3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij zijn ons aan het orienteers voor huur of Koop n da heef zij utstekend gedaan. Nu kunnen wij zelf bepalen wanneer wij deze stap zetten.

• Afspraken nakomen

Op zich worden wij prima geholpen. Hypotheek is nog niet helemaal rond. Heb wel de tip gegeven om bij een 1e gesprek al aan te geven dat er om de belastingaangifte van 2012 wordt gevraagd, zodat deze al kan worden opgezocht of aangevraagd.

• Afspraken nakomen

Adres moeilijk te vinden. Werd niet verteld wat de bij komende kosten zijn. Verder wel een goed gesprek.

• Afspraken nakomen

Had een verkennende vraag waar adequaat antwoord op is gegeven.

• Afspraken nakomen

Tot op heden is alles goed verlopen.

• Afspraken nakomen

Het kennismakingsgesprek heb ik als goed en deskundig ervaren, en ook de afhandeling van de afspraak vond ik zeer goed. Ik heb er een goede herinnering aan.

• Afspraken nakomen

Ik ben erg goed geholpen,

2 sterren: slechter dan verwacht

• Afspraken nakomen

We hebben heel snel zaken kunnen doen. Ik wil bij deze mevr. Miranda van der Zanden hartelijk bedanken voor haar deskundige begeleiding.

• Afspraken nakomen

Prima, afwachten of t huis ons toekomt.

2 sterren: slechter dan verwacht

Mijn ervaring is helaas niet best. Was bezig met het kopen van mijn woning, maar kreeg van de een op de andere dag geen gehoor meer. Geen antwoord op mijn vragen, niks. Nu bezig met iemand anders dus. Jammer dat het zo gelopen is.

Ervaring zeer goed.

• Afspraken nakomen

Onderwerp: eerste orientatiegesprek nieuwe hypotheek of gedeeltelijke nieuwe hypotheek op ons huis om vrij te kunnen besteden. Ontvangst en behandeling zeer vriendelijk, voor zover wij nu weten was de berekening van het mogelijke aflossingsvrije deel van onze hypotheek te optimistisch gesteld. Wij hebben nog niet besloten met welk bureau we verder gaan, wellicht met van Bruggen maar dat zijn we nog aan het bekijken, we hebben op dit moment 3 offertes waar we mee bezig zijn om de voor ons beste deal uit te zoeken, wordt vervolgd. Met vriendelijke groet Fam Zoll

• Afspraken nakomen N.v.t.

Prima geholpen en een goed advies in elk geval veel om over na te denken. ik heb nu een duidelijker beeld van mijn mogelijkheden

• Afspraken nakomen

Goede advies gekregen en mogelijkheden bekeken. Ook tips gekregen bij het verkrijgen van een hypotheek. Zeer goed gesprek gehad.

• Afspraken nakomen

Ik vond het een prettig gesprek, helder en goed uitgelegd. We kwamen meteen ter zaken en heb een aantal opties meegekregen om te overwegen. Vond het een gedegen advies. We zijn het nu nog aan het overwegen, ook wat andere adviezen opgedaan, maar service was uitstekend.

Prettig informatief contact

• Afspraken nakomen N.v.t.

Veel hangt ook af van uiteindelijke resultaat natuurlijk, maar gesprekken, kennis en flexibiliteit zijn prima op orde!

• Afspraken nakomen

Het gesprek was erg prettig en al onze vragen zijn beantwoord. Indien wij een huis willen kopen zullen we zeker bij van Bruggen Adviesgroep aanbellen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Opzich prima gesprek. Achter thuis bleek echter dat rente verlaging geen zin had, omdat we dan ook minder rente krijgen op levensverzekering die straks helft hypotheek aflost. Dat stukje was ze vergeten of heeft ze met opzet achter gehouden. Weet ik niet

Veel kennis van zakken.

Elemastraat 67 67