Wij hadden een afspraak met Miranda de Rooij. Op verzoek alle stukken geüpload. Dat was niet gelezen. Totaal onvoorbereid. Verder standaard antwoorden en weinig motivatie om te zoeken naar oplossingen. Belofte om met een berekening te komen niet nagekomen. Gewoon niets meer gehoord ! Als er geen klik is dan reageren ze gewoon niet meer. Zonde van de tijd om hier een oriënterend gesprek te doen.
Beste meneer, ik ben verbaasd over uw review. Ik heb met u en uw zoon een uitgebreid gesprek gehad waarin we, naar mijn idee, op een fijne manier verschillende opties voor uw situatie hebben besproken. U wilde even nadenken en zou aan mij doorgeven voor welke optie u ging kiezen, zodat ik daar mijn berekeningen op los kon gaan laten. Ik heb nog niets van u gehoord, maar dat is niet vreemd omdat het gesprek pas net is geweest. Overigens is dat ook de reden waarom ik u nog niks heb toegestuurd. Ik ga nog steeds graag voor u aan het werk.
Puur Slecht dus geen enkele ster
Dank voor uw kort maar krachtige reactie. Ik heb u naar beste eer en geweten proberen te adviseren. Helaas was er geen "klik" onderling. Dat kan soms gebeuren, Ik wens u veel succes in de zoektocht naar antwoorden op uw vragen.
Met een wat complexere vraag was er weinig puf om meer uit te zoeken. Ondanks dat ik alles had aangeleverd was er geen voorbereiding getroffen. Ze was verrast dat ik alle linkjes mee instanties had afgewerkt. Geen van bruggen groep meer voor mij.
Wat vervelend om te horen! Ik snap dat u teleurgesteld was dat ik in uw situatie niks kon betekenen. Ik had mij zeker wel voorbereid, echter ben (ook) ik verbonden aan de regels van de overheid en van de banken mbt of een hypotheek mogelijk is of niet.
Korte en bondige uitleg m.b.t. financiën.
Het meedenken, de service, klantvriendelijkheid, aanvraag documentatie, expertise, doorlooptijd, opvolging, etc. etc Alles was wederom foutloos. Super fijn dat ik zo professioneel meegenomen ben door de verplichtingen en de keuzestress waardoor ik vrij ontspannen het gehele proces kon doorlopen. Merci!
goed geholpen duidelijke uitleg
Zeer deskundig en betrokken advies
Super!!!
Zeer vriendelijk zowel digitaal als persoonlijk. Duidelijke uitleg en goed advies.
Eind november een feedback mail gestuurd met fouten die gemaakt zijn en de mail afgesloten met 3 punten waar we nog een reactie op verwachten. Helaas tot heden alleen 2 van de 3 punten zijn beantwoord. Reactie op de feedback mail was ''dit is jullie gevoel'' Wij hadden vragen over de draagplichtovereenkomst gesteld, omdat we niet begrepen waar sommige bedragen vandaan kwamen. Bleek dat de bedragen onjuist waren. Gelukkig dat we het nog niet aan de notaris hadden overhandigd om het op te nemen in onze samenlevingscontract. Vanuit Miranda mail gehad met de vraag of wij een factuur willen betalen. Dit hebben we gedaan, bij het tekenen van de koopakte bleek dat de factuur ook uit de bouwdepot betaald werd. Vervolgens Miranda de vraag gesteld hoe kan dit, reactie vanuit Miranda: wisten wij niet dat de factuur al door jullie werd betaald. Fouten maken kan gebeuren maar dit afschuiven op de klant, echt heel slecht. Heel jammer!!
Beste mevrouw, mijn welgemeende excuses. Ik heb je uitgebreid geholpen. Je hebt gelijk dat er wat zaken fout zijn gegaan, ik heb die zaken direct weer kunnen oplossen zodra ze aan mij gemeld waren. Uiteindelijk is de hypotheek voor jouw nieuwe woning dan ook rond gekomen. We hebben een erg hectische en drukke periode achter de rug. Nu is dat natuurlijk geen vrijbrief om fouten te mogen maken maar daar ligt wel de oorzaak. Ik wil je veel woonplezier toewensen in jouw nieuwe woning.
Vriendelijk, deskundig en meedenkend
Over de wijze van communiceren zijn enige opmerkingen te maken. Te beginnen met dit verzoek. Er heeft slechts een oriënterend gesprek van krap 60 minuten plaats gevonden en dan wordt er al van de potentiële klant verwacht een inhoudelijk oordeel te geven?! Dan is de vraag over "aanbevelen" simpel te beantwoorden met "Nee" . Aan de potentiële klant is veel informatie gevraagd maar die heeft daar maar weinig voor terug gekregen. Wel stond er al een contract klaar om te tekenen terwijl we het pand hebben verlaten zonder dat ik daar heel veel wijzer van ben geworden. De zogenaamde "eigen omgeving" is niet afgestemd op de doelgroep waaronder ik val. Een verstuurde email waarin om belangrijke informatie wordt gevraagd is na 1 week nog niet beantwoord. Kennelijk heeft dit te maken met het feit dat er nog geen contract is getekend.
Vervelend om dit te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik had naar mijn gevoel juist een zeer prettig gesprek met u gehad. In dat gesprek heb ik u aangegeven dat ik op vakantie zou gaan en dat ik aan het einde van die vakantie uw zaak zou oppakken. Ik heb dit ook in mijn gespreksverslag gezet wat ik daarna met u heb gedeeld. Ik vermoed dat de miscommunicatie is ontstaan door de informatie op onze mijn-omgeving die voor u is aangemaakt. Daar worden een aantal standaardzaken direct voor u klaargezet. Ik had dit van te voren wat duidelijker aan u moeten melden. Mijn excuses dat ik dit niet duidelijk genoeg heb gedaan. Ik help u graag alsnog verder als u dat wil.
Na een kennismakingsgesprek werd onze mogelijkheid voor een verzilver-hypotheek onderzocht. Helaas bleek dit pas over twee jaar tot de mogelijkheden behoren. In ieder geval hebben wij nu zekerheid en kunnen wij financieel verder plannen.
we are happy with the expertise from Ms Miranda and her prompt communications and expert knowledge by confirming our work in such a short time , Thanks!
Het hypotheek advies was goed. Moest er wel zelf achteraan bellen waar het voorstel bleef, dat was vergeten om door te sturen. En heel jammer dat er een fout is gemaakt bij de keuze van de notaris. We hadden het er nog over gehad bij het tekenen en een half uur later is de opdracht bij de verkeerde notaris terecht gekomen.
Bruikbare ondersteuning aan projecten onder mijn verantwoordelijkheid
Van Bruggen helpt mij en mijn gezin tot grote tevredenheid al jaren met verzekeringen en hypotheken!
uitleg was goed en begrijpelijk namen de tijd voor je
Goede aandacht en duidelijke informatie gekregen
Na het bezoek van de adviseur ...een heel stuk wijzer geworden zodat we weer een stap verder gekomen zijn. 1 dag later al een reactie en overzicht wat er besproken was per mail ontvangen. Overige vragen die ik had gesteld per mail werden dezelfde dag nog behandelt !
Ik ben helemaal niet gewend om dit soort gesprekken te voeren, met toch wel aardig wat persoonlijke vragen. Maar ik voelde me al snel op mijn gemak en begrepen. Er werd al meteen goed mee gedacht.
In het kort mijn vragen voorgelegd en situatie welke direkt zeer goed werd begrepen. In gesprek direkt aantoonbaar mij uitgelegd wat de wel en niet opties waren.
Was een duidelijk beeld wat er kon en wat mogelijk was.
Je wordt altijd prima te woord gestaan en goed geadviseerd
Ze nemen heel veel werk uit je handen, zijn altijd vriendelijk! Doen wat ze zeggen, en is super snel geregeld. Nogmaals dank voor de goede service en de snelle afwikkeling. Volgende keer zeker weer bij jullie,.
Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.