Helemaal top.

Janny nam alle tijd voor me. Was een luisterend oor, en gaf me veel duidelijkheid. Janny gaf mij een goed gevoel, zowel persoonlijk, als meedenkend en heel oprecht. Een echte aanrader.

Tot nog toe zeer goed

• Afspraken nakomen

Duidelijk en open uitleg in alles wat ze doen!

Omdat wij na een bezoek aan een andere partij nog niet goed wisten hoe het allemaal in elkaar zat qua hypotheek besloten wij om verder te gaan zoeken naar een andere partij en kwamen terecht bij Van Bruggen Nijmegen. Klant vriendelijk aan de telefoon was het gene wat ons als eerste al opviel. Vervolgens kwam ons eerste gesprek en wij waren ontzettend fijn, vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Ook bij eventuele vragen na het ons gesprek worden wij direct te woord gestaan. Dit geeft ons veel rust in het zoeken en afsluiten van onze eerste hypotheek. Al met al een echte aanrader!

goede service

Prima geholpen bij spoedaanvraag, bereid om snel te schakelen.

• Afspraken nakomen

Janny is geweldig, legt alles zuiver uit en denkt mee

• Afspraken nakomen

Leuk en duidelijk gesprek met goed advies.

Ik heb nog geen ervaring, mijn aanvraag is in behandeling

Ik heb nog geen ervaring, mijn aanvraag is in behandeling

• Afspraken nakomen

Profecioneel geholpen/ nemen de tijd en doen wat ze beloven

Ik zat met de handen in het haar, omdat ik bij een verzekering niet meer wist wat te doen. Voelde mij bedrogen. Van Bruggen Adviesgroep heeft alles voor mij opgelost en daar ben ik erg dankbaar voor.

Helemaal top!

Ik zit er nog helemaal in, maar tot nu toe heeft Janny me perfect geholpen! Als starter kwam ik na 2 andere hypotheekadviesgesprekken te hebben gehad, bij Janny binnen. Ze nam de eerste keer meteen al uitgebreid de tijd en dacht met me mee. Er kwamen andere punten naar voren welke ik niet eerder in hypotheekadviezen had gehoord, dus dit vond ik meteen een groot pluspunt! Ook wanneer ik later belde voor een extra vraag werd er altijd door haar of haar collega Lea meegedacht. Uiteindelijk heb ik tussen 3 opties dus de keuze op Van Bruggen laten vallen, omdat ze persoonlijk en meedenkend zijn. En daarbij gaf Janny me gewoon een heel goed gevoel gelijk als persoon door haar hartelijkheid en oprechtheid. Achter deze keuze sta ik nog steeds;)

• Afspraken nakomen

Zeer deskundig en heel gemotiveerd om te helpen

Zonder Van Bruggen Adviesgroep zouden we ons droomhuis niet kunnen kopen. Zij zagen direct een oplossing en gaven ons weer moed. Echt heel veel kennis van zaken. Ook zeer vriendelijk en gemotiveerd personeel. Top bedrijf!

• Afspraken nakomen

Goede en duidelijke info. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Vanaf het moment bij aankomst zeer prettig behandeld en te woord gestaan. Veel kennis van zaken en duidelijke uitleg op onze vragen.

Echt een topper.

Zeer goede ervaring top uitleg. Zeker een aanrader.

Duidelijk advies

• Afspraken nakomen N.v.t.

Helpful, understanding.

This is our first house that we are going to buy. Brokers are very helpful and understanding. With every little question, they explain it to us well. Highly recommended! ⭐⭐⭐⭐⭐

• Afspraken nakomen

Fijn oriëntatiegesprek waarin ik veel informatie heb gekregen

Tijdens het oriëntatiegesprek dat ik heb gehad, heb ik veel informatie gekregen. Het was een fijn gesprek.

• Afspraken nakomen

Aardig, duidelijk en snel!

Janny van de Logt helpt me steeds als ik vragen heb. Ze neemt de tijd, reageert snel en ze heeft mijn vertrouwen door alles wat ze vertelt.

• Afspraken nakomen

Fantastische hulp bij aankoop eerste woning!

Wij worden enorm goed geholpen en geadviseerd. Heel tevreden zijn wij tot nu toe!

Goed advies, fijne service

Voor een adviesgesprek geweest bij Van Bruggen Nijmegen. Prima service en goed advies.

Goed advies, duidelijke uitleg en erg vriendelijk personeel

Goed advies, duidelijke uitleg en erg vriendelijk personeel

Heel deskundig en behulpzaam

Prima service en deskundigheid

Prima service en deskundigheid

Behulpzaam en snel

Super snel bereikbaar, goede uitleg en rustig. Erg tevreden

Eerlijk en betrouwbaar

De gesprekken hebben niet direct geleid tot een samenwerking maar de oprechte beoordeling en competenties nemen we mee voor de toekomst als onze financiële situatie gaat wijzigen.

• Afspraken nakomen

Duidelijke informatie wat de mogelijkheden zijn.

Na een korte inleiding en verschillende mogelijkheden gauw tot zaken doen met een doed en vertrouwd gevoel.Gewoon erg duidelijk en snel

Professioneel en duidelijk advies

Er werd echt de tijd genomen en alles werd duidelijk uitgelegd. Er was ook persoonlijke interesse en adviseur was heel professioneel en kundig.

Over Van Bruggen Adviesgroep