Duidelijk, helder en zéér vakbekwaam

Al meer dan 10 jaar klant, en dit zal zo blijven ook.

Gewoon goed

Goed en duidelijke uitleg. Minpuntje, geen afspraak in de avond mogelijk.

alles wat ik nodig heb

goed en duidelijk

Professioneel gesprek

De informatie die ik kreeg kan ik goed gebruiken.

Kundige, professionele adviezen: aanrader

Fantastisch oriënterend gesprek gehad. Duidelijke verhalen, alle vragen werden eerlijk, vol kennis en duidelijk beantwoord. Als wij een hypotheek gaan afsluiten, weet ik zeker dat ik weer terug kom. Bedankt voor dit gesprek!

Jarenlang goed

Accuraat

Goed en deskundig

Goed geholpen, duidelijk informatie en alle vragen worden duidelijk beantwoord. Als je weg gaat weet je waar je rekening mee moet houden.

prettig

Mijn vragen worden duidelijk beantwoord. Prettige omgang.

Netjes en duidelijk geholpen

Netjes en duidelijk geholpen Alleen een hoop geld voor 1 uurtje

Geweldig goed geregeld

Bank deed moeilijk en had lang werk. Maar met veel geduld hebben ze het goed opgelost

• Afspraken nakomen

Al meer dan 20 jaar onze persoonlijke hypotheekadviseur!

Onze ervaring met de Van Bruggen Adviesgroep (Jan Glastra) is al jaren bijzonder goed. Dat wij al meer dan 20 jaar klant zijn zegt eigenlijk wel genoeg. De adviezen die wij door de jaren heen hebben ontvangen hebben ons zeer veel hypotheekrente bespaard. De kennis is altijd actueel, communicatie helder en snel, en vanwege de persoonlijke betrokkenheid is er altijd tijd om bij te praten. Voor ons geen andere adviseur.

Altijd keurig gergeld

Altijd keurig op tijd en komen de afspraken na de perfecte hypotheek adviseur.

• Afspraken nakomen

Ze zijn er altijd als je ze nodig hebt.

Als ik mail bellen ze mij altijd binnen 24 uur terug. En als het dringend is zelfs nog sneller. Ze geven mij goed advies ze tevreden.

Niet klantgericht en klantvriendelijk

Afspraak maken ging al moeizaam, bevestiging per mail ontbreekt. Digitaal afspreken niet mogelijk. Moest maand wachten. Tijdstip 15.30u was populair, mogelijkheden na openingstijden werden niet geboden. Flexibiliteit ver te zoeken. Gesprek was kort en krachtig, konden niks voor mij betekenen met hypotheek mogelijkheden voor in box 3. Typisch want via advieskeuze kwam ik uit bij Van Bruggen. Inmiddels gelukkig wel vriendelijk geholpen en wel degelijk mogelijkheden gekregen bij diverse concurrenten. Had op z'n minst navraag gedaan naar mogelijkheden en was er op terug gekomen, zelfs dat niet!

• Afspraken nakomen

Wat vervelend dat u ons gesprek zo heeft ervaren! Dat is natuurlijk niet de bedoeling, mijn welgemeende excuses hiervoor. Ik moest even in mijn notities duiken want het is al een paar maanden geleden. Ik zie dat ik helaas niks voor u kon betekenen op basis van de in dat gesprek aangeleverde stukken, dat is nooit fijn nieuws. Wel heel fijn dat het u uiteindelijk toch ergens anders is gelukt om e.e.a. te regelen. Ik wens u veel woonplezier.

Deskundig en vlot

Al jaren goed en deskundig geholpen!

Duidelijk, netjes en correct

Fijn en netjes behandeld tijdens het verlengen en omzetten van onze hypotheek. Probeert het beste voor de klant eruit te halen, en bij vragen zeer snel en duidelijk antwoord.

• Afspraken nakomen

Perfecte begeleiding en verzorging van hypotheek - ook voor ondernemers

Als ondernemer een huis kopen is geen standaard proces, zeker niet in deze tijden. Een hypotheekverstrekker zoekt, begrijpelijk, comfort bij de financiële huishouding van de ondernemer (zakelijk en prive). Van Bruggen Meppel (Jan Glastra) is al jaren mijn vertrouwenspersoon en adviseur in deze. Bij het recent aangaan van een nieuwe hypotheek heeft Jan Glastra (Van Bruggen Meppel) wederom laten zien van wat voor enorme toegevoegde waarde men/hij is. Kennis, kunde, professionaliteit, communicatie, flexibiliteit, betrokkenheid, slagvaardigheid, coördinatie etc is van zeer hoog niveau.

• Afspraken nakomen

Perfect advies en supere snel geregeld

Fijn persoonlijk gesprek en goed advies. Neemt de tijd en legt alles uit in duidelijke taal. Denkt ook buiten de box en mee met de situatie.

• Afspraken nakomen

Duidelijk en helder advies.

Op onze vraag over het verzilveren van de overwaarde van ons huis als aanvulling op het pensioen werd ons duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden waren. Alle gegevens werden genoteerd en door Jan Glastra in kaart gebracht. Ook werden wij per mail op de hoogte gehouden zodat wij het goed konden bestuderen. Bij ons volgende bezoek werd dit met ons doorgenomen en hadden wij een helder beeld over wat ons te wachten staat. Hierdoor stonden wij niet voor verrassingen.

• Afspraken nakomen

Zeer goede begeleiding en advies

Informatief gesprek aangegaan en hierna de verdere financiële afwikkeling over gelaten aan Jan. Er werden door hem de mogelijkheden maar ook onmogelijkheden aangegeven. Hierdoor krijg je een goed beeld van de mogelijkheden. Super begeleiding en tips!!

• Afspraken nakomen

Zeer goed, prettig en begrijpelijk. Goede service

Wij kwamen bij Jan Glastra van Bruggen Adviesgroep terecht via een collega. En wat zij zei was waar. Duidelijkheid en in begrijpelijke taal werd er met ons gesproken. Wij zijn zeer blij met hun.

Afspraak = afspraak bij VBA-Meppel, en alles keurig geregeld

Zeer prettige ervaring met de handelswijze van VBA-Meppel,(in mijn geval met dhr. Glastra). Ze hebben ons zeer prettig, deskundig, en professioneel geholpen bij het afhandelen van diverse zaken n.a.v. een overlijden. Alles met "open vizier" en met kort lijntjes afgehandeld. Zo wordt er bv. meteen gereageerd op vragen of mail. Je vergeet soms dat het eigenlijk op die manier zo hoort, maar dit is helaas geen vanzelfsprekendheid.. Maar VBA Meppel staat zeker WEL gerand voor deze prettige manier met elkaar omgaan. Klasse, ga zo door!

• Afspraken nakomen

Goed geregeld Duidelijke uitleg. Altijd een stapje meer Ja top.

• Afspraken nakomen

Wij zijn deskundig geadviseerd erg tevreden

Zeer tevreden !!!!

Over Van Bruggen Adviesgroep