Duidelijk in uitleg

Wij hebben duidelijke uitleg gehad vwb leningen en aflossingen.

we zijn goed geholpen

vriendelijk personeel we zijn uitstekend geholpen

Goede service en begeleiding

Ik adviseer iedereen om Verbruggen advies groep klazinaveen als begeleider en adviseur te nemen. 100% begeleiding in alle onderdelen en geven professionele adviezen.

Van A tot Z ontzorgd

Ondanks een complexe situatie waarin 2 hypotheken geregeld moesten worden is dit allemaal naar volle tevredenheid geregeld. Dit is de tweede keer dat we dit geregeld hebben via van Bruggen Klazienaveen en beide keren fantastisch geregeld!

• Afspraken nakomen

Zeer deskundig en meedenkend!

Onze ervaring is erg positief. nogmaals zeer deskundig en meedenkend! Ik raad de financieel adviseurs van van Bruggen Advies Klazienaveen dank ook ten zeerste aan!

Fantastische dienstverlener

Wij zijn al enkele jaren klant bij Van Bruggen Adviesgroep en worden altijd echt fantastisch geholpen. Christina neemt overal ruim de tijd voor en legt alles goed en duidelijk uit, ook komen ze alle afspraken altijd na.

• Afspraken nakomen

We werden snel en heel vakkundig geadviseerd

we werden goed geadviseerd en daarna ging de afwikkeling van de hypotheek heel vlot.

SLECHT

Tot twee maal toe heeft dhr v Eck ons laten zitten.Vorig jaar oktober financieel advies intake gesprek gehad ,na dit gesprek werd afgesproken om rond eind november met een rapport te komen met eventuele acties omtrent bestaande hypotheek. Begin januari contact gezocht omdat wij nog niets hadden vernomen/ontvangen.Excuus werd aangeboden en nog die zelfde week zou het rapport gemaakt en verstuurd worden , het is inmiddels eind mei en nog steeds niets ontvangen of een reactie gehad..Een paar jaar geleden het zelfde ervaren dus voor ons is het eind verhaal wat betreft deze adviesgroep

• Afspraken nakomen

Beste klant, mijn welgemeende excuses! Ik had met u de uitzonderlijke afspraak gemaakt dat ik uw zaak zou oppakken zodra er weinig tot geen andere zaken zouden liggen bij mij. Dat moment is echter niet gekomen, in tegendeel, het werd alleen maar nog veel drukker. Daardoor ben ik vergeten u terug te koppelen dat e.e.a. wat langer zou gaan duren. Dat vind ik echt vervelend voor u en dat was uiteraard niet mijn bedoeling. Ik kan me voorstellen dat uw vertrouwen in mij nu verdwenen is, maar mocht u zich bedenken dan help ik u alsnog graag.

Wij zijn zeer tevreden over van bruggen advies groep, we zijn keurig en vlot geholpen door andre en christina. Ik zou ze zeker aanbevelen.

• Afspraken nakomen

perfect van begin tot het einde

zeer deskundig, komt de afspraken na, in een woord positief!

Vakkundig, duidelijk en klantvriendelijk

Klantvriendelijk met de juiste begeleiding van het begin tot het eind.

Vakkundig

Vakkundig geholpen, nemen ruim de tijd voor je. Duidelijk advies.

Uitstekend geholpen

Ze zijn altijd meteen aanspreekbaar. Ze werken vlot. Uitstekend geholpen.

• Afspraken nakomen

Heel tevreden over de klantvriendelijkheid en het persoonlijke contact met Van Bruggen Adviesgroep Klazienaveen. Snelle en duidelijke antwoorden, ook in het weekend.

• Afspraken nakomen

Een goede adviseur die weet waar hij het over heeft

Mijn ervaring bij VBA is mij goed bevallen. Voordat wij een woning hadden gekocht hielp de adviseur mij al goed om beslissingen te maken. Tijdens het rondmaken van de hypotheek heeft hij ons goed geholpen, waardoor alles in korte tijd goed is verlopen.

Zeer tevreden over van Bruggen

Zonder van Bruggen had mijn toekomst er heel anders uitgezien en ben daar voor jullie heel erg dankbaar. Ik zou iedereen Van Bruggen adviesgroep aan bevelen.

Uitstekend!!

Komen afspraken na. Telkens keurige uitleg als ik weer iets niet begreep;) Nemen de tijd voor je en helpen je erg goed met de soms ingewikkelde zaken bij het afsluiten van een hypotheek. Ik ben er zeer te spreken over en beveel ze dan ook zeker aan bij andere mensen!!

• Afspraken nakomen

Deskundig en zeer klantvriendelijk!

Zijn al jaren klant bij van Bruggen. Altijd goed geholpen. Vlot antwoord wanneer er vragen zijn. Deskundig en zeer klantvriendelijk!

• Afspraken nakomen

Ik ben prima geholpen met de overstap van de hypotheek.

Ik heb het als positief ervaren, klantvriendelijk en nemen de tijd om alles duidelijk uit te leggen.

Klantvriendelijk

We hebben hier een hele goede ervaring aan over gehouden. Leggen alles netjes en geduldig uit, en denken ook echt met je mee. We konden ze altijd bellen en mailen en kregen bijna altijd direct antwoord. Mochten we ooit weer een hypotheekadviseur nodig zijn gaan we zeer zeker weer hier heen!

• Afspraken nakomen

Ze gaan er helemaal voor

Dit is de tweede keer dat we gebruik maken van Van Bruggen Adviesgroep Klazienaveen. En wederom zijn we zeer tevreden. Ze begrijpen onze wensen en zorgen voor de beste oplossing.

Zeer slecht en onprofessioneel

Dhr. van Eck heeft een tijd terug een enorme blunder gemaakt. Dat kan uiter gebeuren. We zijn allemaal mensen nietwaar? Iedereen maakt fouten. Maar deze fout van dhr van Eck heeft ons maar liefst 10.000 euro gekost. Hij heeft geen enkele moeite gedaan deze fout te herstellen. Het was plotseling ons probleem geworden. Hij had niet de moed om het boetekleed aan te trekken. We hebben jaren moeten sparen om zijn fout op te lossen bij de bank.... Mijn advies: denk goed na en laat u niet door deze man adviseren!!!

• Afspraken nakomen

Beste mevrouw, u verbaast mij met deze (late) reactie op een hypotheekadvies wat ik u in 2015 heb gegeven. U weet dat er toen, buiten mijn macht om, zaken bij uw toenmalige geldverstrekker zijn gebeurd die voor u vervelend hebben uitgepakt. Ik heb u toen geholpen met de communicatie met die geldverstrekker en met de notaris. Helaas heeft dit niet het voor u gewenste resultaat opgeleverd wat ik nog steeds erg zuur vind voor u! Ik snap dat u dit nog steeds dwars zit, maar ik kan hier (helaas) helemaal niks aan veranderen.

Snelle en concrete communicatie

Ondanks de Corona gebeurtenissen zijn wij goed geholpen en is er goed advies verleend. Waarvoor dank.

• Afspraken nakomen

Wij zijn ontzettend goed geholpen. Er was veel en goed contact via mail en telefonisch.

• Afspraken nakomen

Je wordt er prettig en deskundig geholpen

Dhr. van Eck denkt met u mee en is zeer deskundig.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.