Het contact was fijn, professioneel en integer.

We zijn door dhr. Tim van Galen zeer goed geholpen. We hadden een dubbel dossier en veel vragen. Mijnheer Van Galen staat te allen tijde voor ons klaar, zowel telefonisch, via e-mail of ten kantore van Van Bruggen. We zijn zeer tevreden over de professionele wijze waarop hij ons van financieel advies dient.

• Afspraken nakomen

Zoals altijd dik tevreden!

Snel, deskundig, vriendelijk en hypotheek met exact de gewenste voorwaarden en rente!

Prima begeleiding

Het hele traject van A tot Z met Mark doorlopen. Altijd tijd en beschikbaar voor vragen en uitleg. Realistische opties besproken en gezamenlijk tot de juiste hypotheek gekomen.

Topervaring

Mark is een geweldige adviseur die mijn fantastisch heeft geholpen. Mark heeft mij meerdere malen geholpen

Helder en to the point

Gesproken met Mark van Ginkel. Vriendelijk, duidelijk en snel. Denkt mee en geeft goed advies

Uitstekende dienstverlening!

Voor de 3e keer in de afgelopen anderhalf jaar op uitstekende wijze geholpen door Mark van Ginkel en zijn collega's van Van Bruggen Adviesgroep Hilversum. Ik kan echt iedereen aanraden om met vragen betreffende hypotheek met dit kantoor zaken te doen!

prettige en deskundige hulp

Wij zijn uitermate tevreden over de deskundige hulp en begeleiding. en ook niet onbelangrijk zeer vriendelijke medewerkers

• Afspraken nakomen

prima advies en prima begeleiding

nogmaals prima. Alle lof

Helderheid en deskundig

Een aantal jaar geleden al zaken met deze adviseur gedaan en dat was uitstekend bevallen. Dus besloten om ook nu weer in te schakelen. Een zeer betrouwbare adviseur, reageert snel, neemt de tijd voor je als het nodig is en is scherp op de markt. Al met al zeer tevreden en zeker een aanrader

Geweldig!!!

Zoals eerder heel goed geholpen door Marc van Ginkel.

• Afspraken nakomen

Deskundig, snel en op maat advies

Wij hebben van Enno Zimmerman zeer deskundig advies gekregen over onze hypotheek. Dankzij zijn snelheid en deskundigheid hebben wij precies op tijd de hypotheek rond gekregen voor ons nieuwbouwhuis. Daar zijn wij hem heel erg dankbaar voor.

Vrijblijvend goed

Ik vond de manier waarop ik geholpen werd openlijk en vrijblijvend. Ik had het idee dat ik werd geholpen door een oom.

• Afspraken nakomen

erg goed en deskundig bedrijf.

Goede service en vriendelijke deskundige mensen die de tijd voor je nemen.

uitstekend

Zeer snel kon ik terecht voor een afspraak. Deze is vlot en deskundig verlopen. Zeer spoedig daarop volgde een 2e afspraak, samen met mijn vrouw. De hele verdere afwikkeling is prettig verlopen. Ook een totaal klantvriendelijke behandeling.

uitstekend

Duidelijk advies

• Afspraken nakomen N.v.t.

We zijn uitstekend en deskundig geholpen . We zijn blij met onze nieuwe hypotheek.

Erg fijne financieel adviseur

Enno Zimmerman van Van Bruggen Adviesgroep 't Gooi, heeft mij op heel plezierige wijze en zeer deskundig bijgestaan bij het maken van de juiste keuze rond mijn hypotheek. Ik heb de hypotheek die bij mij past en weet me voor de komende 30 jaar verzekerd van de laagst mogelijke netto lasten bij een zo lang mogelijke rentevast periode (uiteraard obv de huidige, zeer lage rentestand). En daar was ik naar op zoek

Goed, snel antwoord.

• Afspraken nakomen

Fijne en deskundige begeleiding en advisering!

Ik ben opnieuw zeer goed geholpen met een hypotheekaanvraag. Ik maak al jaren gebruik van de diensten van Mark en zijn collega’s en dit naar volle tevredenheid.

• Afspraken nakomen

Ik ben ontzettend goed geholpen door Enno.

Enno heeft me erg goed advies gegeven door verschillende scenario's aan te bieden. En daar een adviserende rol in gehad wat het beste bij mij paste. Het contact met Van Bruggen Adviesgroep Het Gooi was prettig en ben daar goed geholpen.

Perfecte begeleiding

Zeer deskundig, goed geanticipeerd op situatie, volhardend, steeds op zoek naar beste oplossing.

Schandalig

Schandalig! Neem je een makelaar blijkt hij ook de hypotheekverstrekker te zijn van de kopers. En in het proces werd dit ook duidelijk. Ik betaal courtage en ze kwamen totaal niet voor mijn belangen op. Ik heb een andere makelaar gebeld voor advies en die dachten in mijn belang. Van bruggen is niet transparant. De koper begon bij de overdracht te zeuren over futiliteiten en wilde dat afkopen voor 6.000€. Van Bruggen was het hier mee eens. Als verkoper heb je t recht op grond van vertrouwen nog dingen te wijzigen/ weghalen als dit gewenst is. Maar van Bruggen wilde een akte opstellen bij de notaris a 250€ kosten verkoper. En dan in depot 5.000. En dan mag de koper in rekening brengen wat hij wil. Dikke vinger! Gezeik om een ingegraven trampoline die weg moet. Maar wel de parasol willen houden. Ook contact gehad met t hoofdkantoor. Ook deze mevrouw was niet eerlijk en handelde niet in mijn belang.

• Afspraken nakomen

Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren! Wij zijn reeds met u in contact om samen tot een goede oplossing te komen.

Afspraken nakomen en deskundigheid

Door de klantervaringen van anderen die wij lazen hebben wij gekozen voor van Bruggen adviesgroep. Nu een aantal contactmomenten gehad Wij zijn dik tevreden. Wij kijken vol vertrouwen naar de afhandeling van datgeen we met elkaar hebben afgesproken.

Hij regelt het

Ik kom hier al jaren en het word altijd geregeld! Ik heb weer een top hypotheek!

Vriendelijk

Ik heb mijn contact als vriendelijk, deskundig, en ontspannen ervaren. Enno heeft een open, vriendelijke houding en legt duidelijk uit wat de mogelijkheden zijn. Heel prettig!

Gijsbrecht van Amstelstr 56 1213CL Hilversum

Over Van Bruggen Adviesgroep