Uitstekend advies gekregen

• Afspraken nakomen

Niet gedaan waar ik naar vroeg ik heb gevraagd om mijn hypotheek voor 10 jaar vast te zetten maar kreeg alleen advies om het niet te doen maar wil het eingelijk wel

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring is echt super, en zal het zeker aan andere mensen aanbevelen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik had gerekend op een oriëntatie gesprek, we zijn daarentegen 50 minuten bezig geweest om gegegevens in te voeren. De laatste 10 minuten kwam naar voren dat van Bruggen bij bijna alle geldverstrekkers een hypotheek kon regelen. Er kwam een prijsopgaaf en vervolgens kon ik als ik wilde contact opnemen als ik in zee wilde gaan met van Bruggen. Ik kreeg het gevoel dat van Bruggen mij als een nummertje zag. Waarschijnlijk is dit niet zo, maar dat is wel het gevoel dat ik aan het gesprek heb overgehouden.

• Afspraken nakomen

Wat vervelend om te horen! Het gesprek begon inderdaad wat rommelig doordat u de in de bevestigingsmail opgesomde documenten niet bij u had. Daardoor zijn we behoorlijke tijd bezig geweest om uw situatie in kaart te brengen. Uiteindelijk heb ik u na een fijn en open gesprek een voorstel kunnen doen voor een aantal berekeningen. U gaf aan daarover te willen nadenken, wat uiteraard geen probleem is. Ik help u alsnog graag.

Duidelijk en kundig advies over wel of niet oversluiten huidige hypotheek

• Afspraken nakomen

Robin mink is duidelijk en legt alles in Jip en Janneke taal uit Geen dure woorden Zeer goed bevallen Een topper

• Afspraken nakomen

Geweldige verrassing, was bij 2 andere hypo bemiddelaars geweest, bij toeval toch ook nog bij Marion Brouwer van Van Bruggen Assen langs. Haar deskundigheid lag duidelijk hoger, straalt ook rust en autoriteit uit, prettig persoon om mee te overleggen, alles keurig op orde. Een mooiere werktafel, die beter past in de prachtige kamer, zou welkom zijn, kan nix anders te verbeteren bedenken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben nog in onderhandeling , dus het zou hoger of lager kunnen worden .

• Afspraken nakomen

Goed en deskundig advies.

• Afspraken nakomen

Het inzicht en de manier van handelen in de toekomst met onze financiële situatie is aanzienlijk helderder geworden na het bezoek vanuw mmedewerker. Alsof bedankt.

• Afspraken nakomen

Deze man weet waar hij het over heeft en zal je niet een kat in de zak aanbieden. Heeft een goed luisterend oor en bied je iets aan wat ook haalbaar is. Zie je te weinig dit soort mensen. Helaas voor ons was toen de aanbieding niet passend.

• Afspraken nakomen

Positieve, professionele Samoan, erg prettig.

• Afspraken nakomen

Prettig gesprek met goede tips en advies.

• Afspraken nakomen

Heb een goed gratis kennismakings gesprek gehad en klantvriendelijk, maar heb toch gekozen om mijn lening af te sluiten bij mijn eigen bank. Gr Erik

• Afspraken nakomen N.v.t.

Dhr. R. Selles is naar onze mening de beste adviseur die iemand zich kan wensen. Weet ingewikkelde materie heel duidelijk uit te leggen, komt met een goed onderbouwd advies en geeft dat beetje extra wat je zoekt in een adviseur.

• Afspraken nakomen

we hadden zeer snel een afspraak en werden goed geholpen.

• Afspraken nakomen

Heb veel informatie gekregen en ben gerustgesteld. Veel ideeën/Hulp gekregen

• Afspraken nakomen

Onze ervaring met beide advieseurs die we thuis hebben gehad was erg goed. We zijn dan ook erg tevreden en bevelen jullie ook bij andere mensen aan.

• Afspraken nakomen

Hele leuke adviseur, speelt goed in op de wensen van de klant en denkt mee.

goed gevoel bij

Over Van Bruggen Adviesgroep