We zijn zeer tevreden over de begeleiding door VBA. We vertrouwen op de deskundigheid van met name Jan Glastra. Het tempo, de efficiency en het nakomen van de afspraken zijn hierin zwaarwegende factoren. Maar ook gewoon ...prettig!

• Afspraken nakomen

onze ervaring is bijzonder goed ,we hebben veel steun hieraan ,en zijn daardoor lekker weer op de goede weg alles word altijd goed besproken en uitlegt ,en het mooie hier ook van ,is als je het even niet meer weet je altijd even een vangbord hebt .dank jullie wel super blij mee

• Afspraken nakomen

Ik heb een zeer fijne ervaring met Van Bruggen adviesgroep. Komen afspraken goed na en helpen met alles wat je nodig bent.

• Afspraken nakomen

Zeer prettige samenwerking, geven snel en helder antwoord en zijn bereid om altijd een extra stapje voor de klant te zetten (extra service)

• Afspraken nakomen

Tot dusver prettige samenwerking. Jan legt alles in eenvoucige taal uit. Verder handelt hij ook naar wat de klant van hem vraagt en wat voor de klant het voordeligst is. Kortom, er wordt altijd met je mee gedacht en dat is prettig

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring met vanBruggen Meppel is altijd heel positief geweest, altijd goed advies in de loop van de jaren ontvangen, en daarom ook onze nieuwe hypotheek. VanBruggen in Meppel kan ik zeker aanbevelen

• Afspraken nakomen

Deskundige uitleg zonder dat het moeilijk te begrijpen is. Verder zeer fijn in omgang geen blablabla mentaliteit

• Afspraken nakomen

Erg prettige experts. Ze hebben alle benodigde kennis en geven duidelijk en eerlijk advies! Staan ook altijd klaar en open voor vragen. Nemen de tijd als iets onduidelijk mocht zijn om het uit te leggen.

• Afspraken nakomen

Betrokken en deskundig in advies en nakomen afspraken.

• Afspraken nakomen

We worden altijd correct en vriendelijk behandeld

• Afspraken nakomen

Zeer correct en deskundig geholpen en voorgelicht. Ook de klantvriendelijkheid is standaard.....zeer vriendelijk geholpen.

• Afspraken nakomen

Goed te bereiken, makkelijk een afspraak mee te plannen en dingen worden duidelijk uitgelegd.

• Afspraken nakomen

Goed en duidelijk advies, ook in een niet-standaard situatie. Handige tips die je bij een bank nooit zou krijgen.

• Afspraken nakomen

Goed geholpen. Erg duidelijke uitleg!

• Afspraken nakomen

Wij zijn erg goed geholpen door Jan, duidelijke uitleg en duidelijke antwoorden op al onze vragen!

• Afspraken nakomen

zaken worden goed geregeld, geeft vertrouwen

• Afspraken nakomen

Zeer prettige samenwerking! Makkelijk en snel mail contact. Bereid om overal bij te helpen en uitleg over te geven. Neemt rustig overal de tijd voor.

• Afspraken nakomen

erg fijne samenwerking, alles word duidelijk vertelt en uitlegt.

• Afspraken nakomen

Als je vragen hebt krijg je heel snel een antwoord waar je wat aan hebt. Ze zijn heel duidelijk en komen alle afspraken na. Ze helpen waar nodig.

• Afspraken nakomen

Jan Glastra geeft duidelijk advies, denkt mee in je situatie. Is zeker bereid om informatie meerdere keren uit te leggen.

• Afspraken nakomen

Een prettig bedrijf om mee samen te werken. Zeer goede samenwerking gehad en nog steeds. Zeer correct en ze zoeken altijd de beste oplossing voor je! Afspraken worden goed nagekomen , en ze denken echt met je mee. Ik hoop nog vele jaren samen met ze te werken.

• Afspraken nakomen

Jan en zijn team hebben alles super voor ons geregeld! Onze hypotheek kan er weer even tegen!

Over Van Bruggen Adviesgroep