Zeer tevreden over van Bruggen

Zonder van Bruggen had mijn toekomst er heel anders uitgezien en ben daar voor jullie heel erg dankbaar. Ik zou iedereen Van Bruggen adviesgroep aan bevelen.

Uitstekend!!

Komen afspraken na. Telkens keurige uitleg als ik weer iets niet begreep;) Nemen de tijd voor je en helpen je erg goed met de soms ingewikkelde zaken bij het afsluiten van een hypotheek. Ik ben er zeer te spreken over en beveel ze dan ook zeker aan bij andere mensen!!

• Afspraken nakomen

Deskundig en zeer klantvriendelijk!

Zijn al jaren klant bij van Bruggen. Altijd goed geholpen. Vlot antwoord wanneer er vragen zijn. Deskundig en zeer klantvriendelijk!

• Afspraken nakomen

Ik ben prima geholpen met de overstap van de hypotheek.

Ik heb het als positief ervaren, klantvriendelijk en nemen de tijd om alles duidelijk uit te leggen.

Klantvriendelijk

We hebben hier een hele goede ervaring aan over gehouden. Leggen alles netjes en geduldig uit, en denken ook echt met je mee. We konden ze altijd bellen en mailen en kregen bijna altijd direct antwoord. Mochten we ooit weer een hypotheekadviseur nodig zijn gaan we zeer zeker weer hier heen!

• Afspraken nakomen

Ze gaan er helemaal voor

Dit is de tweede keer dat we gebruik maken van Van Bruggen Adviesgroep Klazienaveen. En wederom zijn we zeer tevreden. Ze begrijpen onze wensen en zorgen voor de beste oplossing.

Zeer slecht en onprofessioneel

Dhr. van Eck heeft een tijd terug een enorme blunder gemaakt. Dat kan uiter gebeuren. We zijn allemaal mensen nietwaar? Iedereen maakt fouten. Maar deze fout van dhr van Eck heeft ons maar liefst 10.000 euro gekost. Hij heeft geen enkele moeite gedaan deze fout te herstellen. Het was plotseling ons probleem geworden. Hij had niet de moed om het boetekleed aan te trekken. We hebben jaren moeten sparen om zijn fout op te lossen bij de bank.... Mijn advies: denk goed na en laat u niet door deze man adviseren!!!

• Afspraken nakomen

Beste mevrouw, u verbaast mij met deze (late) reactie op een hypotheekadvies wat ik u in 2015 heb gegeven. U weet dat er toen, buiten mijn macht om, zaken bij uw toenmalige geldverstrekker zijn gebeurd die voor u vervelend hebben uitgepakt. Ik heb u toen geholpen met de communicatie met die geldverstrekker en met de notaris. Helaas heeft dit niet het voor u gewenste resultaat opgeleverd wat ik nog steeds erg zuur vind voor u! Ik snap dat u dit nog steeds dwars zit, maar ik kan hier (helaas) helemaal niks aan veranderen.

Snelle en concrete communicatie

Ondanks de Corona gebeurtenissen zijn wij goed geholpen en is er goed advies verleend. Waarvoor dank.

• Afspraken nakomen

Wij zijn ontzettend goed geholpen. Er was veel en goed contact via mail en telefonisch.

• Afspraken nakomen

Je wordt er prettig en deskundig geholpen

Dhr. van Eck denkt met u mee en is zeer deskundig.

• Afspraken nakomen

Ik kom nu al voor de vierde keer bij Andre van Eck en ik word altijd goed geholpen

Alles goed geregeld.

• Afspraken nakomen

Lang traject maar uiteindelijk goed gekomen

Door onze complexe privé situaties duurde het traject met onder andere een inkomensverklaring erg lang. Gelukkig heeft André ons hier goed doorheen geloodst.

• Afspraken nakomen

Goed meedenken en eerlijk en duidelijk afvies

Andre en Christina hebben geen 9 tot 5 mentaliteit. Na kantoortijd en zelfs in het weekend bereid om vragen te beantwoorden. Op een heel duidelijke manier worden de stappen in de hypotheekaanvraag uitgelegd/toegelicht.

• Afspraken nakomen

Goed geholpen bij de hypotheek

Wij zijn goed geholpen bij het afsluiten van onze hypotheek, mensen met kennis van zaken die alles regelen. Zeer goede ervaring met deze adviseur

Behulpzaam,goede service en vriendelijk

Behulpzaam ,goede service,en vriendelijk.

• Afspraken nakomen

Prima adviezen en goede service!

Duidelijke, gerichte adviezen.

Contact verliep snel en duidelijk. Er is goed gekeken naar de wens van de klant.

• Afspraken nakomen

Goed contact, en goed en vlot geholpen!! Bedankt!!

• Afspraken nakomen

Ze doen hun uiterste best voor de klant

Na wat tegenvallers is alles toch perfect afgerond. Zonder de hulp van Van Bruggen Klazienaveen was dit niet gelukt

Perfecte service

Persoonlijk, professioneel en zeer gedreven.

• Afspraken nakomen

Goed geholpen door mensen met kennis van zaken

Goede ervaring met vriendelijke mensen die verstand van zaken hebben

• Afspraken nakomen

Goed geholpen, alles vlot verlopen

Vooraf erg spannend of alle papieren goedgekeurd zouden worden maar Edger heeft nadat wij alles aangeleverd hadden alles er vlotjes door gewerkt en in no time was de hele boel goedgekeurd. Erg tevreden dus.

Helemaal top!!!

Er is veel werk verzet m.b.t. onze hypotheek, wij zijn van mening dat menig ander had gezegd, zoek het zelf maar uit. Bij André niet, top werk en top advies.

• Afspraken nakomen

Deskundig, goede inzet, open, duidelijk, het mag wat kosten.