Erg prettige experts. Ze hebben alle benodigde kennis en geven duidelijk en eerlijk advies! Staan ook altijd klaar en open voor vragen. Nemen de tijd als iets onduidelijk mocht zijn om het uit te leggen.

• Afspraken nakomen

Betrokken en deskundig in advies en nakomen afspraken.

• Afspraken nakomen

We worden altijd correct en vriendelijk behandeld

• Afspraken nakomen

Zeer correct en deskundig geholpen en voorgelicht. Ook de klantvriendelijkheid is standaard.....zeer vriendelijk geholpen.

• Afspraken nakomen

Goed te bereiken, makkelijk een afspraak mee te plannen en dingen worden duidelijk uitgelegd.

• Afspraken nakomen

Goed en duidelijk advies, ook in een niet-standaard situatie. Handige tips die je bij een bank nooit zou krijgen.

• Afspraken nakomen

Goed geholpen. Erg duidelijke uitleg!

• Afspraken nakomen

Wij zijn erg goed geholpen door Jan, duidelijke uitleg en duidelijke antwoorden op al onze vragen!

• Afspraken nakomen

zaken worden goed geregeld, geeft vertrouwen

• Afspraken nakomen

Zeer prettige samenwerking! Makkelijk en snel mail contact. Bereid om overal bij te helpen en uitleg over te geven. Neemt rustig overal de tijd voor.

• Afspraken nakomen

erg fijne samenwerking, alles word duidelijk vertelt en uitlegt.

• Afspraken nakomen

Als je vragen hebt krijg je heel snel een antwoord waar je wat aan hebt. Ze zijn heel duidelijk en komen alle afspraken na. Ze helpen waar nodig.

• Afspraken nakomen

Jan Glastra geeft duidelijk advies, denkt mee in je situatie. Is zeker bereid om informatie meerdere keren uit te leggen.

• Afspraken nakomen

Een prettig bedrijf om mee samen te werken. Zeer goede samenwerking gehad en nog steeds. Zeer correct en ze zoeken altijd de beste oplossing voor je! Afspraken worden goed nagekomen , en ze denken echt met je mee. Ik hoop nog vele jaren samen met ze te werken.

• Afspraken nakomen

Jan en zijn team hebben alles super voor ons geregeld! Onze hypotheek kan er weer even tegen!

• Afspraken nakomen

Onze ervaring is ,de eerlijkheid die er geboden word,en je snel en correct geholpen word ,ook een afspraak en je zit nog met vragen Mag je altijd even bellen of een mailtje sturen

• Afspraken nakomen

Dhr. Glastra is vakbekwaam, geeft goed advies en komt zijn afspraken altijd na!

• Afspraken nakomen

Weer zeer prettig en goed geholpen met de hypotheek die we aan willen passen ivm een nieuwe keuken. Goed geadviseerd over de mogelijkheden en alles werd vervolgens voor ons in gang gezet. Helemaal geweldig.

• Afspraken nakomen

Bemiddeling bij voorbereiding van een hypotheek afsluiten was opmerkelijk. Alles stond of viel met een onduidelijkheid in een arbeidsovereenkomst en die onduidelijkheid werd door de vasthoudendheid van dhr. Glastra opgehelderd. Hiervoor onze hartelijke dank. Ook worden principes van klanten in alles meegenomen!

• Afspraken nakomen

Super goed en deskundig geholpen door de heer j Glastra. Helemaal tevreden, dus een terechte 10.

• Afspraken nakomen

Wij hebben de heer Glastra als adviseur in handen genomen voor het begeleiden & advies voor aankopen eerste koop woning. Onze eerste indruk gaf ons direct veel vertrouwen en hij heeft ons duidelijk alle stappen verteld die er ondernomen moeten worden voor de aanschaf van een woning. In duidelijke en begrijpelijke (lees; jip & janneke) taal heeft hij ons alles uitgelegd wat er van ons verlangt word bij zowel aankoop als hypotheek. Nu wij het gehele proces achter de rug hebben van makelaars en hypotheken, kijken we echt terug op een zeer tevreden keuze om Van Bruggen / dhr. Glastra te benaderen voor dit proces, we zijn echt ontzorgd en hebben zeker een goed gevoel bij de afgesloten hypotheek.

• Afspraken nakomen

Snelle reactie, erg klantvriendelijk, soms wat snel in uitleg maar geen bezwaar als je het nogmaals vraagt. Prettige samenwerking.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.