Een goede samenwerking. Snelle reactie op vragen. Duidelijk advies. Een echte aanrader voor een goed advies.

• Afspraken nakomen

Wij zijn zeer tevreden met de adviezen van onze adviseur Jan Glastra. Wij hebben echt het idee dat Jan met ons meedenkt en de voor ons voordeligste aanbieding zoekt. Ook komt hij zelf met voorstellen waar wij zo niet bij stil staan. Wij hopen nog jaren gebruik te kunnen maken van zijn expertise. Bedankt Jan.

• Afspraken nakomen

Klant is koning is hier van toepassing. Je hoopt op een 8 en je krijgt een 9.

• Afspraken nakomen

Gewoon erg prettig, duidelijke taal en uitleg!!

• Afspraken nakomen

Met van Bruggen besparen we veel kosten doordat alles goed is vergeleken en is uitgezocht door onze adviseur. Wij zijn erg tevreden op van Bruggen

• Afspraken nakomen

We heb ben een heel prettig gesprek gehad.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Wij mijn vrouw en ik hebben alleen maar zeer goede ervaring met van Bruggen advies groep in meppel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Stationsweg 40 7941HE Meppel