We hebben met Christina en Rense zaken gedaan. Christina was fijn in de omgang, realistisch, betrokken en enorm leuk om te spreken! Rense was in eerste gesprek ook erg leuk. Wel was hij af en toe wat nonchalant, als in 'dat komt wel goed' en 'denken jullie maar aan de kleur van de muren, dan doen wij de rest'. Dat helpt bij het eerste gesprek wel, maar een realistischere blik van Christina vonden wij voor de verdere afhandeling erg prettig

• Afspraken nakomen

We zijn zeer goed, vakkundig en vriendelijk geholpen met het aanpassen van onze hypotheek. Barbara Lith heeft ons geholpen, was zeer gedreven en zit er bovenop.

• Afspraken nakomen

Onze ervaring met van bruggen adviesgroep kanaalstreek is zeer positief. Zowel het contact met de heer van der Heide als met mevr Tromp kunnen wij alleen als zeer positief beschrijven. Wij zullen de van bruggen adviesgroep kanaalstreek ook aan anderen voor een kennismakingsgesprek.

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden met wat er allemaal voor ons gedaan en geregeld is.

• Afspraken nakomen

Wij zijn zeer tevreden over Van Bruggen Adviesgroep Kanaalstreek en hebben ons op alle manieren geholpen die je maar kunt bedenken. Wij zullen ze zeker aanbevelen bij familie en vrienden!

• Afspraken nakomen

Prima zaken gedaan met Tjeerd Smid.

• Afspraken nakomen

Omdat het ging om de eerste keer een huis kopen hebben we een adviseur ingeschakeld. We zijn goed begeleid en konden altijd terecht voor vragen. Wel waren sommige zaken niet direct duidelijk voor ons waardoor er soms ruis ontstond in de communicatie. Maar dat is altijd weer goed uitgesproken.

• Afspraken nakomen

Duidelijk en correct. Ook in de nazorg ivm afkoop levensverzekering.

• Afspraken nakomen

ben als nieuwe klant heel tevreden over de bemiddeling die ik heb gehad. mijn complimenten.

• Afspraken nakomen

Goed luisterend oor, rustig, geeft heldere uitleg zowel mondeling als schriftelijk. Overziet het gebied. Deskundig, je voelt je in goede handen.

• Afspraken nakomen

uitstekend advies mbt oversluiten !

• Afspraken nakomen

Renze en Christina zijn prettige en fijne mensen die alles regelen. Ook 's avonds was het geen probleem voor hen om te reageren op vragen.

• Afspraken nakomen

Zeer goed geïnformeerd en geholpen. Snel en efficiënt.

• Afspraken nakomen

Heel erg fijn geholpen door Rense en Christina! Een aantal moeilijkheden gehad bij het aanvraag proces die deskundig en professioneel door hun zijn opgelost. Ontzettend blij met alle hulp, moeite en tijd die zij in ons hebben gestoken!

• Afspraken nakomen

Onze ervaring met Van Bruggen Adviesgroep Kanaalstreek is helemaal Top!!Deze mensen kun je op bouwen en vertrouwen,goede adviezen en begeleiding ,alles tot in de puntjes toe geregeld voor ons.😊

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring is goed. De snelheid waarmee onze aanvraag werd behandeld en de snelheid waarmee op de e-mails werd gereageerd was erg prettig. De enige tip is om duidelijker te maken dat er nog een beoordeling van onze documenten gedaan moest worden. Doordat er na een week, na compleet aanleveren, nog vragen hierover kwamen was ik verrast.

• Afspraken nakomen

Rense v heide en Cristina tromp hebben ons do geweldig geholpen. De hypotheek verstrekker deed beetje lastig en Rense en Cristina hielpen ons er door heen. Lach en een traan was het dan ook wel waard. Rense bedankt en Cristina ook jij die achter de schermen heeft gewerkt jij ook bedankt.

• Afspraken nakomen

Heb geen op of aanmerkingen. Alles is gelopen zoals afgesproken.

• Afspraken nakomen

Deskundige adviezen toegespitst op de persoonlijke financiële situatie

Zeer prettig

• Afspraken nakomen

Top ervaring. Als er nieuwe ontwikkelingen zijn worden we op tijd op de hoogte gebracht. Zo nodig nog s'avonds.

Nieuwe Ebbingestraat 100 9712 NP Groningen

Over Van Bruggen Adviesgroep