Duidelijk en transparant

Korte en bondige uitleg m.b.t. financiën.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Foutloos

Het meedenken, de service, klantvriendelijkheid, aanvraag documentatie, expertise, doorlooptijd, opvolging, etc. etc Alles was wederom foutloos. Super fijn dat ik zo professioneel meegenomen ben door de verplichtingen en de keuzestress waardoor ik vrij ontspannen het gehele proces kon doorlopen. Merci!

goede voorlichting

goed geholpen duidelijke uitleg

• Afspraken nakomen

Zeer deskundig en betrokken advies

Heel fijn en eerlijk!

Super!!!

Vriendelijk en deskundig

Zeer vriendelijk zowel digitaal als persoonlijk. Duidelijke uitleg en goed advies.

Niet aan verwachting voldaan

Eind november een feedback mail gestuurd met fouten die gemaakt zijn en de mail afgesloten met 3 punten waar we nog een reactie op verwachten. Helaas tot heden alleen 2 van de 3 punten zijn beantwoord. Reactie op de feedback mail was ''dit is jullie gevoel'' Wij hadden vragen over de draagplichtovereenkomst gesteld, omdat we niet begrepen waar sommige bedragen vandaan kwamen. Bleek dat de bedragen onjuist waren. Gelukkig dat we het nog niet aan de notaris hadden overhandigd om het op te nemen in onze samenlevingscontract. Vanuit Miranda mail gehad met de vraag of wij een factuur willen betalen. Dit hebben we gedaan, bij het tekenen van de koopakte bleek dat de factuur ook uit de bouwdepot betaald werd. Vervolgens Miranda de vraag gesteld hoe kan dit, reactie vanuit Miranda: wisten wij niet dat de factuur al door jullie werd betaald. Fouten maken kan gebeuren maar dit afschuiven op de klant, echt heel slecht. Heel jammer!!

• Afspraken nakomen

Beste mevrouw, mijn welgemeende excuses. Ik heb je uitgebreid geholpen. Je hebt gelijk dat er wat zaken fout zijn gegaan, ik heb die zaken direct weer kunnen oplossen zodra ze aan mij gemeld waren. Uiteindelijk is de hypotheek voor jouw nieuwe woning dan ook rond gekomen. We hebben een erg hectische en drukke periode achter de rug. Nu is dat natuurlijk geen vrijbrief om fouten te mogen maken maar daar ligt wel de oorzaak. Ik wil je veel woonplezier toewensen in jouw nieuwe woning.

Vriendelijk, deskundig en meedenkend

• Afspraken nakomen

Beantwoord niet aan de verwachting

Over de wijze van communiceren zijn enige opmerkingen te maken. Te beginnen met dit verzoek. Er heeft slechts een oriënterend gesprek van krap 60 minuten plaats gevonden en dan wordt er al van de potentiële klant verwacht een inhoudelijk oordeel te geven?! Dan is de vraag over "aanbevelen" simpel te beantwoorden met "Nee" . Aan de potentiële klant is veel informatie gevraagd maar die heeft daar maar weinig voor terug gekregen. Wel stond er al een contract klaar om te tekenen terwijl we het pand hebben verlaten zonder dat ik daar heel veel wijzer van ben geworden. De zogenaamde "eigen omgeving" is niet afgestemd op de doelgroep waaronder ik val. Een verstuurde email waarin om belangrijke informatie wordt gevraagd is na 1 week nog niet beantwoord. Kennelijk heeft dit te maken met het feit dat er nog geen contract is getekend.

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Vervelend om dit te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik had naar mijn gevoel juist een zeer prettig gesprek met u gehad. In dat gesprek heb ik u aangegeven dat ik op vakantie zou gaan en dat ik aan het einde van die vakantie uw zaak zou oppakken. Ik heb dit ook in mijn gespreksverslag gezet wat ik daarna met u heb gedeeld. Ik vermoed dat de miscommunicatie is ontstaan door de informatie op onze mijn-omgeving die voor u is aangemaakt. Daar worden een aantal standaardzaken direct voor u klaargezet. Ik had dit van te voren wat duidelijker aan u moeten melden. Mijn excuses dat ik dit niet duidelijk genoeg heb gedaan. Ik help u graag alsnog verder als u dat wil.

Deskundig en onafhankelijk advies

Na een kennismakingsgesprek werd onze mogelijkheid voor een verzilver-hypotheek onderzocht. Helaas bleek dit pas over twee jaar tot de mogelijkheden behoren. In ieder geval hebben wij nu zekerheid en kunnen wij financieel verder plannen.

excellent

we are happy with the expertise from Ms Miranda and her prompt communications and expert knowledge by confirming our work in such a short time , Thanks!

Goed advies

Het hypotheek advies was goed. Moest er wel zelf achteraan bellen waar het voorstel bleef, dat was vergeten om door te sturen. En heel jammer dat er een fout is gemaakt bij de keuze van de notaris. We hadden het er nog over gehad bij het tekenen en een half uur later is de opdracht bij de verkeerde notaris terecht gekomen.

Klantvriendelijk en efficiënte communicatie

Bruikbare ondersteuning aan projecten onder mijn verantwoordelijkheid

Expertise en klantvriendelijkheid

Van Bruggen helpt mij en mijn gezin tot grote tevredenheid al jaren met verzekeringen en hypotheken!

Prettig gesprek

uitleg was goed en begrijpelijk namen de tijd voor je

superblij

Goede aandacht en duidelijke informatie gekregen

• Afspraken nakomen

Verstand van zaken en goed advies

Na het bezoek van de adviseur ...een heel stuk wijzer geworden zodat we weer een stap verder gekomen zijn. 1 dag later al een reactie en overzicht wat er besproken was per mail ontvangen. Overige vragen die ik had gesteld per mail werden dezelfde dag nog behandelt !

• Afspraken nakomen

Prettig en meteen informatief gesprek, er werd goed geluisterd naar mijn vraag.

Ik ben helemaal niet gewend om dit soort gesprekken te voeren, met toch wel aardig wat persoonlijke vragen. Maar ik voelde me al snel op mijn gemak en begrepen. Er werd al meteen goed mee gedacht.

• Afspraken nakomen

Na prettig ontvangst zeer vakkundig geholpen

In het kort mijn vragen voorgelegd en situatie welke direkt zeer goed werd begrepen. In gesprek direkt aantoonbaar mij uitgelegd wat de wel en niet opties waren.

Duidelijk en overzichtelijk

Was een duidelijk beeld wat er kon en wat mogelijk was.

Prima geholpen

Je wordt altijd prima te woord gestaan en goed geadviseerd

Wat een toppers!

Ze nemen heel veel werk uit je handen, zijn altijd vriendelijk! Doen wat ze zeggen, en is super snel geregeld. Nogmaals dank voor de goede service en de snelle afwikkeling. Volgende keer zeker weer bij jullie,.

Deskundig, betrouwbaar, vriendelijk

Prima, ontspannen sfeer, deskunige hulp en begeleiding

• Afspraken nakomen

Goed maar doordat ik bij de zelfde bank kon blijven waren de kosten lager nog bedankt voor de goede sevice

Goed en vriendelijk advies

Op een rustige manier werd alles doorgenomen en vergeleken. Met een goed advies en een beter gevoel naar huis.

Elemastraat 67 67 2151AJ Nieuw - vennep

Over Van Bruggen Adviesgroep