• Afspraken nakomen

Een hele prettige maar zeker zeer deskundig advies en begeleiding van het begin tot het eind super super

• Afspraken nakomen

Dienstverlening als zeer prettig ervaren, vanwege de deskundigheid en klantvriendelijkheid. Ik kreeg altijd snel een reactie op mijn vragen en kreeg goede adviezen. Erg blij met mijn keuze voor Van Bruggen Adviesgroep!

• Afspraken nakomen

Erg tevreden met de deskundigheid, betrokkenheid en service van Van Bruggen bij de aankoop van ons eerste huis en dus het aangaan van een hypotheek. Aanrader!

• Afspraken nakomen

Super goede ervaring, goede communicatie! Echt het gevoel als klant te zijn behandeld niet als een nummer..!! Hartelijk dank voor het goede advies en service!

• Afspraken nakomen

Zeer prettig geholpen, veel geduld en kennis! Vriendelijk personeel

• Afspraken nakomen

prima voorlichting vooraf en een goede en professionele afhandeling

• Afspraken nakomen

We zijn geweldig goed geholpen..

• Afspraken nakomen

Ik ben enorm goed geholpen, zowel meneer van der heide als mevr. tromp waren altijd bereid mijn vragen te beantwoorden ongeacht het tijdstip. Ze hebben beiden goed werk verricht. Ze hadden veel geduld en een duidelijke uitleg van de stappen die genomen moesten worden. Met name de eerlijkheid heb ik enorm gewaardeerd. En ik zal van bruggen advies groep groningen zeker aanraden bij anderen.

• Afspraken nakomen

Wij zijn in contact weer gekomen met jullie bij Rense van der heide (super Adviseur)Rense heeft mij een goed aanbod gedaan en goed geholpen . daarnaast wil ik Christina Tromp hartelijk bedanken voor al haar tijd en moeite deze persoon weet precies haar vak! In de toekomst mocht ik weer een ander huis willen kopen bel ik hun direct weer op!

• Afspraken nakomen

Het was zeer fijn samenwerken met de mensen van Van Bruggen Adviesgroep. Reageren snel op vragen en staan zelfs in de weekenden voor je klaar. Goed bereikbaar, geen vraag is te veel en ze helpen uitstekend.

• Afspraken nakomen

Naar aanleiding van deze Hypotheek aanvraag ,vind ik de financieel adviseur en de financieel administratieve medewerkster een team mensen ,die een uitstekend stuk dienstverlening hebben neergezet .Helder,transparant duidelijk en uiterst klantvriendelijk ,daarnaast ook echt een goed stuk begeleiding geven ,ook als het in het totale traject wel eens niet alles vlot verliep .Duidelijk mensen die weten waar ze moeten staan .

• Afspraken nakomen

duidelijk. snel als je ergens naar vraagt.

Eerlijk en goed advies!

• Afspraken nakomen

Bijzonder prettig en goed contact met zowel Rense als Christina.

• Afspraken nakomen

Wij hebben de contacten met Rense en Christina als zeer positief ervaren. Ik geef niet gauw een 10 maar ik heb geen op- of aanmerkingen. Nadat we eerst meer dan een maand aan het lijntje werden gehouden door de Rabobank heeft Rense het in 3 weken afgerond bij een andere bank. In de avond en weekend is contact ook mogelijk, wat erg prettig is. Bijzonder goede service, nogmaals een dikke 10.

• Afspraken nakomen

Zeer transparant en duidelijk communicatie. Goede deskundigheid en inzet! Zowel CHristina als Rense.

• Afspraken nakomen

Begeleiding en advisering uitstekend en vlot verlopen!

• Afspraken nakomen

Zeer klantvriendelijk & betrokken en meedenkend met de klant ! Bespreekt duidelijk wat de mogelijkheden zijn Nemen vooral de tijd om alles uitvoering door te bespreken Absolute aanrader !

• Afspraken nakomen

Rense heeft mij perfect geholpen en ik heb zijn flexibiliteit erg kunnen waarderen. Ik heb echt niets aan te merken op de gehele procedure en zal Rense, en de Van Bruggen Adviesgroep, zeker aanbevelen aan iedereen die ik spreek.

• Afspraken nakomen

Zeer prettig contact gehad met Rense en Christina. Ondanks een wat afwijkende constructie heeft Rense goed meegedacht en hij heeft gezorgd dat de gewenste oplossing er is gekomen. Ook altijd snel antwoord op vragen.

• Afspraken nakomen

Totaal geen klachten, vriendelijk en deskundig geholpen van a tot z

• Afspraken nakomen

Vertellen in normale taal waar het over gaat, en zijn bereid te helpen. Bekijken alles op een klant gerichte manier, en denken mee.

Gewoon super goed!

Over Van Bruggen Adviesgroep