Wordt altijd goed geholpen

altijd goed

• Afspraken nakomen

Wij zijn heel goed geholpen

Prettig en uitvoerig geholpen

Hypotheekmogelijkheden duidelijk en uitvoerig besproken

uitstekend

zoals altijd weer zeer goed geholpen

• Afspraken nakomen

Super duidelijke uitleg en respectvol

Wij wouden ons eerste huis kopen dus moesten veel informatie weten. Dus hebben alles gevraagd en is allemaal goed duidelijk uitgelegt en zelfs aangevuld waar nosig is zodat we niks over het hoofd zagen ook verder in het profes werdt altijd netjes en beleefd met je omgegaan zodat je een goed gevoel erbij had naar ons weten en dat vonden wij ook zeer prettig

• Afspraken nakomen

Weer fantastisch goed geholpen!!

Ik werd bij het aanvragen van een product zeer goed geholpen door de medewerkers. De aanvraag was binnen een paar werkdagen geregeld.

geweldig

zeer goed ingelicht

• Afspraken nakomen

Vriendelijk geholpen en deskundig advies gekregen

Bij een bakje koffie kort en duidelijk advies gekregen, daar kunnen we mee verder. Dank.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Duidelijk advies waarbij echt te tijd werd genomen.

Duidelijk hypotheekadvies gehad zodat ik weet wat er wel en wat er niet mogelijk is in mijn zoektocht naar een huis.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Duidelijk advies waarbij echt te tijd werd genomen.

Duidelijk in uitleg

Wij hebben duidelijke uitleg gehad vwb leningen en aflossingen.

we zijn goed geholpen

vriendelijk personeel we zijn uitstekend geholpen

Goede service en begeleiding

Ik adviseer iedereen om Verbruggen advies groep klazinaveen als begeleider en adviseur te nemen. 100% begeleiding in alle onderdelen en geven professionele adviezen.

Van A tot Z ontzorgd

Ondanks een complexe situatie waarin 2 hypotheken geregeld moesten worden is dit allemaal naar volle tevredenheid geregeld. Dit is de tweede keer dat we dit geregeld hebben via van Bruggen Klazienaveen en beide keren fantastisch geregeld!

• Afspraken nakomen

Zeer deskundig en meedenkend!

Onze ervaring is erg positief. nogmaals zeer deskundig en meedenkend! Ik raad de financieel adviseurs van van Bruggen Advies Klazienaveen dank ook ten zeerste aan!

Fantastische dienstverlener

Wij zijn al enkele jaren klant bij Van Bruggen Adviesgroep en worden altijd echt fantastisch geholpen. Christina neemt overal ruim de tijd voor en legt alles goed en duidelijk uit, ook komen ze alle afspraken altijd na.

• Afspraken nakomen

We werden snel en heel vakkundig geadviseerd

we werden goed geadviseerd en daarna ging de afwikkeling van de hypotheek heel vlot.

SLECHT

Tot twee maal toe heeft dhr v Eck ons laten zitten.Vorig jaar oktober financieel advies intake gesprek gehad ,na dit gesprek werd afgesproken om rond eind november met een rapport te komen met eventuele acties omtrent bestaande hypotheek. Begin januari contact gezocht omdat wij nog niets hadden vernomen/ontvangen.Excuus werd aangeboden en nog die zelfde week zou het rapport gemaakt en verstuurd worden , het is inmiddels eind mei en nog steeds niets ontvangen of een reactie gehad..Een paar jaar geleden het zelfde ervaren dus voor ons is het eind verhaal wat betreft deze adviesgroep

• Afspraken nakomen

Beste klant, mijn welgemeende excuses! Ik had met u de uitzonderlijke afspraak gemaakt dat ik uw zaak zou oppakken zodra er weinig tot geen andere zaken zouden liggen bij mij. Dat moment is echter niet gekomen, in tegendeel, het werd alleen maar nog veel drukker. Daardoor ben ik vergeten u terug te koppelen dat e.e.a. wat langer zou gaan duren. Dat vind ik echt vervelend voor u en dat was uiteraard niet mijn bedoeling. Ik kan me voorstellen dat uw vertrouwen in mij nu verdwenen is, maar mocht u zich bedenken dan help ik u alsnog graag.

Wij zijn zeer tevreden over van bruggen advies groep, we zijn keurig en vlot geholpen door andre en christina. Ik zou ze zeker aanbevelen.

• Afspraken nakomen

perfect van begin tot het einde

zeer deskundig, komt de afspraken na, in een woord positief!

Vakkundig, duidelijk en klantvriendelijk

Klantvriendelijk met de juiste begeleiding van het begin tot het eind.

Vakkundig

Vakkundig geholpen, nemen ruim de tijd voor je. Duidelijk advies.

Uitstekend geholpen

Ze zijn altijd meteen aanspreekbaar. Ze werken vlot. Uitstekend geholpen.

• Afspraken nakomen

Heel tevreden over de klantvriendelijkheid en het persoonlijke contact met Van Bruggen Adviesgroep Klazienaveen. Snelle en duidelijke antwoorden, ook in het weekend.

• Afspraken nakomen

Een goede adviseur die weet waar hij het over heeft

Mijn ervaring bij VBA is mij goed bevallen. Voordat wij een woning hadden gekocht hielp de adviseur mij al goed om beslissingen te maken. Tijdens het rondmaken van de hypotheek heeft hij ons goed geholpen, waardoor alles in korte tijd goed is verlopen.

Over Van Bruggen Adviesgroep