Uitstekend geholpen!

Fast and reliable service

With a skilled and experienced employee, the company is able to deliver a fast and reliable service that make us as a client feel satisfied.

• Would you recommend us? Yes

Wederom snel en deskundig advies

Net als met het advies over de hypotheek ook nu weer snel en deskundig geholpen. Er is duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden zijn en de financiering is weer erg snel geregeld.

Super fijn geholpen

Wij zijn super fijn geholpen met de hypotheek en alles daar buiten. Heel fijn en makkelijk contact, alles is duidelijk.

Betrouwbaar en accuraat.

Prettige gesprekspartners, niet te formeel. Richten zich op de wensen van de klant en denken mee in het proces.

• Afspraken nakomen

Erg behulpzaam en snel deskundig

Helemaal top

Heel betrokken en behulpzaam

Ik heb de samenwerking met Jasper en Natasja als heel prettig en ervaren. Goede en snelle communicatie en heel betrokken bij mijn hypotheekaanvraag. Mede door hun deskundig- , en betrokkenheid is mijn aanvraag succesvol verlopen.

Denken in oplossingen!

Persoonlijke aandacht en ontzorging.

• Afspraken nakomen

Zeer behulpzaam, meedenken en service gericht

Adviseur wist vrijwel meteen het probleem te verhelpen en een goed alternatief aan te bieden.

Uitstekende service.

Zeer vakkundig en plezierig geholpen met de ver en aankoop van onze woning, een echte aanrader voor financieel advies.

Klantgericht, persoonlijk en doelgericht

Door de pro-actieve klantgerichte benadering voel je je als klant begrepen en bovendien door de korte communicatielijnen zinvol omgegaan met de tijd. Bovendien wordt inhoudelijk mee gedacht en geadviseerd in mogelijkheden.

• Afspraken nakomen

super geregeld en snel, ze staan altijd voor je klaar.

onze ervaring is super goed, staan altijd voor je klaar. goed overleg en goede service.

Top adviseur

Zonder Jasper Woelders was mijn hypotheek niet op deze manier rond gekomen, topper!

Goede en snelle service

Wij zijn zeer positief over van Bruggen Adviesgroep Emmen. Fijne mensen die graag meedenken en goed advies kunnen geven. De professionele, snelle en overzichtelijke aanpak ervaren wij als zeer prettig.

Deskundig

• Afspraken nakomen

Zeer deskundig advies, vriendelijk, snel en duidelijk in de communicatie. Denkt goed mee en zonder Rolf was het ons niet gelukt aan een woning te komen.

• Afspraken nakomen

Ze willen je overal mee helpen waar nodig is!

• Afspraken nakomen

Professioneel, vriendelijk, een absolute aanrader!

Voor mij waren een heleboel fiscale regels en hypotheek- en woninggerelateerde zaken nog onbekend. Mijn adviseur Jasper heeft uitgebreid de tijd genomen om mij alles rustig en duidelijk uit te leggen. Ook na het gesprek was (en is) hij altijd bereikbaar voor aanvullende vragen. Hij is professioneel maar ook erg vriendelijk en weet waar hij het over heeft. Hij heeft er voor kunnen zorgen dat mijn hypotheek binnen no-time rond was, waardoor ik nu uit kan kijken naar de verhuizing naar mijn nieuwe woning. Ik kan Van Bruggen alleen maar aanraden!

Goed en professioneel geholpen

Goed en professioneel geholpen. Onze adviseur Jasper legt alles duidelijk en in "gewone" taal voor je uit. Ook staat hij bij wijze van spreken 24/7 voor je klaar.

• Afspraken nakomen

Van bruggen heeft ons heel gied geholpen met kopen van ons eerste woning

• Afspraken nakomen

Perfect en goed geregeld. Zoals eigenlijk altijd :-)

Superfijn geholpen

Kan ik iedereen aanbevelen

• Afspraken nakomen

goede duidelijk uitleg van onze financiele mogelijkheden

zeer goed, duidelijk en deskundig

veel kennis, erg deskundig

vaak en makkelijk contact met onze adviseur, fijne manier om alles te regelen!

In een woord geweldig!

Het is duidelijk dat Van Bruggen Adviesgroep hun expertise en kennis op het gebied van financieel advies en hypotheken hebben laten zien. Het is fantastisch om een adviesbureau te vinden dat niet alleen deskundig is, maar ook in staat is om op een duidelijke en begrijpelijke manier met je te communiceren. Wij hebben de professionaliteit en vriendelijkheid van Rolf de adviseur gewaardeerd, evenals de duidelijke uitleg die we van hem hebben ontvangen. Het is ook nuttig dat het advies dat we hebben gekregen aansluit bij onze financiële doelen en ons vertrouwen geeft in het nemen van de juiste beslissingen

Over Van Bruggen Adviesgroep