• Afspraken nakomen

Wij hadden een vrij complexe zaak met een onwillige verkopende makelaar. Alles prima opgelost!!
  • Afspraken nakomen

Vriendelijk en deskundig geholpen. maar deze ervaring hadden we al van de vorige keer!!!
  • Afspraken nakomen

Aan bovenstaande niets toe te voegen.
  • Afspraken nakomen

Super deskundig geholpen ! Zeer klantvriendelijk en verstand van zaken, een aanrader voor iedereen
  • Afspraken nakomen

Heel fijn hoe we geholpen zijn. Duidelijke antwoorden op onze vragen. Er wordt de tijd genomen voor je. Heel erg prettig!
  • Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg en snelle terugkoppeling.
  • Afspraken nakomen

Prima ervaringen, snel schakelen via de mail en waar nodig altijd telefonisch bereikbaar bijna.
  • Afspraken nakomen

We zijn vaak langs geweest of even gebeld omdat onze situatie telkens net even anders werd. En iedere keer werd het netjes en oplettend opgepakt.
  • Afspraken nakomen

Alles snel en goed geregeld. Altijd klantvriendelijk zowel mevr tromp als dhr van eck.zelfs na werktijden en in het weekend prima communicatie.
  • Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg over de diverse onderdelen van hypotheken. Ook bij vragen via de telefoon duidelijke antwoorden. Nemen de tijd voor de klant, je bent geen nummer.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De medewerker deed zijn best om me mee te nemen in berekeningen en conclusies, maar dit is niet gelukt. Ik kwam er doodmoe weg. Ik kreeg het idee dat de medewerker te weinig op de stoel van de klant zat. Steeds dacht ik: "ja, en dus? Wat betekent het concreet voor mij?". Ik probeerde wel door te vragen, maar het lukte met niet goed genoeg. Ik heb met een andere hypotheekadviseur een gesprek gehad dat me veel meer duidelijkheid gaf en daarmee ben ik in zee gegaan.

• Afspraken nakomen

Het contact is erg prettig. Prima adviseur bij allerlei vragen. Regelt snel tot goede tevredenheid. Ik adviseer dit kantoor aan anderen.
  • Afspraken nakomen

Zeer klant vriendelijk, persoonlijk en vakkundig
  • Afspraken nakomen

Wij zijn heel erg blij met de inzet van Mevr. Tromp en de Hr. van Eck. dankzij hen hebben wij nu een fijn huis.
  • Afspraken nakomen

Zeer tevreden met de begeleiding bij het oversluiten van mijn hypotheek.
  • Afspraken nakomen

Wij zijn mensen met een lastig inkomen het lukte niet de eerste keer, maar dankzij de inspanning van van bruggen en ons zijn we er uiteindelijk toch nog positief uitgekomen.

Super prima service!
  • Afspraken nakomen

Vriendelijke mensen, als je belt altijd netjes te woord gestaan en uitleg gegeven. Álles netjes geregeld. Zal zeker van Bruggen aanraden aan kennisen en vrienden.
  • Afspraken nakomen

Een langdurig proces mede door tussentijdse wisseling van geldverstrekker en twee maal moeten laten taxeren waardoor, zij het gering, de offerte iets duurder werd.
  • Afspraken nakomen

Wij zijn zeer tevreden over het contact met André en Christina. Afspraken worden nagekomen, deskundigheid is top. Wij kunnen niets anders zeggen dan dat wij zeer positief zijn over onze keus om met André en Christina in zee te zijn gegaan.

2 sterren: slechter dan verwacht

Afspraak niet nagekomen omtrent het opsturen van de uitkomst van het gesprek. Wij zijn helemaal klaar met deze persoon.
  • Afspraken nakomen

Wat vervelend om te horen. We hebben naar aanleiding van dit bericht contact met u gehad en het bleek dat de email met informatie die wij conform afspraak hadden verstuurd niet bij u was aangekomen. We helpen u alsnog graag.

• Afspraken nakomen

Snel en duidelijk antwoord op alle vragen.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.