Professioneel en duidelijk advies

Er werd echt de tijd genomen en alles werd duidelijk uitgelegd. Er was ook persoonlijke interesse en adviseur was heel professioneel en kundig.

Prima gesprek

Goede, praktische informatie in een plezierig verlopen gesprek.

• Afspraken nakomen

Goed en juist geïnformeerd.

Deskundig

Xx

• Afspraken nakomen

Janny gaf meteen een duidelijk beeld van mijn hypotheek opties

Ik heb meerdere bedrijven. Gelukkig kon Janny toch meteen een indicatie geven van de hypotheek die ik kan krijgen. En mijn vragen beantwoorden. Nu weet ik waar ik naar kan kijken in mijn zoektocht naar het ideale huis. Aanrader!

Goed geholpen.

Van Burggen Adviesgroep heeft mij goed geadviseerd en was altijd bereikbaar. Om aan te raden.

Prima dienstverlening

Prima dienstverlening

Prima gegegeld

Prima gegereld. Klein verbeterpuntje zou wel zijn de klant wat meer op de hoogte houden van het proces, want het was mij niet altijd helemaal duidelijk hoe het er nu voor stond.

prettig, persoonlijk en deskundig

Ik kon snel terecht voor mijn afspraak Er werd de tijd genomen en zorgvuldig en deskundig informatie gegeven en al mijn vragen beantwoord.

• Afspraken nakomen

Uitstekend geholpen, fijn gesprek.

Janny heeft mijn vragen snel en adequaat kunnen beantwoorden. Ik kreeg de bevestiging die ik nodig had om een goede keuze te maken m.b.t. het eerder stoppen met werken. Fijn gesprek.

Vakkundig advies, snelle rapportage

Deskundigheid, klantvriendelijk en rapportage gaat snel

vakkundig, snel professioneel

Ik ben zeer goed geholpen in het proces van verkopen en kopen van een woning. Altijd snel reactie. Goede uitleg en opties bespreken.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor deze positieve reactie. Tevreden klanten, daar krijgen wij energie van!

Zeer vriendelijke professionele ontvangst

Voelden ons direct welkom, werden dan ook vriendelijk en professioneel ontvangen

• Afspraken nakomen

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Ik vond het een prettig gesprek en ik hoop u voldoende informatie te hebben gegeven om over verdere stappen te beslissen.

Zeer klantvriendelijk en deskundig!

Voor een hypotheekaanvraag ben ik zeer goed geholpen. Ik kan met al mijn vragen terecht en het personeel is zeer vriendelijk en vakkundig.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de positieve reactie en voor het vertrouwen in ons kantoor.

Snel en goede duidelijke informatie

Een zeer duidelijk informatief gesprek. Een afspraak op korte termijn in kunnen plannen. Vriendelijk geholpen

• Afspraken nakomen

Heldere uitleg en advies op maat

Het adviesgesprek heeft mij waardevolle nieuwe inzichten gegeven die mij goed op weg geholpen hebben bij het vaststellen van mijn financiële doelen voor de korte en langere termijn.

Goed en eerlijk Advies

Zeer goed geholpen door Janny , eerlijk en goed advies gekregen over ons pensioen. Alle lof voor dit kantoor. En fijne ontvangst het voelde allemaal heel vertrouwd.

Helder,vlot deskundig

Ik ben zeer prettig geholpen met een goed advies. Deskundig,vriendelijk en duidelijk. Precies waar ik behoefte aan had.

Zeer uitgebreid advied

Er werd werkelijk de tijd voor je genomen en naar je geluisterd. Er worden verschillende opties besproken.

• Afspraken nakomen

Goed en zeer vriendelijk geholpen

• Afspraken nakomen

Heel professioneel en vriendelijk ontvangen En goede uitleg vanwege mijn pensioen Top!

Deskundig en vriendelijk

uitstekend

Geachte heer Van Gammeren, beste Marcel, Hierbij wil ik jou bedanken voor het aangename gesprek over een mogelijke af te sluiten hypotheek ter grootte van 20.000 euro. De hieraan verbonden kosten, voortkomend uit het systeem van behandeling van bijna 5.000 euro vind ik te hoog en een hypotheek van 75.000 euro heb ik niet nodig. Ook jouw deskundigheid heb ik als zeer positief ervaren. Mocht ik personen tegenkomen, die een hypotheek of een andere vorm van lening nodig hebben, dan zal ik jou sterk aanbevelen. Hartelijke groet, Ton Koning

• Afspraken nakomen N.v.t.

Goeie service!

(Y)