u reeds een reactie had verwacht, vervelend om dit te horen.

Uitgebreide info ontvangen over mogelijkheden. Tot op heden buitengewoon tevreden,

goed advies gekregen
  • Afspraken nakomen

Wij zijn tot nu toe zeer tevreden met de service van Johan van Beek. Hij is vriendelijk en discreet. Wij kunnen hem zeker aanbevelen!

• Afspraken nakomen

Hier en daar wat schoonheidsfoutjes m.b.t. getallen.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn.

Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

Over Van Bruggen Adviesgroep Oosterhout