Klantgericht, persoonlijk en doelgericht

Door de pro-actieve klantgerichte benadering voel je je als klant begrepen en bovendien door de korte communicatielijnen zinvol omgegaan met de tijd. Bovendien wordt inhoudelijk mee gedacht en geadviseerd in mogelijkheden.

• Afspraken nakomen

super geregeld en snel, ze staan altijd voor je klaar.

onze ervaring is super goed, staan altijd voor je klaar. goed overleg en goede service.

Top adviseur

Zonder Jasper Woelders was mijn hypotheek niet op deze manier rond gekomen, topper!

Goede en snelle service

Wij zijn zeer positief over van Bruggen Adviesgroep Emmen. Fijne mensen die graag meedenken en goed advies kunnen geven. De professionele, snelle en overzichtelijke aanpak ervaren wij als zeer prettig.

Deskundig

• Afspraken nakomen

Zeer deskundig advies, vriendelijk, snel en duidelijk in de communicatie. Denkt goed mee en zonder Rolf was het ons niet gelukt aan een woning te komen.

• Afspraken nakomen

Ze willen je overal mee helpen waar nodig is!

• Afspraken nakomen

Professioneel, vriendelijk, een absolute aanrader!

Voor mij waren een heleboel fiscale regels en hypotheek- en woninggerelateerde zaken nog onbekend. Mijn adviseur Jasper heeft uitgebreid de tijd genomen om mij alles rustig en duidelijk uit te leggen. Ook na het gesprek was (en is) hij altijd bereikbaar voor aanvullende vragen. Hij is professioneel maar ook erg vriendelijk en weet waar hij het over heeft. Hij heeft er voor kunnen zorgen dat mijn hypotheek binnen no-time rond was, waardoor ik nu uit kan kijken naar de verhuizing naar mijn nieuwe woning. Ik kan Van Bruggen alleen maar aanraden!

Goed en professioneel geholpen

Goed en professioneel geholpen. Onze adviseur Jasper legt alles duidelijk en in "gewone" taal voor je uit. Ook staat hij bij wijze van spreken 24/7 voor je klaar.

• Afspraken nakomen

Van bruggen heeft ons heel gied geholpen met kopen van ons eerste woning

• Afspraken nakomen

Perfect en goed geregeld. Zoals eigenlijk altijd :-)

Superfijn geholpen

Kan ik iedereen aanbevelen

• Afspraken nakomen

goede duidelijk uitleg van onze financiele mogelijkheden

zeer goed, duidelijk en deskundig

veel kennis, erg deskundig

vaak en makkelijk contact met onze adviseur, fijne manier om alles te regelen!

In een woord geweldig!

Het is duidelijk dat Van Bruggen Adviesgroep hun expertise en kennis op het gebied van financieel advies en hypotheken hebben laten zien. Het is fantastisch om een adviesbureau te vinden dat niet alleen deskundig is, maar ook in staat is om op een duidelijke en begrijpelijke manier met je te communiceren. Wij hebben de professionaliteit en vriendelijkheid van Rolf de adviseur gewaardeerd, evenals de duidelijke uitleg die we van hem hebben ontvangen. Het is ook nuttig dat het advies dat we hebben gekregen aansluit bij onze financiële doelen en ons vertrouwen geeft in het nemen van de juiste beslissingen

Super!

Jasper heeft ons begeleidt tijdens het proces voor het aankopen van een nieuwe woning. Hij heeft ons goed op de hoogte gehouden van vorderingen, vertelt duidelijke informatie en komt afspraken na. Al met al een erg goede ervaring!

• Afspraken nakomen

Prima en uitstekende service!!

Ze, Carla en Jasper, hebben mij op en prettige manier geholpen met diverse verzekeringen en de nieuwe hypotheek!!!

Vriendelijk en behulpzaam

Snelle antwoorden. Vriendelijk en meedenkend

Vriendelijk, benaderbaar, behulpzaam en deskundig

Vriendelijk, benaderbaar, behulpzaam en deskundig

• Afspraken nakomen

Kan ik ook 6 sterren geven?

Ja ik ben zeer goed geholpen door Rolf van de Bruggen Adviesgroep. Heel prettig contact, snel ook! En er wordt goed meegedacht met de situatie. Ik ben echt zeer tevreden en raad het iedereen aan!

fijne adviseur

goede afspraak ,vriendelijk rustig, en ruim voldoende tijd . maar vooral kundig .

Duidelijke uitleg!

Duidelijke uitleg en communicatie in de wirwar van de hypotheek wereld. Van bruggen adviesgroep Emmen is een aanrader!

• Afspraken nakomen

Van Bruggen adviesgroep maken waar waarvoor ze staan!

Jasper is zeer gedreven in zijn vak, prettig in de omgang. Hij is altijd bereikbaar voor vragen en zorgt voor duidelijkheid.

• Afspraken nakomen

goed geregeld, prettig contact, aan te bevelen!

we hebben een prima begeleiding ervaren in een gezellige sfeer.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring is zeer goed.

We zijn doorverwezen naar Van Bruggen Adviesgroep Emmen waar we goed zijn geholpen en zijn goed bereikbaar. We hebben een goed advies gekregen en alles is goed afgehandeld.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.