Vriendelijk en snelle service

Goed advies en een snelle afhandeling van zaken.

• Afspraken nakomen

Super geholpen door Van bruggen Adviesgroep!

Super geholpen door jullie. Bedankt voor alles!

Rondom super!

Geweldige hulp.

Behulpzaam en betrouwbaar

Met behulp van Van Bruggen makkelijk inzichtelijk gekregen wat er financieel mogelijk was. Tijdens het zoeken naar een woning regelmatig advies gevraagd en hier altijd verder mee geholpen. Na het accepteren van het bod langs elke stap van het proces om de hypotheek aan te vragen begeleid. Uiteindelijk in de korte termijn waarin het geregeld moest zijn alles voor elkaar gekregen.

Snel vriendelijk duidelijk

Vriendelijk te woord gestaan, duidelijke uitleg gekregen en voelde echt vertrouwd.

Leuke en goede ervaring!

Vriendelijke meneer die alles duidelijk en goed uitlegt. Geeft ook goed advies en legt duidelijk uit hoe je dingen moet aanpakken.

Buitengewoon bekwaam

• Afspraken nakomen

Deze adviseurs helpen je goed en denken met je mee, vertellen duidelijk wat mogelijk is en wat niet. Top service, kom je er niet uit ze zijn gewoon bereikbaar en helpen je graag mee.

Uitstekend advies

Wij zijn enorm geholpen bij Van Bruggen. We hebben een switch gemaakt van hypotheek adviseur en hebben daar absoluut geen spijt van.

Ontzorgend

Van Bruggen zorgt ervoor dat je een plek hebt waar je terecht kunt met je vragen en dat je daarmee ontzorgd wordt. Hierin zijn ze deskundig en behulpzaam. Onze adviseur was ook 's avonds en in het weekend goed te bereiken.

• Afspraken nakomen

Alles is altijd goed geregeld

Alle verzekeringen bij jullie lopen nooit een probleem

• Afspraken nakomen

Enorm goed geholpen met hypotheekadvies en advies over de woning.

Tijdens een eerste gratis kennismaking al een heel prettig gesprek gehad en deskundig advies gekregen over onze financiële mogelijkheden. Daarna tijdens onze zoektocht binnen een dag, vaak maar een paar uur, een financiële verklaring ontvangen wanneer we een bod uitbrachten.

Goede ervaring

Hele goede ervaring Zoeken echt tot op eind uit wat de mogelijkheden zijn .

• Afspraken nakomen

Na een zeer moeizame start een correct, vlot en duidelijke einde.

Bij de eerste adviseur liep alles door omstandigheden niet zo soepel, maar na overleg is alles netjes opgelost en is mijn aanvraag overgenomen door een collega die alles verder netjes en correct heeft afgehandeld.

• Afspraken nakomen

Ervaren en uitstekend geholpen.

In het kort. Vraag werd direct begrepen en zeer kundig ogepakt. Ook voor vragen nadien altijd keurig antwoord gegeven. Geen vraag te veel. Gewoon een aanrader. Renze bedankt.

Betrokken en persoonlijk

We worden gehoord, luisterend oor. Hij voelt zich persoonlijk betrokken. Komt afspraken na.

Goede hamdeling

Goede handeling en ook snel

Uitstekende aanpak

Met zorg wordt er geluisterd naar de wensen, waarna enkele goed passende voorstellen volgen. Daarna prima hulp en begeleiding. Top.

• Afspraken nakomen

Ervaring met dit adviesbureau was boven verwachting.

Ik kan mensen dit adviesbureau zeker aanbevelen. De maximale score wat mij betreft.

• Afspraken nakomen

Professioneel, deskundig en meedenkend.

Professioneel, deskundig en meedenkend. Rense heeft er voor gezorgd dat wij een passende hypotheek hebben voor ons nieuwe huis.

• Afspraken nakomen

Zou zo weer voor Van Bruggen kiezen!

Goed hypotheekadvies. Daarnaast mochten we altijd bellen, mailen of zelfs appen voor vragen of advies mbt biedingen op woningen. Er werd altijd serieus met ons meegekeken. Top service en fijn contact!

• Afspraken nakomen

Ze helpen je snel en bij vragen geven ze een duidelijke uitleg.

Prettig, behulpzaam en bereikbaar

Van Bruggen heeft mij ontzettend goed geholpen met het verkrijgen van een hypotheek. Ze doen wat je verwacht van een hypotheek adviseur. Ze denken met je mee en zijn de gehele dag bereikbaar voor vragen. Daarnaast was het proces transparant en deden ze het nodige voorwerk.

• Afspraken nakomen

Snelle reactie en altijd vriendelijke gesprekken!

Altijd snelle reaktie en bereikbaarheid en heel belangrijk , empathische en vriendelijke gesprekken

Goed geholpen met advies

Ik ben door adviseur goed te woord gestaan en netjes geholpen en heeft ervoor gezorgd dat het juiste plan is uitgevoerd

Over Van Bruggen Adviesgroep