Eerlijk advies

Klantvriendelijk personeel en eerlijk advies.

Behulpzaam en soepel!

Mijn ervaring met Bert van Dijk is soepel en snel verlopen. Hij is deskundig, makkelijk in omgang en bovenal ook gewoon eerlijk. (Nu moet de hypotheek aanvraag alleen nog lukken)

Op maat

Persoonlijke begeleiding op maat

Aanrader!

wordt om tot de beste, voordeligste en snelste oplossing te komen.

• Afspraken nakomen

Heel goed geholpen. Een aanrader.

Heel goed geholpen. Een aanrader.

• Afspraken nakomen

Goed gesprek en goed advies.

Ik ben natuurlijk een leek, maar het was een gedegen gesprek, waarbij het advies aansloot bij mijn situatie. Terwijl ik uiteindelijk geen product heb afgenomen. En het gesprek was gratis. Klinkt dus goed met terzake doende kennis.

Vriendelijke en kundige adviseurs

Voor mij een spannende stap, een eerste huis kopen. Gelijk vanaf het begin al met open armen ontvangen en er wordt met zorgvuldigheid meegedacht aan de mogelijkheden. Dat is een fijn gevoel om dan ook voor jullie te kiezen!

• Afspraken nakomen

Goede uitleg en laagdrempelig.

Het gesprek was open en laagdrempelig. De uitleg was duidelijk en kwalitatief inhoudelijk. De adviseur heeft ook nog de waarde van het huis uitgezocht zodat we een onderbouwd bod konden doen. Visuele ondersteuning tijdens het gesprek was fijn geweest voor mijn vrouw.

Snel en goed geholpen!

We werden snel opgebeld voor een afspraak. Toen we het huis hadden bezichtigd kregen we dezelfde dag nog meer informatie toegestuurd en er werd goed meegedacht met het bod. We zijn nog aan het wachten of deze wordt geaccepteerd!

Fijn duidelijk geholpen

Heldere uitleg en tips waar we verder mee kunnen

Erg verhelderend

Een fijn duidelijk gesprek waardoor we precies weten wat mogelijk is. We kunnen hier absoluut mee verder en hopen snel concreet iets te gaan doen!

• Afspraken nakomen

Snelle reacties en fijn contact.

Helder en duidelijk!

Helder en duidelijk!

prettig in de contacten

plus :de voorlichting over de financiele bezigheden was summier., zeker voor onervaren huizenbezitters die slechts 2x in hun leven een huis ( ver-) kopen.

zeer constructief

Was een plezierige en constructieve samenwerking

zeer constructief

Was een plezierige en constructieve samenwerking

• Afspraken nakomen

Service en snelle reactie!

Heel fijn contact, geen vraag is te veel en alles is heel overzichtelijk!

• Afspraken nakomen

Veel papierwerk maar tevreden over het resultaat!

Omdat ik geen vergelijking kan maken met andere hypotheekadviseurs weet ik niet zo goed wat de “ norm “ is. Onze hypotheekadviseur leek mij deskundig, kwam zijn afspraken na. Bijna alle communicatie gaat via mail, soms via telefoon. We hebben hem twee keer op bezoek gehad, blijkbaar gaat dat zo. De back- office medewerker ook alleen via mail, correct en vriendelijk in haar benadering. Wat ons opviel was de hoeveelheid formulieren die we moesten aanleveren en dachten we dat het klaar was dan moest er toch nog weer wat aangeleverd worden. Onze hypotheek is rond gekomen en daar zijn we uiteraard blij mee want daar gaat het om.

Heel goed!

Zijn altijd bereikbaar en geven altijd goed advies,kan ze altijd om advies vragen en krijg duidelijk antwoord!!

• Afspraken nakomen

Ik heb een prettig gesprek gehad met dhr.van Dijk. Dhr. van Dijk heeft duidelijk antwoord gegeven op de vragen die ik had. Het aanbod wat mij is gedaan houd ik nog even in beraad totdat ik weet wat het aanbod is van mijn huidige hypotheek verstrekker. M.Vr.Groet; Jan de Beer

• Afspraken nakomen

Prettig in de omgang en alle informatie gekregen die we wouden hebben

• Afspraken nakomen

Bert van Dijk is een prettige adviseur die duidelijk uitlegt en advies geeft. Wat ik wel vreemd vind is dat ik allerlei documenten met gevoelige persoonlijke gegevens verzoekt wordt per onbeveiligde email te versturen. Graag zie ik dan vanBruggen hier een gebruiksvriendelijke sftp server voor aanbiedt.

• Afspraken nakomen

Informatie helder en meteen te merken verstand van zaken. Ook direct antwoord telefonisch e/o mail bij een vraag is erg plezierig en wordt gewaardeerd!

• Afspraken nakomen

Prettig, vriendelijk en deskundig. Was eerste gesprek. Rest moet nog volgen

zeer goede uitleg gehad.

Over Van Bruggen Adviesgroep