Nette en goede begeleiding

Communicatie in brede zin is naar volle tevredenheid. Zowel in vraagstelling als terugkoppeling. Geen onduidelijkheden en snelle afhandeling van zaken. Dank hiervoor

Betrouwbaar en snel

Ik word elke keer snel geholpen en heel goed geholpen. Zonder hen was het me allemaal niet gelukt. Het geeft me enorm veel vertrouwen.

Altijd vriendelijk en professioneel

Ik ben inmiddels in de loop der jaren een aantal keer op gesprek geweest bij Van Bruggen Adviesgroep. Ook zijn zij langs geweest op thuisbezoek. Ik ben altijd keurig, vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Ze nemen de tijd voor al mijn vragen en denken goed mee. Ik raad ze aan!

• Afspraken nakomen

De aflossingsvrije hypotheekaanvraag is uitstekend afgehandeld

Mijn ervaring met het advies van Rense van der Heide en de afhandeling van de hypotheekaanvraag met Daisy Vierhouten is uitstekend verlopen.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaringen zijn goed.

Mijn ervaringen waren goed alles werd snel geregeld.

Verhelderend!

Meneer nam alle tijd en gaf duidelijk advies. Ging ook meerdere banken met elkaar vergelijken wat het beste voor ons was.

• Afspraken nakomen

Super snel en klantvriendelijk!

We zijn ontzetten goed, vakkundig, vriendelijk en snel geholpen! Heerlijk samenwerken zo.

• Afspraken nakomen

Advies op maat en behoefte!

Zeer positief. Passend advies, heel persoonlijk en goed geholpen.

• Afspraken nakomen

Fijne en duidelijk hulp en uitleg.

Efficiënte dienstverlening

Pro actief en behulpzaam in het traject van aanleveren documentatie

• Afspraken nakomen

Aardige mensen met veel kennis en ervaring. Welke vragen er ook waren, ik ben altijd netjes geholpen.

• Afspraken nakomen

Alles super duidelijk, snel en goed geregeld.

Alles was zeer deskundig geregeld, vooral ook op het gebied van een eenmanszaak. Hierdoor kwamen wij verder dan bij de meeste banken. Zeker een zeer goede hypotheek adviesbureau!!

• Afspraken nakomen

Vriendelijke ontvangst en snel gehandeld

Goede mondelinge voorlichting en de feiten snel thuis gestuurd.

• Afspraken nakomen

Goede service en altijd bereikbaar

Kundige mensen en altijd vriendelijk. Ook 's avonds bereikbaar.

• Afspraken nakomen

De deskundigheid is fijn om mee te werken

We kunnen terug kijken op een prettige samenwerking

• Afspraken nakomen

goede ervaringen Altijd een luisterend oor.

• Afspraken nakomen

Erg goed. Meedenkend en realistisch.

• Afspraken nakomen

De hypotheekaanvraag is, ondanks tijdsdruk, soepel afgehandeld.

• Afspraken nakomen

Ze zijn zeer hulpsaam en hebben ons zeer goed geholpen.

• Afspraken nakomen

Ik heb een fantastisch advies gekregen waarmee ik heel blij ben. Ik denk dat ik door de adviseur beter ben geholpen dan wie dan ook en dit is belangrijk voor mij vanwege de terugkomende maandelijkse kosten. In de follow-up ging het nogal mis naar mijn idee waardoor er te laat een taxatie was en ik vind dat ik daardoor onnodig in de stress heb gezeten en de verkopers ook. De woorden, "het komt wel goed, we houden het in de gaten" bleken in de praktijk niet zo te werken. Mijn advies zou zijn om wat automatische alarmbellen of zo voor deadlines in te stellen. Ik zal jullie aanbevelen met ook het advies om zelf de vinger aan de pols te houden met afspraken die er gemaakt worden.

• Afspraken nakomen

Dit was inderdaad een erg vervelend voorval! De taxateur had in dit geval een fout gemaakt met zijn planning. We hebben naar aanleiding hiervan een extra check ingevoerd om dit voortaan te voorkomen. Dank voor het meedenken, we wensen u veel plezier met uw nieuwe woning!

Rense van der Heide is een fantastische adviseur. Heeft de tijd genomen om ons beter te leren kennen. Stelde ons de juiste vragen en door aandachtig te luisteren naar ons wensen. Toonde oprecht belang in ons en wat onze plannen zijn voor de verdere toekomst. Heeft ons alle tijd gegeven om ons financiële wensen te vertellen. Luisterd altijd aandachtig en stimuleert ons om over onszelf te vertellen. Respecteert ons mening en geeft ons oprecht het gevoel belangrijk te zijn. Kortom we hebben hem prettig ervaart en zullen onze familie en vrienden aanraden. Hartelijk dank Rense👍 Groetjes J.jimcale.

• Afspraken nakomen

Wij zijn tevreden met van Bruggen advies groep, vooral Christina, ze reageert snel, ze is behulpzaam en de antwoorden waren duidelijk. Je merkt dat ze het beste wilt voor haar klanten en dat waarderen we zeer.

Over Van Bruggen Adviesgroep