Onze ervaring is ,de eerlijkheid die er geboden word,en je snel en correct geholpen word ,ook een afspraak en je zit nog met vragen Mag je altijd even bellen of een mailtje sturen

• Afspraken nakomen

Dhr. Glastra is vakbekwaam, geeft goed advies en komt zijn afspraken altijd na!

• Afspraken nakomen

Weer zeer prettig en goed geholpen met de hypotheek die we aan willen passen ivm een nieuwe keuken. Goed geadviseerd over de mogelijkheden en alles werd vervolgens voor ons in gang gezet. Helemaal geweldig.

• Afspraken nakomen

Bemiddeling bij voorbereiding van een hypotheek afsluiten was opmerkelijk. Alles stond of viel met een onduidelijkheid in een arbeidsovereenkomst en die onduidelijkheid werd door de vasthoudendheid van dhr. Glastra opgehelderd. Hiervoor onze hartelijke dank. Ook worden principes van klanten in alles meegenomen!

• Afspraken nakomen

Super goed en deskundig geholpen door de heer j Glastra. Helemaal tevreden, dus een terechte 10.

• Afspraken nakomen

Wij hebben de heer Glastra als adviseur in handen genomen voor het begeleiden & advies voor aankopen eerste koop woning. Onze eerste indruk gaf ons direct veel vertrouwen en hij heeft ons duidelijk alle stappen verteld die er ondernomen moeten worden voor de aanschaf van een woning. In duidelijke en begrijpelijke (lees; jip & janneke) taal heeft hij ons alles uitgelegd wat er van ons verlangt word bij zowel aankoop als hypotheek. Nu wij het gehele proces achter de rug hebben van makelaars en hypotheken, kijken we echt terug op een zeer tevreden keuze om Van Bruggen / dhr. Glastra te benaderen voor dit proces, we zijn echt ontzorgd en hebben zeker een goed gevoel bij de afgesloten hypotheek.

• Afspraken nakomen

Snelle reactie, erg klantvriendelijk, soms wat snel in uitleg maar geen bezwaar als je het nogmaals vraagt. Prettige samenwerking.

• Afspraken nakomen

Erg fijne service gehad. Duidelijke uitleg en adviezen wat betreft de hypotheek.

• Afspraken nakomen

Altijd goed, kundig en vrijblijvend advies gekregen over diverse vraagstukken. Jan denkt altijd met ons mee

• Afspraken nakomen

Altijd tijd. Altijd een passend maatwerkadvies. En altijd heel persoonlijk contact. Al jarenlang onze vertrouwde adviseur!

Betrouwbaar en persoonlijk.

• Afspraken nakomen

De heer Glastra is altijd bij de tijd qua deskundigheid, altijd bereikbaar en benaderbaar en denkt met de klant mee alsof het zijn eigen portemonnee betreft.

• Afspraken nakomen

Deskundig, klantvriendelijk, flexibel en afsprakentrouw

• Afspraken nakomen

Mijn ervaringen met Van Bruggen Adviesgroep Meppel zijn bijzonder positief. Vanaf het eerste gesprek inmiddels enkele jaren geleden! Bijzonder laagdrempelig, no nonsense en prima adviezen. Er is goed inzicht in de ontwikkelingen in de markt.

• Afspraken nakomen

Jan is een goede adviseur. Hij legt mij goed de situatie uit en zijn adviezen zijn goed en voelen bij mij ook goed. Grote kracht vind ik dat de periodieke overleggen niet op zichzelf staan maar dat gemaakte afspraken terugkomen en tegen de realiteit van het betreffende moment worden gehouden.

• Afspraken nakomen

Wordt altijd zeer vriendelijk ontvangen. De uitleg en advies over de hypotheek en alles wat daar mee samen hangt is duidelijk. Ben zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk, en duidelijke uitleg ( nooit te beroerd om het nog eens en nog eens en nog eens uit te leggen). Neemt je mee in het proces en begeleid je in het maken van je eigen beslissing afgestemd op je persoonlijke situatie. Een keer per jaar gaan we samen even kijken wat de stand van zaken is en of er iets moet worden aangepast in hypotheek of verzekering. Ook dan prima begeleiding en duidelijke uitleg over veranderingen in voorwaarden en prijzen.

• Afspraken nakomen

Wij komen al jaren voor al onze zaken [hypotheek/verzekeringen]bij Van Bruggen Adviesgroep Meppel en wij zijn zeer tevreden over de service en expertise van de heer J.Glastra.

• Afspraken nakomen

Bijzonder prettig contact met de heer Glastra. Heeft altijd een passend en deskundig antwoord op de vragen die mijn vrouw en ik hebben. Voor ons is het altijd plezierig om met de heer Glastra een afspraak te maken, temeer omdat hij er steeds blijk van geeft te willen helpen. Wij bevelen Van Bruggen in het algemeen en de heer Glastra in het bijzonder bij iedereen van harte aan !

• Afspraken nakomen

Kundig, vertrouwd, transparant, adequaat, betrouwbaar. Wij zijn erg tevreden over de wijze waarop wij op het vlak van hypotheken en verzekeringen ontzorgd worden.

• Afspraken nakomen

Ben positief over van Bruggen Meppel. Als ik een vraag heb kan ik gewoon naar binnen lopen en de vraag stellen en dit wordt direct op gepakt.

• Afspraken nakomen

Prettige werkwijze. Helder en uitstekend advies gekregen.

• Afspraken nakomen

Zeer prettig en deskundig geadviseerd! Betrokkenheid bij het advies en de begeleiding is zeer goed en onze wensen zijn goed in beeld gebracht.

• Afspraken nakomen

Een goede samenwerking. Snelle reactie op vragen. Duidelijk advies. Een echte aanrader voor een goed advies.

Over Van Bruggen Adviesgroep